Mode & Beauty alle pijlers

Fashionista's Meet Again (deel 71)

31-03-2012 22:25 2964 berichten
Deel 71 al weer van dit topic voor intelligente vrouwen met een oppervlakkig randje . Waarin Fashionista's elkaar weer gaan ontmoeten, en waarin we verder praten over alles dat van levensbelang is, of helemaal niet. Voor iedereen die op zoek is naar inspiratie, WOG/SOG, een goed gesprek, DIY tips, een luisterend oor of briljant advies. En waarin we blijven duimen voor de terugkeer van de plaatjes.

Link naar deel 70.
Alle reacties Link kopieren
quote:Elynn schreef op 11 april 2012 @ 14:27:

[...]

Alleen het combineert zo lastig hè, dat zwart. Hij is taupe! Je moet wel ff de goede kleur aanklikken
quote:pixie_x schreef op 11 april 2012 @ 14:23:

Leuk idd maar voor mij te weinig 'stoer' Was je bruidsschoenen aan het zoeken dan ben je wel heel ver afgedwaald.Ja, ik heb de aandachtsspanne van een goudvis En bruidsschoenen zijn 9 van de 10 keer echt vreselijk lelijk. Serieus.
quote:chyou schreef op 11 april 2012 @ 14:29:

[...]

Hij is taupe! Je moet wel ff de goede kleur aanklikken

Ik had m'n eigen domheid al geconstateerd, liefie.
Oh, nieuwe pics in album, Pix? Ga ik zo even kijken. Van die GlamourdingesT?

Chi, Ceci, Elynn, Pix, Alf!

Ja, zoek een nieuwe laptop en twijfel over ongeveer alles. Wel of geen Mac, kleine laptop met apart beeldscherm (en dan evt. TV weg, en tv kijken via laptop/beeldscherm) of gewoon een grotere laptop, alles draadloos, of niet. En Mediamarkt is idd de hel op aarde, maar ja, er is wel veel aanbod en je kan er een beetje zelf rondkijken en eea vergelijken.
Bewijs. Ik bedoel, dat kan écht niet. Yikes.
Bewijs waarvan, Alf?
Heb je geen ICT-Stanford in je omgeving, GB?

Bij de aanschaf van een nieuwe laptop ga ik altijd in conclaaf met de ICT-nerd/freak-buurman. Samen bepalen wat handig is en waar voor zoiets een goede prijs/kwaliteit te vinden is.
Lastig GB. Laptop met beeldscherm ernaast vind ik zelf wel prettig werken. En als mijn laptop het begeeft, wil ik zeker een MacBook.... maar ja, ik ben ook Apple fan geworden sinds ik een iPhone heb Dus dat is geen betrouwbaar advies, haha.
quote:GeorgieBrown schreef op 11 april 2012 @ 14:37:

Bewijs waarvan, Alf?Dat bruidsschoenen lelijk zijn Wilde het direct onder mijn andere post zetten, maar was niet snel genoeg.
Volgens mij is ICT nou typisch zo'n branche waarin je niet zoveel Stanfords tegenkomt. Ik bel dus vrijdag met nerd. Maar het probleem is, je spreekt nooit iemand die objectief de voor- en nadelen van Mc vs Windows aan je uitlegt. Ze zitten altijd al in het ene of het andere kamp.
Die schoenen zijn idd niet best. Ben je nog op zoek naar schoenen?
Lastig, GB. Ik heb er ook weinig verstand van en vind het ook moeilijk om tot een goede keus te komen. Succes. Hoop dat je vrijdag met nerd een helder beeld krijgt.

Ik tune even uit voor schoenmaker en latte.

Tot later.
Oh, Elynn, voor je wegbent, jammer dat je pas zaterdag komt. Vrijdagavond is er een leuk ding in het café waar wij vorige keer waren!
Ja, ik zoek opnieuw naar schoenen... de Clarks schoenen bleken, hoe mooi ook, qua kleur totaal niet te matchen Ik zoek nu iets wits, omdat dat mooi staat samen met mijn headpiece.

tot later Elynn!
quote:GeorgieBrown schreef op 11 april 2012 @ 14:41:

Maar het probleem is, je spreekt nooit iemand die objectief de voor- en nadelen van Mc vs Windows aan je uitlegt. Ze zitten altijd al in het ene of het andere kamp. Nou, inderdaad. En vaak zijn ze er ook erg fel in. Ik vind het superlastig dat soort dingen. Meestal vraag ik één van mijn broertjes om raad, die hebben ook mijn huidige laptop voor me besteld
quote:alfea schreef op 11 april 2012 @ 14:40:

[...]

Dat bruidsschoenen lelijk zijn Ze zijn meestal zo semi 'lieflijk' en 'schattig' enzo en dan iedereen kirren over de beeeeeldige schoentjes van de bruid
Ben er nog.

Ai, jammer, GB. Overwoog laatst al om voor te stellen om vrijdag al naar jou te komen. Lukt helaas niet meer. Heb een dienst van een collega overgenomen en werk vrijdag. Ga na afloop in werkstad nog even wat drinken met vriendin die dan net haar eerste werkweek in nieuwe baan in ambtenarijstad achter de rug heeft. (Is die vriendin die je wel 's hebt gezien, met leren jasje en wittefietsenplanfiets)
quote:alfea schreef op 11 april 2012 @ 14:48:

[...]

Nou, inderdaad. En vaak zijn ze er ook erg fel in.

*soms schuldig aan is*

Jammer dat de clarks niet matchen.
Ben nu echt weg, doe-hoeg.
Ik wil in elk geval weten wat ik minimaal nodig heb aan geheugen e.d. Dan valt al veel af.
quote:pixie_x schreef op 11 april 2012 @ 14:49:

[...]

Ze zijn meestal zo semi 'lieflijk' en 'schattig' enzo en dan iedereen kirren over de beeeeeldige schoentjes van de bruid Dat, en ze zijn óf heel ouwelijk, of hoerig, qua hak. Lastig, dus.
Gb en Sops hebben jullie mijn oproepje gezien op Lexa? (gisteren om 23.13) Hij is ondergesneeuwd
Jammer, Elynn, zou leuk zijn geweest! Tot later.

Alf, mss is dit nog iets voor je. Weet alleen niet of je dat nog red met een evt. levertijd...
Wel een leuke link GB, dank je!
En die hakken idd. Of een blok, of zo'n ielig klein niet-hakje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven