Echt Scheiden (Trash TV)
woensdag 7 maart 2012 om 20:06
In Echt Scheiden begeleidt Natasja Froger samen met scheidingscoach Yolande de Best-Meijer scheidende ouders naar een zo ideaal mogelijke situatie met hun kinderen.
In dit programma leren stellen om hun kinderen meer lief te hebben dan hun ex te haten. Zij zullen samen met Natasja Froger en scheidingscoach Yolande de Best-Meijer werken naar een nieuw ‘samenlevingscontract’ dat door beide partijen ondertekend moet worden. Doel van het programma is om te accepteren dat de verbintenis man-vrouw over is, maar dat de relatie van vader-moeder doorgaat. En dat dat een geheel andere rol is. Echt Scheiden is vanaf woensdag 7 maart wekelijks te zien bij RTL 4.
In dit programma leren stellen om hun kinderen meer lief te hebben dan hun ex te haten. Zij zullen samen met Natasja Froger en scheidingscoach Yolande de Best-Meijer werken naar een nieuw ‘samenlevingscontract’ dat door beide partijen ondertekend moet worden. Doel van het programma is om te accepteren dat de verbintenis man-vrouw over is, maar dat de relatie van vader-moeder doorgaat. En dat dat een geheel andere rol is. Echt Scheiden is vanaf woensdag 7 maart wekelijks te zien bij RTL 4.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
woensdag 11 april 2012 om 21:19
Zijn vrouw is veel te goed. Deze oetlul verdient deze vrouw helemaal niet. Heb echt nog nooit zo'n domme egoistische eikel gezien. Zelfs mijn ex was nog niet eens ZO erg.
En wat een achtelijke net zo egoistische nieuwe vriendin heeft hij nu zeg.Geen plek voor de kinderen........je kiest voor een man dus ook voor de kinderen.
Ik heb een slecht voorgevoel maar volgens mij is hij niet de enige minnaar in haar leven. Ze wil alleen maar de leuke dingen in het leven.
En wat een achtelijke net zo egoistische nieuwe vriendin heeft hij nu zeg.Geen plek voor de kinderen........je kiest voor een man dus ook voor de kinderen.
Ik heb een slecht voorgevoel maar volgens mij is hij niet de enige minnaar in haar leven. Ze wil alleen maar de leuke dingen in het leven.
quote:Susan schreef op 11 april 2012 @ 21:17:
Ja inderdaad, Miranda moet al haar luxe inleveren want Erik kan het niet betalen, maar hij kan wel lekker biefstuk eten.
En ook dat ze hem gaat zitten voeren voor de camera, dan heb je ook echt een steek los als je dat in zo'n programma doet. Zelfs als de programmamakers erom vragen dan doe je dat nog niet.Wat verwacht je van iemand die 2,5 een relatie met een getrouwde man heeft gehad? Zijn kinderen eigenlijk liever niet in huis heeft?
Ja inderdaad, Miranda moet al haar luxe inleveren want Erik kan het niet betalen, maar hij kan wel lekker biefstuk eten.
En ook dat ze hem gaat zitten voeren voor de camera, dan heb je ook echt een steek los als je dat in zo'n programma doet. Zelfs als de programmamakers erom vragen dan doe je dat nog niet.Wat verwacht je van iemand die 2,5 een relatie met een getrouwde man heeft gehad? Zijn kinderen eigenlijk liever niet in huis heeft?
quote:margriett schreef op 11 april 2012 @ 21:15:
en miranda zuinig aan doen en hij lekker uit eten!Ja jammer dat ze niet in hun biefstuk zijn gestikt dat had ik wel willen zien in dit programma.
en miranda zuinig aan doen en hij lekker uit eten!Ja jammer dat ze niet in hun biefstuk zijn gestikt dat had ik wel willen zien in dit programma.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:pingpang schreef op 11 april 2012 @ 21:17:
Ik ben benieuwd of hij en Astrid nog bij elkaar zijn...
Ik hoop het zo van niet
IK weet het, heel erg dat ik dan denk maar ik doe het toch
En dat Miranda een hele leuke gezelligerd aan de haak heeft geslagen
Die haar lekker mee uit eten neemt, haar lekker verwend...
Ik ben benieuwd of hij en Astrid nog bij elkaar zijn...
Ik hoop het zo van niet
IK weet het, heel erg dat ik dan denk maar ik doe het toch
En dat Miranda een hele leuke gezelligerd aan de haak heeft geslagen
Die haar lekker mee uit eten neemt, haar lekker verwend...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 11 april 2012 om 21:20
woensdag 11 april 2012 om 21:21
Ben gewoon stil van Erik.
Wat een man...* zucht*
Ik ga hem versieren, verleiden, ophitsen en dan vastbinden aan mijn bed met spijlen.
Daarna ga ik naar beneden om wat drinken te pakken ( en neem een hakmes mee)
Kijk eens lieve bink, hier je limonade * reikt glas aan* en chop.... weg zaakje, zodat ie zich nooooooooit meer kan voortplanten.
Wat een kloothommel
Wat een man...* zucht*
Ik ga hem versieren, verleiden, ophitsen en dan vastbinden aan mijn bed met spijlen.
Daarna ga ik naar beneden om wat drinken te pakken ( en neem een hakmes mee)
Kijk eens lieve bink, hier je limonade * reikt glas aan* en chop.... weg zaakje, zodat ie zich nooooooooit meer kan voortplanten.
Wat een kloothommel
Ja en?
quote:rozenstruikje schreef op 11 april 2012 @ 21:17:
Psssst... meiden...
Het is niet toevallig Elninjoo he, die Astrid Of iemand die hier op het forum altijd veel puntjes gebruikt
Psssst... meiden...
Het is niet toevallig Elninjoo he, die Astrid Of iemand die hier op het forum altijd veel puntjes gebruikt
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Sorry hoor dames, maar Miranda ziet er toch veel mooier en puurder uit als die Astrid wat een draak is dat? Waarheid is denk ik dat de druk(te) van de kids te veel werd en leven te saai! Tja makkelijk zoek een ander en
Doe eens gek. Maak natuurlijk niet uit dat je 3 mensen
Kapot maakt! Wat een eikel zit echt te koken!!!
Miranda super wijf vindt ik het trouwens
Doe eens gek. Maak natuurlijk niet uit dat je 3 mensen
Kapot maakt! Wat een eikel zit echt te koken!!!
Miranda super wijf vindt ik het trouwens