Entertainment alle pijlers

Echt Scheiden (Trash TV)

07-03-2012 20:06 3129 berichten
Alle reacties Link kopieren
In Echt Scheiden begeleidt Natasja Froger samen met scheidingscoach Yolande de Best-Meijer scheidende ouders naar een zo ideaal mogelijke situatie met hun kinderen.

In dit programma leren stellen om hun kinderen meer lief te hebben dan hun ex te haten. Zij zullen samen met Natasja Froger en scheidingscoach Yolande de Best-Meijer werken naar een nieuw ‘samenlevingscontract’ dat door beide partijen ondertekend moet worden. Doel van het programma is om te accepteren dat de verbintenis man-vrouw over is, maar dat de relatie van vader-moeder doorgaat. En dat dat een geheel andere rol is. Echt Scheiden is vanaf woensdag 7 maart wekelijks te zien bij RTL 4.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:margriett schreef op 11 april 2012 @ 21:15:

en miranda zuinig aan doen en hij lekker uit eten!Ja
Wat een gore egoïst, en wat heeft hij haar bedonderd.
"Tja, ik heb gewoon mijn hart gevolgd" Nee je hart heeft er niks mee te maken, je hebt naar je pik geluisterd, asshole.

Trouwens, ma is ook echt fijn bezig als ze het heeft over het feit dat "hij tenminste geen zeikende kinderen om zich heen heeft" ... ik snap het sentiment wel maar ze brengt het niet heel gelukkig.
Ze ziet er al een stuk beter uit
quote:Summerdance schreef op 11 april 2012 @ 21:13:

[...]

Een ieders redding in verdrietige dagen!

Hebben jullie dat ook gehad, die ontzettende boosheid?

Ik had dat na een maand of 4, ik liep buiten laatste rondje met de hond, en ik WERD me toch een partij link!

Ik had het zweet op mijn rug staan van woede

Ben snel naar huis gegaan en ben daar een pot gaan schreeuwen tegen mezelf...

Oh en mijn beste vriend (die na mijn tirade een applausje gaf)Ik ben nooit kwaad geweest. Alleen maar in en in verdrietig en wanhopig en machteloos. En verslagen. En ik denk dat dat heel slecht is geweest. Boosheid helpt verwerken, helpt het verdriet naar de achtergrond en dat heeft bij mij dus heel lang geduurd.
quote:merell schreef op 11 april 2012 @ 21:15:

De andere 2 kinderen van Miranda?? Nou, dat zegt genoeg... :(Zo triest
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Summerdance schreef op 11 april 2012 @ 21:15:

[...]

Die gast denkt echt alleen maar aan zijn eigen egootje hè?Krijg er moordneigingen van.
quote:Rainbow01 schreef op 11 april 2012 @ 21:15:

ah de homewrecker...kindjes kunne er niet slapenDaar begint het mee en daarna wil die teef dat hij zijn kinderen helemaal niet meer ziet.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Psssst... meiden...

Het is niet toevallig Elninjoo he, die Astrid
Ik geef die omgangsregeling nog geen half jaar. Trek dat blik met die kinderpsychologen maar vast open.

En Miranda de boel nog wat extra cultiveren, pffffff. Word er zo moe van.
quote:Rainbow01 schreef op 11 april 2012 @ 21:15:

ah de homewrecker...kindjes kunne er niet slapenNou, die titel behoort toch aan die kerel toe hoor Rain. Die vrouw is één van de vele.
Miranda wordt wel steeds leuker.
quote:NYC schreef op 11 april 2012 @ 21:14:

Wat een egotripper, die Eric. Ook nog 's de schuld aan de komst van de kindjes geven dat hij het thuis niet meer naar zijn zin had...

Echt, Miranda kan blij zijn dat ze van hem af is.

En die Astrid, wat een kil mens.Gelukkig lag het niet aan zijn verrotte karakter, maar aan de kinderen. Die stomme kinderen ook he.
Ja inderdaad, Miranda moet al haar luxe inleveren want Erik kan het niet betalen, maar hij kan wel lekker biefstuk eten.

En ook dat ze hem gaat zitten voeren voor de camera, dan heb je ook echt een steek los als je dat in zo'n programma doet. Zelfs als de programmamakers erom vragen dan doe je dat nog niet.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Oh ze zag er wel ineens frisser uit in het voorstukje...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik ben benieuwd of hij en Astrid nog bij elkaar zijn...
Astrid EN
quote:rozenstruikje schreef op 11 april 2012 @ 21:17:

Psssst... meiden...

Het is niet toevallig Elninjoo he, die Astrid Nee, die woont in een bosrijke omgeving. Die had daar vast wel een plekje voor die kinderen gevonden.
quote:rozenstruikje schreef op 11 april 2012 @ 21:17:

Psssst... meiden...

Het is niet toevallig Elninjoo he, die Astrid
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
kindjes kunnen toch op een luchtbedje...waar een wil is.............
quote:charlottew88 schreef op 11 april 2012 @ 21:16:

Astrid gezien :puke:

Wat een takkewijf zij wil geen 3 kinderen huisvesten want daar is geen plaatst voor :puke:

Ja, wat een arm meisje he, ze ziet er ook uit alsof je op 8m2 woont.

OMG echt.
quote:Tickel schreef op 11 april 2012 @ 21:18:

[...]

Nee, die woont in een bosrijke omgeving. Die had daar vast wel een plekje voor die kinderen gevonden. Ergens ver weg in het bos?
quote:Susan schreef op 11 april 2012 @ 21:14:

Drie kinderen huisvesten????????????

Hij had dacht ik ook een kind bij nog een ander. Toch?

Lekker zij samen uiteten ...... wat triest allemaal.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ja vastgebonden aan een boom Tickel
Wat een ongelofelijke kloot van een vent! Die gun je gewoon een nare ziekte tussen de benen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven