Alle TTTOT-ers verzamelen, part2
woensdag 11 april 2012 om 12:34
Aan de rand van een bos en een weids landschap staat ons clubhuis.
Samengekomen om trollen te vangen, maar uitgegroeid tot een liefdevol topic. Onze oorsprong zullen we nooit vergeten, evenals de hoop op een lange forumvriendschap.
Als serieus, sexy en schattig TTTOT-je, mag ik ons tweede eigen topic openen.
24-6-2012/25-06-2012: Bruiloft Molly en Suus
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij éen
Dames, ga je gang en praat maar weer een heel topic vol. 3000 onbeschreven berichtjes wachten op jullie komst!
Samengekomen om trollen te vangen, maar uitgegroeid tot een liefdevol topic. Onze oorsprong zullen we nooit vergeten, evenals de hoop op een lange forumvriendschap.
Als serieus, sexy en schattig TTTOT-je, mag ik ons tweede eigen topic openen.
24-6-2012/25-06-2012: Bruiloft Molly en Suus
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij éen
Dames, ga je gang en praat maar weer een heel topic vol. 3000 onbeschreven berichtjes wachten op jullie komst!
donderdag 12 april 2012 om 09:55
donderdag 12 april 2012 om 09:56
quote:Maja82 schreef op 12 april 2012 @ 09:47:
Wat voor migraine is het. Verkramping van vaten of anders? En wat voor medicatie zou dat nieuwe zijn?Ik heb migraine zonder aura, geen idee of dat verkramping van vaten is. Hoe die nieuwe medicijnen heten weet ik niet. Begin 2011 was ik bij mijn neuroloog. Hij heeft toen gezegd dat ik eind 2011/begin 2012 terug moest komen voor nieuwe medicatie. Toen ik terug kwam bleek dat het middel niet op de markt is gekomen ivm bijwerkingen. (leverproblemen volgens mij)
Wat voor migraine is het. Verkramping van vaten of anders? En wat voor medicatie zou dat nieuwe zijn?Ik heb migraine zonder aura, geen idee of dat verkramping van vaten is. Hoe die nieuwe medicijnen heten weet ik niet. Begin 2011 was ik bij mijn neuroloog. Hij heeft toen gezegd dat ik eind 2011/begin 2012 terug moest komen voor nieuwe medicatie. Toen ik terug kwam bleek dat het middel niet op de markt is gekomen ivm bijwerkingen. (leverproblemen volgens mij)
donderdag 12 april 2012 om 10:00
donderdag 12 april 2012 om 10:03
quote:missy_acy schreef op 12 april 2012 @ 09:55:
Zoiets die van mij:
http://www.google.nl/sear ... CDMQsAQ&biw=320&bih=416#p=0Die is ook heel mooi, maar mij wat te strak..
Zoiets die van mij:
http://www.google.nl/sear ... CDMQsAQ&biw=320&bih=416#p=0Die is ook heel mooi, maar mij wat te strak..
donderdag 12 april 2012 om 10:11
quote:angel__ schreef op 12 april 2012 @ 09:56:
[...]
Samen meesteressen!!
Oké!
Cheklist:
De bruiloft is op: 24-06-'12.
En wordt gehouden in: de bergen.
Het thema is: Back to Nature en Back to Vroeguh.
De bruids-tover-taart: 20 lagen met suikerduifjes, waarvan één
kwarktaart met bastogne-bodem en één ligataart.
Artiesten: Toppers, Dries Roelvink,
Regina Spektor, Tori Amos.
Avé Maria: gezongen door Mjdh.
Jurk bruidsmeisjes: zie link.
Catering: Indische rijsttafel/Missy_Acy
Speech: Hasse, president van het TTToT.
Poëtische voordrachten: Nerd.
Verder aan te vullen voor wie wil.
[...]
Samen meesteressen!!
Oké!
Cheklist:
De bruiloft is op: 24-06-'12.
En wordt gehouden in: de bergen.
Het thema is: Back to Nature en Back to Vroeguh.
De bruids-tover-taart: 20 lagen met suikerduifjes, waarvan één
kwarktaart met bastogne-bodem en één ligataart.
Artiesten: Toppers, Dries Roelvink,
Regina Spektor, Tori Amos.
Avé Maria: gezongen door Mjdh.
Jurk bruidsmeisjes: zie link.
Catering: Indische rijsttafel/Missy_Acy
Speech: Hasse, president van het TTToT.
Poëtische voordrachten: Nerd.
Verder aan te vullen voor wie wil.
donderdag 12 april 2012 om 10:14
Idd mooi al die verschillen, dat is de kracht haha!!
Missy wat vervelend dat je het nu ook lijkt te hebben, ontzettend besmettelijk dus..
Weekje (: baby weekend) heeft gespookt tot 2 uur, en Pussy als ik ben laat ik dr nooit echt huilen, dus op de bank uit t raam gekeken met een moeie weekje op schoot, die het allemaal wel gezellig vond. Zelfs een nacht voeding wou ze!! Nu ligt ze ( kokend heet en net gewassen wegens spuit luier) naast me op dr bank te friemelen met de deken waar we onder liggen.. En gaat ze zo weer slapen.. Wasmachine draait al, kleine roze rompertjes konden t geweld niet aan. En we krijgen zo visite van mijn moeder dus dat is wel fijn! Zelf van 2 tot 6 geslapen dus ga zo m'n bed wel in haha ( vanmiddag na weekjes lunch )
Dus verder geen plannen vandaag
alles afgezegd want ga niet weg met weekje als ze zo ziek is, dan moeten we verplicht een pyjama dag houden
rot hè :p
Missy wat vervelend dat je het nu ook lijkt te hebben, ontzettend besmettelijk dus..
Weekje (: baby weekend) heeft gespookt tot 2 uur, en Pussy als ik ben laat ik dr nooit echt huilen, dus op de bank uit t raam gekeken met een moeie weekje op schoot, die het allemaal wel gezellig vond. Zelfs een nacht voeding wou ze!! Nu ligt ze ( kokend heet en net gewassen wegens spuit luier) naast me op dr bank te friemelen met de deken waar we onder liggen.. En gaat ze zo weer slapen.. Wasmachine draait al, kleine roze rompertjes konden t geweld niet aan. En we krijgen zo visite van mijn moeder dus dat is wel fijn! Zelf van 2 tot 6 geslapen dus ga zo m'n bed wel in haha ( vanmiddag na weekjes lunch )
Dus verder geen plannen vandaag
donderdag 12 april 2012 om 10:17
quote:missy_acy schreef op 12 april 2012 @ 10:00:
Nou, suus. Je hebt je keelpijn gewoon doorgegeven hoor. Werd wakker vd pijn vannacht, voelt echt rauw aan.
Weet je dat ik een fractie van een seconde dacht dat ik dit echt gedaan had?
Zooo stom...
Ik zou dan een kuurtje penicilline halen. Begon bij mij ook met rauwe keel en opgezette klieren...
Nou, suus. Je hebt je keelpijn gewoon doorgegeven hoor. Werd wakker vd pijn vannacht, voelt echt rauw aan.
Weet je dat ik een fractie van een seconde dacht dat ik dit echt gedaan had?
Zooo stom...
Ik zou dan een kuurtje penicilline halen. Begon bij mij ook met rauwe keel en opgezette klieren...
Och weekend, dat hadden wij 2 weken geleden met junior. Die had dubbele oorontsteking. Gelukkig gaat het allemaal weer voorbij, maar het is wat als je er middenin zit.
Mooi hé, die kracht van de verschillen hier. En toch is er verbondenheid, want dat gaat dwars door en over alles heen. Eerst wat het alleen trollenzoeken (en pesten) en nu na zoveel pagina's is mijn dag niet begonnen voordat ik gelezen heb hoe het met jullie gaat. En de humor! Heerlijk.
Mooi hé, die kracht van de verschillen hier. En toch is er verbondenheid, want dat gaat dwars door en over alles heen. Eerst wat het alleen trollenzoeken (en pesten) en nu na zoveel pagina's is mijn dag niet begonnen voordat ik gelezen heb hoe het met jullie gaat. En de humor! Heerlijk.
donderdag 12 april 2012 om 10:20