Kindvrij - Het nieuwste deel

09-02-2012 17:52 2523 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met trots presenteren wij het nieuwste deel Kindvrij

Inbrekers, meelezers en alle andere mensen van dit forum: kom d'r bij, kom d'r bij. Kumbayaaaa.
quote:elninjoo schreef op 11 april 2012 @ 16:41:

[...]

Thanx. Ze was inmiddels erg dement en 'n eind in de 80, maar 't was toch mijn lievelingstantetje... Vrijdag begrafenis...

Sterkte Nien, het maakt in zo'n geval niet uit hoe oud iemand is, het gemis zal er niet minder om zijn.

quote:Ikbenanoniem schreef op 11 april 2012 @ 18:16:

Hoe is het met je collega Hasse?Dat vroeg ik me ook al af.
pfff, zit nu even een paar beelden van "echt scheiden" te kijken.

Wat een ellende! Die arme vrouw die alles maar pikt van haar man om de kindjes. Ahhhhh..........
quote:kusunum schreef op 11 april 2012 @ 20:49:

[...]

Dat vroeg ik me ook al af.En als ik eerst rustig verder had gelezen ipv meteen mijn bek toetsenbord open te trekken dan had ik het ook gewoon kunnen lezen
En dan hebben we er weer genoeg voor vandaag
Makkelijk scoren he Kus, reageren op jezelf?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Bedankt voor de sterktewensen allemaal. Had 't niet echt bewust gepost, maar gisteren stond dat kaarsjestopic opeens bovenaan en toen heb ik het daar in gezet.

Mijn tante was allang niet meer wie ze was, maar de laatste keer dat ik er was was de ondeugd van haar persoonlijkheid nog echt te merken. Ze was 'n tof mens!
quote:kusunum schreef op 11 april 2012 @ 20:50:

pfff, zit nu even een paar beelden van "echt scheiden" te kijken.

Wat een ellende! Die arme vrouw die alles maar pikt van haar man om de kindjes. Ahhhhh..........

Ik heb het programma ook gezien. En het topic op Entertainment ging heel hard. Die vrouw had duidelijk een probleem met haar eigenwaarde, zo veel ze van hem pikte. En die man was een ijskonijn. Wat een ongelooflijk verhaal. Ik zou bijna gaan denken dat het in scene was gezet.

Het dieptepunt was het stukje waarin ze de kinderen vertelden dat ze uit elkaar gingen. Voor de camera's dus. Alles voor de kijkcijfers. De tenen kromden in m'n spaanse sloffen
Het is toch ook een bepaald slag mensen dat er geen problemen mee heeft om met hun kop (en alle vuile was) op tv te verschijnen.
Wat een vreselijk concept, dat 'echt scheiden' programma. Na een voorstukje had ik al besloten om niet te gaan kijken. Dat je een make-over en een leuke date regelt voor iemand die al een tijdje gescheiden is, daar kan ik me nog wel wat bij voorstellen.

Maar op TV aan je kinderen vertellen dat je gaat scheiden..

Wat zal de volgende soort TV worden? Live euthanasie?
Moet je van het weekend ook werken Hasse? En zijn er nog speciale activiteiten in jullie museum?
HALLO!!!!!!

*KOMT EVEN HIER DE BOEL WAKKER SCHUDDEN*
Nien, gecondoleerd met je tante.
Olijf, veel plezier in Italië. Fijn dat je schoonmoeder bijna aardig is..
Pfffff....ik lig helemaal uitgeteld in bed. Ik moest vanmorgen naar Zoetermeer en heb uren vertraging gehad doordat de snelweg wss afgesloten n.a.v. een ongeluk. Even uitblazen.
I choose happy!
quote:viennas schreef op 12 april 2012 @ 16:50:

HALLO!!!!!!

*KOMT EVEN HIER DE BOEL WAKKER SCHUDDEN*Zeggeh.. ik zat net zo lekker op mijn zonnige balkon, mijn overheerlijk ruikende schone handdoeken op te vouwen!
quote:EssentialBliss schreef op 12 april 2012 @ 17:00:

Pfffff....ik lig helemaal uitgeteld in bed. Ik moest vanmorgen naar Zoetermeer en heb uren vertraging gehad doordat de snelweg wss afgesloten n.a.v. een ongeluk. Even uitblazen.Dat is balen zeg! Wat kan dat vermoeiend zijn he, files?
Guttegut, Angela Schijf is bevallen van haar 3e kind. Na er al twee te hebben met de fantastische namen Bloem en Mensje, hebben ze er nu eentje die ze Zus hebben genoemd.

Fantastische namen...
Vier op twaalf voor 6 dan maar?
Zus? JeZUS gristus zeg. Dat doe je je koter heden ten dage toch niet aan?
quote:himalaya schreef op 12 april 2012 @ 14:41:

Moet je van het weekend ook werken Hasse? En zijn er nog speciale activiteiten in jullie museum?

Nee, ik ben lekker vrij! Hoera!

Het museum introduceert een nieuwe layar app over een stuk van de historische binnenstad die weggebombardeerd is in de WOII en er zijn nieuwe touchscreen-tv's met interactieve informatie. En in het museum (en op andere plekken) zijn concerten...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:himalaya schreef op 12 april 2012 @ 17:48:

Guttegut, Angela Schijf is bevallen van haar 3e kind. Na er al twee te hebben met de fantastische namen Bloem en Mensje, hebben ze er nu eentje die ze Zus hebben genoemd.

Fantastische namen...Ja verschrikkelijk. Bekend nederland heeft wel vaker van die rare gedachtenkronkels. Bv. een zoon van Martijn Krabbé: Achilles, en de kinderen van Isa Hoes: Vlinder en Merlijn.
quote:Hasse88 schreef op 12 april 2012 @ 19:36:

[...]

Nee, ik ben lekker vrij! Hoera!

Het museum introduceert een nieuwe layar app over een stuk van de historische binnenstad die weggebombardeerd is in de WOII en er zijn nieuwe touchscreen-tv's met interactieve informatie. En in het museum (en op andere plekken) zijn concerten...Ik heb ook die Layer App, maar eerlijk gezegd nog nooit gebruikt.. ga toch eens in een willekeurige binnenstad kijken wat daar uit komt.
quote:wereldmeid schreef op 13 april 2012 @ 09:58:

[...]

Ja verschrikkelijk. Bekend nederland heeft wel vaker van die rare gedachtenkronkels. Bv. een zoon van Martijn Krabbé: Achilles, en de kinderen van Isa Hoes: Vlinder en Merlijn.

Heet dat andere kind van Martijn Krabbé ook niet Bickel?

(Ja dus). En zijn dochters heten Jasmijn en Michelle. Dat vind ik dan wel weer een groot contrast. Wie zou de jongensnamen hebben mogen verzinnen?

Ik vind dat bepaalde namen aan een verwachting voldoen. Je zal maar Bickel heten en een ontzettend lieve, vrouwelijke homo worden. Of een travestiet (niets mis met beide groepen hoor, laat dat duidelijk zijn).

Een verre en vage kennis van mij heeft een kind gekregen wat ze Fame heeft genoemd. Voor een jongen. En dan zie ik alweer gebeuren dat Fame later een ontzettend schuchter jochie wordt die er helemaal niet van houdt om in de belangstelling te staan...
Goedemorgen op deze vrijdag de 13e!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven