Centraal Moderatortopic deel 2
dinsdag 28 februari 2012 om 11:33
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 7 april 2012 om 15:35
quote:Mylene_Valerie schreef op 07 april 2012 @ 15:14:
[...]
Klik maar op het gedeelte dat hij wil bewijzen dat God leeft, dan kom je uit op het gedeelte om zijn boek te kopen.
In dat geval is het gewoon wel een commerciële link en is het terecht dat en de link en die Leon 'verdwijnt'.
Want een niet-commerciële link mag namelijk wel gewoon zolang het niet in je motto staat.
[...]
Klik maar op het gedeelte dat hij wil bewijzen dat God leeft, dan kom je uit op het gedeelte om zijn boek te kopen.
In dat geval is het gewoon wel een commerciële link en is het terecht dat en de link en die Leon 'verdwijnt'.
Want een niet-commerciële link mag namelijk wel gewoon zolang het niet in je motto staat.
Het is mij: shaHla
(Iranian version)

zaterdag 7 april 2012 om 15:43
Linken naar een commerciële site lijkt me op zich geen probleem. De beautypeiler staat er vol mee (links naar web-modewinkels). Dus zal het inderdaad linken naar je eígen (commerciele?) site zijn, wat verboden is. Maar dat kan ik in de huisregels helemaal niet terugvinden.
Wat staan die huisregels trouwens verstopt zeg. Het is dat ik weet dat je ergens onder Overige moet zoeken en dan nog staat het niet gewoon in een topicnaam. Waarom niet gewoon een duidelijke link op de startpagina ? Ik zal nooit meer iemand verwijten dat ze de regels niet gelezen heeft.
(even vetgemaakt zodat deze tip aan Viva wat meer opvalt)
Wat staan die huisregels trouwens verstopt zeg. Het is dat ik weet dat je ergens onder Overige moet zoeken en dan nog staat het niet gewoon in een topicnaam. Waarom niet gewoon een duidelijke link op de startpagina ? Ik zal nooit meer iemand verwijten dat ze de regels niet gelezen heeft.
(even vetgemaakt zodat deze tip aan Viva wat meer opvalt)
.

zaterdag 7 april 2012 om 15:51
quote:impala schreef op 07 april 2012 @ 15:43:
Wat staan die huisregels trouwens verstopt zeg. Het is dat ik weet dat je ergens onder Overige moet zoeken en dan nog staat het niet gewoon in een topicnaam. Waarom niet gewoon een duidelijke link op de startpagina ?De link naar de huisregels staat gewoon boven aan de pagina naast de FAQ.
Wat staan die huisregels trouwens verstopt zeg. Het is dat ik weet dat je ergens onder Overige moet zoeken en dan nog staat het niet gewoon in een topicnaam. Waarom niet gewoon een duidelijke link op de startpagina ?De link naar de huisregels staat gewoon boven aan de pagina naast de FAQ.
zaterdag 7 april 2012 om 15:51
quote:yvonjaspers schreef op 07 april 2012 @ 15:50:
Eh... de regels staan gewoon rechtsbovenaan de pagina hoor (als je niet mobiel forumt dan tenminste), onder Regels. Ooeps, daar had ik dus niet gezocht. Ik verwachte een aparte button, ergens onderaan. Kleine lettertjes staan toch altijd onderaan? Maar heb dus niet goed gekeken.
Eh... de regels staan gewoon rechtsbovenaan de pagina hoor (als je niet mobiel forumt dan tenminste), onder Regels. Ooeps, daar had ik dus niet gezocht. Ik verwachte een aparte button, ergens onderaan. Kleine lettertjes staan toch altijd onderaan? Maar heb dus niet goed gekeken.
.

zaterdag 7 april 2012 om 16:26
quote:molly74 schreef op 07 april 2012 @ 16:13:
Ik heb net Cheap-90s gestaft, maar meld het hier ook even voor de zekerheid. Want het is niet alleen ontzettende spam, het is ook nog 's slecht vertaald! Het is het topic 'Kussen loopschoenen klassieke'.
Ja die heb ik verwijderd.
Was het alleen vergeten hier te zetten.
mvg,
Junior.
Andere Junior ook al zie ik. Nou ja, het is weg.
Ik heb net Cheap-90s gestaft, maar meld het hier ook even voor de zekerheid. Want het is niet alleen ontzettende spam, het is ook nog 's slecht vertaald! Het is het topic 'Kussen loopschoenen klassieke'.
Ja die heb ik verwijderd.
Was het alleen vergeten hier te zetten.
mvg,
Junior.
Andere Junior ook al zie ik. Nou ja, het is weg.

zaterdag 7 april 2012 om 17:48

zaterdag 7 april 2012 om 21:15
quote:bliksemse_bende schreef op 07 april 2012 @ 20:31:
O pssst, nog even een tip/adviesje/suggestie: voor de duidelijkheid en zichtbaarheid is het misschien handig om de avatarkleur van de junioren te veranderen. (dus ipv roze blauw of groen of wat dan ook....)
Ja, is bij Viva ook geopperd hoor, maar vanaf gister hebben we pas de JuniorModnick gekregen. Er gaat naar gekeken worden.
En ook ps, we waren al meteen met zijn 2e, gelijk uit het ei gekomen ,
mvg,
Junior.
Een van deze kuikens
O pssst, nog even een tip/adviesje/suggestie: voor de duidelijkheid en zichtbaarheid is het misschien handig om de avatarkleur van de junioren te veranderen. (dus ipv roze blauw of groen of wat dan ook....)
Ja, is bij Viva ook geopperd hoor, maar vanaf gister hebben we pas de JuniorModnick gekregen. Er gaat naar gekeken worden.
En ook ps, we waren al meteen met zijn 2e, gelijk uit het ei gekomen ,
mvg,
Junior.
Een van deze kuikens