Centraal Moderatortopic deel 2

28-02-2012 11:33 3484 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Cookies verwijderen hielp niet, heb mijn systeem teruggezet naar 24 uur geleden, probleem opgelost!
quote:Bluebirds schreef op 08 april 2012 @ 13:24:

Cookies verwijderen hielp niet, heb mijn systeem teruggezet naar 24 uur geleden, probleem opgelost!

Gelukkig dat het is opgelost. Die oplossing durfde ik niet aan te dragen want voor hetzelfde geld was je belangrijke informatie kwijt.

Veel forumplezier verder.

mvg,

Junior.
Ja, daar was ik ook huiverig voor, maar er werd me een schermpje getoond waarin stond dat bestanden en dergelijke gewoon onaangetast bleven. Dus ik heb het er gewoon op gewaagd!

Ik heb ook weinig belangrijks hier op de laptop en hoefde maar een dagje terug te zetten. Maar bedankt voor je hulp!
quote:juniormoderatorviva schreef op 08 april 2012 @ 11:54:

[...]

La India, op het topic Moderator Mededelingen kan je het terug vinden op 6-2-2012;

Moderator Mededelingen

mvg,

Junior.He top! Dat is nou eens snel! Houd dit vast Juniors,..! Houd dit vast! Mag ik me hardop afvragen waarom ik nu binnen 10 minuten antwoord heb en er door de betaalde krachten zeg een week of twee geen reactie kwam. Mag dat?
quote:La.India schreef op 08 april 2012 @ 14:33:

[...]

He top! Dat is nou eens snel! Houd dit vast Juniors,..! Houd dit vast! Mag ik me hardop afvragen waarom ik nu binnen 10 minuten antwoord heb en er door de betaalde krachten zeg een week of twee geen reactie kwam. Mag dat?

Ik weet het niet, excuus.

mvg,

Junior.
quote:juniormoderatorviva schreef op 08 april 2012 @ 14:55:

[...]

Ik weet het niet, excuus.

mvg,

Junior.Geeft niks,....fijne paasdagen Junior. Jullie gaan toch nog wel even off line voordat we verwende zeurders worden? Want dit tempo is leuk maar houd je toch niet vol. Nu zit de onbetaalde kracht aan het scherm gekluisterd en rent de betaalde mod met de kinderen door het bos op jacht naar paaseieren? Dat is toch de omgekeerde wereld?
quote:La.India schreef op 08 april 2012 @ 14:59:

[...]

Geeft niks,....fijne paasdagen Junior. Jullie gaan toch nog wel even off line voordat we verwende zeurders worden? Want dit tempo is leuk maar houd je toch niet vol. Nu zit de onbetaalde kracht aan het scherm gekluisterd en rent de betaalde mod met de kinderen door het bos op jacht naar paaseieren? Dat is toch de omgekeerde wereld?

Jij ook fijne Paasdagen .

mvg,

Junior.
Verwijderd;

Shoe.... failliet

mvg,

Junior.
Dikke mosterd
Juniors, zien jullie ook de meldingen van de stafjes? Of is het nu handiger om spam in dit topic te melden?
quote:yvonjaspers schreef op 08 april 2012 @ 16:09:

Juniors, zien jullie ook de meldingen van de stafjes? Of is het nu handiger om spam in dit topic te melden?

Die functie hebben we vrijdag gehad dus ik zou zeggen, blijf staffen.

Als het fout gaat, ik heb een vraag gesteld daarover omdat iets mij nog niet duidelijk is. Zie ik hier iets over het hoofd, zou je het dan nu even hier willen zetten?

Sorry voor het evt. ongemak.

mvg,

Junior.
Nee hoor, ik heb niets gestaft, ik vroeg het me gewoon af. Het valt op dat jullie alles zo lekker snel oppakken, vandaar dat ik benieuwd was of dat ook voor gestafte berichten geldt.
quote:juniormoderatorviva schreef op 08 april 2012 @ 13:26:

[...]

Gelukkig dat het is opgelost. Die oplossing durfde ik niet aan te dragen want voor hetzelfde geld was je belangrijke informatie kwijt.

Veel forumplezier verder.

mvg,

Junior.Meestal valt dat mee, Junior. Het is een soort teruggaan naar een moment dat alles nog wel prima functioneerde. Het is meer een systeem dat instellingen aanpast. Volgens mij heeft het geen invloed op programma's of documenten die je in de tussentijd hebt gedownload of opgeslagen. Die blijven wel.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Die advertentie hiernaast met het VT-wonen servies kan volgens mij weg. Hij is namelijk uitverkocht zag ik net. Niet dat ik geïnteresseerd ben overigens, ik klikte er per ongeluk op
quote:MEFS schreef op 08 april 2012 @ 10:23:

Wanneer kunnen we weer plaatjes plakken?

Wij hopen spoedig de functie weer te aan te kunnen zetten. Wij hopen hier volgende week op terug te komen!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

quote:chrissiy schreef op 08 april 2012 @ 21:09:

Die advertentie hiernaast met het VT-wonen servies kan volgens mij weg. Hij is namelijk uitverkocht zag ik net. Niet dat ik geïnteresseerd ben overigens, ik klikte er per ongeluk op

Dan voegt de advertentie inderdaad nog weinig toe ;-)! Wij gaan het doorgeven!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Verplaatst naar prikbord Gevraagd;

Mama's gezocht

mvg,

Junior.
Het topic Onzin topics is verwijderd!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:ModeratorViva schreef op 08 april 2012 @ 22:14:

Het topic Onzin topics is verwijderd!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumlijkt me prima maar met welke reden? Vond het naar maar zag er geen verbroken regel in. Of het moet de laatste minuten uit de hand zijn gelopen natuurlijk.
Verplaatst naar de pijler Eten;

tomaten groentesoep

mvg,

Junior.
Het topic Bedekte kleding voor trip naar klooster/ moskee etc. is verplaatst van Mode en Beauty naar Reizen.
Het topic

Problemen thuis > Uit huis?

is verplaatst van Thuis naar Relaties. Dit topic kan op meerdere pijlers, maar Thuis leek ons niet de meest geschikte plaats.
Het topic

anneboom in "Alles over Spanje!"

is verwijderd ivm spam.
quote:juniormoderatorviva schreef op 09 april 2012 @ 14:26:

Het topic

anneboom in "Alles over Spanje!"

is verwijderd ivm spam.En ook nog eens hilarisch snel (volgens mij was mijn stafje nog niet eens binnen), dus dank !
Ik krijg echt het gevoel dat de Angels terug zijn , maar dan on speed .

Jullie zijn een gouden greep en goed bezig !

Waarschijnlijk heb ik wat gemist maar zijn jullie 'gewone' forummers?
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven