Wat stefke zegt dat vind ik ook altijd, jemig, als het je niet zint dan laat je zelf je handjes wapperen of regel je hulp. Neeee deze vrouwen gaan allemaal zitten kijken en wachten..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Hoe is dat alles dan verneukt? Heb ik iets gemist?Die sukkel is gewoon doorgegaan met schilderen terwijl hij er niks van bakte.....hij is dus boos op zichzelf....
Die sukkel is gewoon doorgegaan met schilderen terwijl hij er niks van bakte.....hij is dus boos op zichzelf....het enige waar ik me niet aan waag. Schilderen.
Waarom zit zo'n symphatieke hardwerkende jongen toch zonder werk? Je vraagt het je af...Ik vermoed dat dit programma hem niet sneller aan het werk zal helpen.
Je zal maar per definitie het slachtoffer van je eigen leven zijn of nog erger: ermee samen wonen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Anoniem_648d2e69d0b5e
donderdag 12 april 2012 om 21:09
De rand met mijn plafond zit er ook een beetje zo uit E dat was mét afblakband Weet iemand hier toevallig dè tip voor, want ik moet binnenkort ook weer aan de schilder en mij lukt het ook nooit om een strak randje te krijgen
Anoniem_129305
donderdag 12 april 2012 om 21:09
Ach er zit een verhaal achter. Dat is natuurlijk de reden. We begrijpen het.