Help! Mijn man is klusser!
donderdag 12 april 2012 om 21:13
donderdag 12 april 2012 om 21:13
quote:phoolan schreef op 12 april 2012 @ 21:13:
[...]
Goede, brede afplaktape in een contrasterende kleur, van Flexa, en dan strak tegen de rand plakken, in stukken van ongeveer 50 cm. En er ook weer op tijd afhalen :-)Als je afplak gebruikt, neem dan de blauwe!!!!!!!!!!!
[...]
Goede, brede afplaktape in een contrasterende kleur, van Flexa, en dan strak tegen de rand plakken, in stukken van ongeveer 50 cm. En er ook weer op tijd afhalen :-)Als je afplak gebruikt, neem dan de blauwe!!!!!!!!!!!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
donderdag 12 april 2012 om 21:14
quote:zazu_ schreef op 12 april 2012 @ 21:12:
Hey guys! Ik heb het begin gemist en ik vraag me iets af. Is er iets met dat meisje waardoor ze zo praat of is dat haar normale manier? Of hebben ze daar niks over gezegd? ze was tot 2 jaar terug doof of iig zwaar slechthorend
Hey guys! Ik heb het begin gemist en ik vraag me iets af. Is er iets met dat meisje waardoor ze zo praat of is dat haar normale manier? Of hebben ze daar niks over gezegd? ze was tot 2 jaar terug doof of iig zwaar slechthorend
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
donderdag 12 april 2012 om 21:15
quote:rosanna08 schreef op 12 april 2012 @ 21:14:
[...]
ze was tot 2 jaar terug doof of iig zwaar slechthorend
Ah, thx! Ik had al zo'n vermoeden dat er iets was
Jammer dat ik het begin heb gemist, want ik snap nu niets van deze hele soap, maar na de reclame wordt het me vast allemaal duidelijk;)
edi: en @ lightsout thx
[...]
ze was tot 2 jaar terug doof of iig zwaar slechthorend
Ah, thx! Ik had al zo'n vermoeden dat er iets was
edi: en @ lightsout thx