Bibbereieren #26
donderdag 2 februari 2012 om 21:27
Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09
86 cm / 12,5kg
22/9 CBS: 23/09/11 7kg / 63cmIkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/109780gr 81cm, Leonor
M: 17/09/09
79cm / 9,68kg
C: 09/07/2011 Some stats??CharlotteS: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg
J: 23/03/123950gr
24/4 cbMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/118.7kg / 64.7cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg
M: 10/01/1255cm / 4600grHuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg
R: 03/05/119555gram 76cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg
FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg
RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr
BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr
02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg
MomoA: 10/07/10 86cm / 11,9 kg
KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr
21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 12.2kg / gram 82cm ?: 7/11/12goede echo!Poll?: 23/09/12 blauwe jompel! 7 mei 20w echoMaris
?: 5/12/12 24/4 echo
Special guests aka suikertantes: Erine
donderdag 12 april 2012 om 14:47
Jeetje, angela schijf is bevallen en heeft haar dochter zus genoemd.. Hoe komt ze er toch op?
Poll, je bent nu iets van 16 weken toch? ( mijn schoonzusje is nu 18 weken zwanger, en die is begin sept uitgerekend. )
Spannend meid! Fijn dat je even een hartje hebt kunnen zien. En bij de volgende echo kunnen ze het geslacht vast en zeker wel zien!
deb, arme M, hopelijk knapt hij snel een beetje op.
hus, fijn dat I weer boevenstreken begint te krijgen!
Poll, je bent nu iets van 16 weken toch? ( mijn schoonzusje is nu 18 weken zwanger, en die is begin sept uitgerekend. )
Spannend meid! Fijn dat je even een hartje hebt kunnen zien. En bij de volgende echo kunnen ze het geslacht vast en zeker wel zien!
deb, arme M, hopelijk knapt hij snel een beetje op.
hus, fijn dat I weer boevenstreken begint te krijgen!
donderdag 12 april 2012 om 15:28
quote:maya_bee schreef op 11 april 2012 @ 10:18:
Husk, wat fijn dat I weer wat streken uithaalt! Hoe gaat het verder met der?
Hoe is het nu met R en met der poepen?
Het gaat echt een stuk beter met I. Van de week waren we ergens waar ze ook een glijbaan hadden, maar we zouden naar huis gaan, dus niet meer op de glijbaan. Ging ze achter de buggy zitten "mama ik zit achter buggy!" Ja I., nou kan ik je niet meer zien als je achter de buggy zit! Zien we opeens de buggy wegrijden met I. op haar knietjes erachter richting glijbaan Dus er zit weer stukken meer actie in! En ze durft ook opeens in het grote bed te slapen! Staat er al een hele tijd, maar ze durfde het niet, altijd paniek. En van de ene op de andere dag wilde ze er in vorige week. Ledikantje staat op marktplaats nu.
En hoe het nou komt, door het goede (?) weer, door het kdv-verhaal, of misschien omdat ze toevallig 2 goede dagen had net op het juiste moment waardoor ik me minder zorgen maakte en ze dat oppikt, zeg het maar...
Met R. zijn we de lactulose weer aan het afbouwen. Ze was er een tijdje vanaf en dat ging heel goed, totdat ze ziek werd en antibiotica kreeg. De kinderarts zei achteraf dat als ze andere medicijnen krijgt of ziek is, we haar ter ondersteuning meteen lactulose zouden geven, omdat het voor haar toch een zwakke plek is. Maar ja, daar had ik zelf toen niet aan gedacht. Het gaat nu wel goed dus, al kun je wel elke keer zien dat ze er wel wat moeite voor moet doen aan haar rood aanlopende gezicht...
Ik ga er even wat wakker maken, kom later nog even weer reageren op iedereen! (Ik doe wel aan wakker maken trouwens, wat middagslaapjes betreft. I. slaat op het kdv wel eens een dag over, maar thuis hou ik het er nog even in. Dan maak ik haar na 1,5 uur wel wakker, en dan slaapt ze om 19 uur ook goed.)
Husk, wat fijn dat I weer wat streken uithaalt! Hoe gaat het verder met der?
Hoe is het nu met R en met der poepen?
Het gaat echt een stuk beter met I. Van de week waren we ergens waar ze ook een glijbaan hadden, maar we zouden naar huis gaan, dus niet meer op de glijbaan. Ging ze achter de buggy zitten "mama ik zit achter buggy!" Ja I., nou kan ik je niet meer zien als je achter de buggy zit! Zien we opeens de buggy wegrijden met I. op haar knietjes erachter richting glijbaan Dus er zit weer stukken meer actie in! En ze durft ook opeens in het grote bed te slapen! Staat er al een hele tijd, maar ze durfde het niet, altijd paniek. En van de ene op de andere dag wilde ze er in vorige week. Ledikantje staat op marktplaats nu.
En hoe het nou komt, door het goede (?) weer, door het kdv-verhaal, of misschien omdat ze toevallig 2 goede dagen had net op het juiste moment waardoor ik me minder zorgen maakte en ze dat oppikt, zeg het maar...
Met R. zijn we de lactulose weer aan het afbouwen. Ze was er een tijdje vanaf en dat ging heel goed, totdat ze ziek werd en antibiotica kreeg. De kinderarts zei achteraf dat als ze andere medicijnen krijgt of ziek is, we haar ter ondersteuning meteen lactulose zouden geven, omdat het voor haar toch een zwakke plek is. Maar ja, daar had ik zelf toen niet aan gedacht. Het gaat nu wel goed dus, al kun je wel elke keer zien dat ze er wel wat moeite voor moet doen aan haar rood aanlopende gezicht...
Ik ga er even wat wakker maken, kom later nog even weer reageren op iedereen! (Ik doe wel aan wakker maken trouwens, wat middagslaapjes betreft. I. slaat op het kdv wel eens een dag over, maar thuis hou ik het er nog even in. Dan maak ik haar na 1,5 uur wel wakker, en dan slaapt ze om 19 uur ook goed.)
donderdag 12 april 2012 om 16:26
Ja moom, moesten vanmorgen al bij de KA zijn.
Die was na alle onderzoeken duidelijk: M is een kerngezonde knul! Niets aan de hand met hem! Hij snapte de ha ook niet zo goed dat zij dacht aan long/luchtwegproblemen, want er is niets mis mee.. De AB heeft hij w.s ook voor niets gehad (en de diarree en kapotte billetjes ook)..
De ka heeft precies uitgelegd waar het rocheltje weg kwam, waar M last van heeft (lang verhaal), maar zei er meteen bij, dat als M ouder wordt, zelf goed zijn hoofd optilt, kan zitten enz, dat het dan over gaat.
Dus al met al een enorme opluchting!!
Nu blijft het beperkt tot alleen zijn neus en de bezoekjes aan de KNO arts...
De ka wil hem voor de zekerheid nog wel even weerzien over 2 maanden, ook ivm de bezoekjes van de KNO... Nou prima, komen we dan wel weer..
Die was na alle onderzoeken duidelijk: M is een kerngezonde knul! Niets aan de hand met hem! Hij snapte de ha ook niet zo goed dat zij dacht aan long/luchtwegproblemen, want er is niets mis mee.. De AB heeft hij w.s ook voor niets gehad (en de diarree en kapotte billetjes ook)..
De ka heeft precies uitgelegd waar het rocheltje weg kwam, waar M last van heeft (lang verhaal), maar zei er meteen bij, dat als M ouder wordt, zelf goed zijn hoofd optilt, kan zitten enz, dat het dan over gaat.
Dus al met al een enorme opluchting!!
Nu blijft het beperkt tot alleen zijn neus en de bezoekjes aan de KNO arts...
De ka wil hem voor de zekerheid nog wel even weerzien over 2 maanden, ook ivm de bezoekjes van de KNO... Nou prima, komen we dan wel weer..
donderdag 12 april 2012 om 16:41
Fijn Deb!! Dat is een hele geruststelling!!
Dankje Moom! R. wordt idd vandaag over 3 weken al weer 1! Gemiddeld slaapt ze 2 nachten per week door.. de andere nachten wordt ze 1 of 2 keer wakker. De ene keer hebben we mazzel en slaapt ze een kwartier later verder, de andere keer duurt het anderhalf uur.
Dankje Moom! R. wordt idd vandaag over 3 weken al weer 1! Gemiddeld slaapt ze 2 nachten per week door.. de andere nachten wordt ze 1 of 2 keer wakker. De ene keer hebben we mazzel en slaapt ze een kwartier later verder, de andere keer duurt het anderhalf uur.
donderdag 12 april 2012 om 20:01
Leo, wel herkenbaar hoor. Ze pakken elkaar de hele tijd het speelgoed af en dan wil I. ook nog wel eens een duw geven. Ze is dan nog wel zo om voor R. ander speelgoed te gaan halen, "wil jij die? doe ik even met die" slimmerd... In het begin toen R. pas kon staan, pakte I. haar nog wel eens bij de enkel en trok haar onderuit, maar dat hebben we gelukkig snel af kunnen leren.
Poll, super dat het zo goed gaat!! Gebruik je nu die tabletten nog? Heb je al een datum voor de 20 weken echo? Spannend hoor!!
Murron, hoe is het met M. vandaag? Gaat het alweer iets beter? Lief van N. dat ze haar zusje wil opvrolijken!
Maris hoe gaat het bij jou???
Char houdt vent zijn goede voornemen vol? De tafel weer gedekt vanochtend? En hoe gaat het vandaag met J.? Heb je de huisarts nog gebeld?
Speec, Berend weer goedgekeurd! Hij gaat dadelijk I. nog inhalen joh, die was de vorige keer 12,7 kg (in febr.)
R. krijgt volgende week donderdag de BMR prik, ben benieuwd of ze dan ook een week later er last van krijgt. I. had dat wel.
Had je inmiddels al een datum voor de echo, of heb ik dat gemist? Je moest toch bellen nog tussen de lessen door?
Becky alles al klaar voor het feest volgende week?
De rest weet ik niet meer...
Oja Fan hoe gaat het met Mega M.?
Poll, super dat het zo goed gaat!! Gebruik je nu die tabletten nog? Heb je al een datum voor de 20 weken echo? Spannend hoor!!
Murron, hoe is het met M. vandaag? Gaat het alweer iets beter? Lief van N. dat ze haar zusje wil opvrolijken!
Maris hoe gaat het bij jou???
Char houdt vent zijn goede voornemen vol? De tafel weer gedekt vanochtend? En hoe gaat het vandaag met J.? Heb je de huisarts nog gebeld?
Speec, Berend weer goedgekeurd! Hij gaat dadelijk I. nog inhalen joh, die was de vorige keer 12,7 kg (in febr.)
R. krijgt volgende week donderdag de BMR prik, ben benieuwd of ze dan ook een week later er last van krijgt. I. had dat wel.
Had je inmiddels al een datum voor de echo, of heb ik dat gemist? Je moest toch bellen nog tussen de lessen door?
Becky alles al klaar voor het feest volgende week?
De rest weet ik niet meer...
Oja Fan hoe gaat het met Mega M.?
donderdag 12 april 2012 om 21:14
Hey meiden,
Ja, ook ik lees af en toe mee, en laat zelden wat achter,
maar ik ben jullie niet vergeten.
Poll wat een geweldig nieuws. En de 20 weken echo zal wel heel spannend voor jullie zijn.
En Mariss, hoe voel jij je? Staat wel mooi he zo'n vol schema.
Hier staan de laatste dingen van D. op het internet voor de verkoop.
Als dat weg is zijn er weinig dingen van zijn baby tijd meer over.
Verder gaat hier alles zijn gangetje. Heel druk met van alles en nog wat.
We doen veel dingen met D en daarnaast proberen we tijd vrij te maken om wat voor ons zelf te doen. Zoals sporten etc. En we hebben weer een nieuw gezinslid er bij. Dus weer behoorlijk wat drukte over de vloer.
Hoe gaat het verder met jullie? Zijn er nog bezig met de 2e ronde?
O ja Speec jij ook nog gefeliciteerd he! Leuk!
Ik ben met D. naar de Peuterspeelzaal geweest om te kijken wanneer hij daar naar toe mocht.
Dit zal pas na de zomervakantie worden. Jammer, we denken dat D. er erg aan toe is. Hij ging ook gelijk spelen daar. hahaahha Ik heb het idee dat ie straks geen moeite heeft als mama hem daar naar toe gaat brengen. Ik denk zelfs dat ie me staat uit te zwaaien.
Hoe ging dat bij jullie?
Ja, ook ik lees af en toe mee, en laat zelden wat achter,
maar ik ben jullie niet vergeten.
Poll wat een geweldig nieuws. En de 20 weken echo zal wel heel spannend voor jullie zijn.
En Mariss, hoe voel jij je? Staat wel mooi he zo'n vol schema.
Hier staan de laatste dingen van D. op het internet voor de verkoop.
Als dat weg is zijn er weinig dingen van zijn baby tijd meer over.
Verder gaat hier alles zijn gangetje. Heel druk met van alles en nog wat.
We doen veel dingen met D en daarnaast proberen we tijd vrij te maken om wat voor ons zelf te doen. Zoals sporten etc. En we hebben weer een nieuw gezinslid er bij. Dus weer behoorlijk wat drukte over de vloer.
Hoe gaat het verder met jullie? Zijn er nog bezig met de 2e ronde?
O ja Speec jij ook nog gefeliciteerd he! Leuk!
Ik ben met D. naar de Peuterspeelzaal geweest om te kijken wanneer hij daar naar toe mocht.
Dit zal pas na de zomervakantie worden. Jammer, we denken dat D. er erg aan toe is. Hij ging ook gelijk spelen daar. hahaahha Ik heb het idee dat ie straks geen moeite heeft als mama hem daar naar toe gaat brengen. Ik denk zelfs dat ie me staat uit te zwaaien.
donderdag 12 april 2012 om 21:22
Husk, wat fijn dat het al zoveel beter gaat met I.
J1 doet dat ook speelgoed pakken voor j2 maar die trapt daar niet in.
deb, fijn dat er met zn longetjes niets is
vanavond met mn moeder wezen shoppen. Bij de h&m hadden ze slim fit voor jongens, daar 2 van meegenomen voor j2 en nog een ander broekje. 1korte broek en 2 t-shirts. voor j1 2korte broeken, 2 t-shirts, 1overhemd en 2 lange broeken. voor mijzelf 1 lange broek
J1 doet dat ook speelgoed pakken voor j2 maar die trapt daar niet in.
deb, fijn dat er met zn longetjes niets is
vanavond met mn moeder wezen shoppen. Bij de h&m hadden ze slim fit voor jongens, daar 2 van meegenomen voor j2 en nog een ander broekje. 1korte broek en 2 t-shirts. voor j1 2korte broeken, 2 t-shirts, 1overhemd en 2 lange broeken. voor mijzelf 1 lange broek
donderdag 12 april 2012 om 21:31
Yaya in het begin moest M steeds heel hard huilen als ik wegging bij de psz, maar achteraf hoorde ik dan dat het na 5 minuten weer over was. Dit was de eerste 5 weken zeg maar. Nu heeft hij nog af en toe wel eens dat hij gaat huilen als ik wegga maar dat is een uitzondering want hij heeft het er heel erg naar zijn zin, hij praat er ook veel over thuis, dan noemt hij de kinderen van de psz op, of zingt de liedjes. Sowieso rent hij altijd naar binnen, heeft er helemaal zin in. Hij is ook heel gek op de leidsters.
Hus fijn zeg dat het beter gaat met de meiden! Ik hoop wel dat R snel door gaat slapen. M doet trouwens precies hetzelfde, hij ziet dat C een speelgoedje van hem vastheeft, gaat dan op zoek naar een rammelaar ofzo en duwt die C in de handen om vervolgens zijn eigen speelgoedje snel af te pakken. Echt, alles wat C vastheeft moet hij ineens ook, zo irritant. Vanmiddag duwde hij trouwens twee stuiterballen op de ogen van C, pff ik moet zo opletten steeds wat hij uithaalt.
Deb fijn dat het met M goed gaat! En Pol, ik denk dat ze het geslacht bij de volgende echo al wel kunnen zien, als de kleine er goed voor ligt. Spannend!!!
Hus fijn zeg dat het beter gaat met de meiden! Ik hoop wel dat R snel door gaat slapen. M doet trouwens precies hetzelfde, hij ziet dat C een speelgoedje van hem vastheeft, gaat dan op zoek naar een rammelaar ofzo en duwt die C in de handen om vervolgens zijn eigen speelgoedje snel af te pakken. Echt, alles wat C vastheeft moet hij ineens ook, zo irritant. Vanmiddag duwde hij trouwens twee stuiterballen op de ogen van C, pff ik moet zo opletten steeds wat hij uithaalt.
Deb fijn dat het met M goed gaat! En Pol, ik denk dat ze het geslacht bij de volgende echo al wel kunnen zien, als de kleine er goed voor ligt. Spannend!!!
donderdag 12 april 2012 om 21:35
donderdag 12 april 2012 om 21:42
vrijdag 13 april 2012 om 03:06
Bleeh, ik lig voor de zoveelste nacht achterelkaar weer te woelen en te draaien.. Ben inmiddels zo moe, dat ik overdag bijna in slaap val.. Maar 's nachts, ho maar.. Vet irritant! Denk toch wel dat het werkgerelateerd is, lig daar wel de hele nacht over na te denken. Last van dikke buik is eerder iets wat ik dan opmerk, dan waar ik nou echt van wakker lig.. Nou ja, heel verhaal, maar t wordt wel weer eens tijd voor een nachtje met meer dan 4 uur slaap..
vrijdag 13 april 2012 om 07:29
vrijdag 13 april 2012 om 09:21
Ooow shit maris, hopelijk hoort het gewoon bij je groeiende baarmoeder ofzo... Maar met 6w2d is de kans heel groot dat ze geen hartje zien he? Maar ze kunnen wel kijken of ie de juiste grootte heeft. Getver, wat spannend! Heb je een beetje geslapen? Geen bloed?
Kath, ga eens wat rustiger aan doen op je werk! Dit is niet goed voor jou en niet goed voor je zoon en er komt nog een energievretende periode aan, dus iets minder stress op je werk zou goed zijn.
Poll, heb je een voorgevoel voor een jongen of meisje?
Ik kom net aan met de trein van m'n werk en toen was er een knal. Bleek de terugrijdende trein een auto geraakt te hebben en een eind te hebben meegesleurd. Vanuit ons gebouw zie ik nu politie en ambulances.
Kath, ga eens wat rustiger aan doen op je werk! Dit is niet goed voor jou en niet goed voor je zoon en er komt nog een energievretende periode aan, dus iets minder stress op je werk zou goed zijn.
Poll, heb je een voorgevoel voor een jongen of meisje?
Ik kom net aan met de trein van m'n werk en toen was er een knal. Bleek de terugrijdende trein een auto geraakt te hebben en een eind te hebben meegesleurd. Vanuit ons gebouw zie ik nu politie en ambulances.