Disneyland Parijs

27-08-2008 11:32 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal

Ik zou het erg leuk vinden om een keer met mijn vriend naar Disneyland en Parijs te gaan.

Ik weet alleen niet goed in welk hotel oid en wat de beste tijd is om te gaan. We gaan beide nog naar school!!

Ik zou 2 dagen willen en dan 1 dag Parijs, misschien 2. Kan je ook een hotel boeken buiten Disney dus dat je met de auto naar het park rijdt?

1 dag is zeker veelste kort. Dat je bv 's nachts/'s ochtends vroeg weg gaat en dan rond 10e aan komt en 's avonds laat weer naar huis gaat (het is dacht ik naar omg Rotterdam 4 uur reizen?

Ik hoor graag jullie mening ed.
Wat doe je daar voor werk?
receptie in een van de hotels daar
Ik zit in het Kyriad hotel (de meest dichtstbijzijnde Kyriad bij Disneyland Parijs zelf).

En ieder zo zijn eigen mening over het wel/niet leuk zijn van een park als deze. Maar de uitspraak over het "ruk zijn" van Disneyland Parijs voegde nou niet bepaald wat toe hier

(en was nog niet eens beargumenteerd )

Voor mij is het een paar dagen broodnodige (hopelijk) ontspanning en gewoon eventjes er tussenuit zijn maar ook weer niet te lang. In de laatste jaren ben ik wel iets minder onbevreesd geworden voor de attracties, dus voor mij is het ook weer spannend hoe ik het allemaal ga ervaren. Maar dat komt vast wel goed, het leuk maken van je verblijf doe je ook voor een groot deel zelf en kan op verschillende manieren .
In mei 2005 hebben wij, gezin van 5, een jaarabbonement gekocht voor Disneyland Parijs.

In januari 2006 hebben we een appartement van Pierre en Vacances geboekt.

Dit was op loopafstand van het grootste overdekte winkelcentrum van Europa: Val d'Europe.

En zeer dichtbij Disneyland. Ik denk 10 a 15 minuten ervandaan.

Wij waren in de kerstvakantie(januari) De drukte is mij reuze meegevallen.
EuroDisney is GAAF...Alsof je in een droomwereld leeft! Voor een paar dagen best prettig!

Op 1 dag 2 parken doen lijkt mij onmogelijk, ik zou iedere dag 1 park doen als ik jou was! En dan de 1e dag het disneypark in en de 2e dag de studio's (daar zijn veel "zitattracties" is iets minder vermoeiend dus kan je toch enigszin bijkomen )

De Lion King show is idd een aanrader, prachtig gedaan! En vreselijk gelachen om de donkere man die zijn ogen helemaal kon laten uitpuilen hahaha!

De 8baan met de mijnwagentjes is ook heel erg leuk!

"Animagique" in de studio's is zeer zeker ook een aanrader!

Het Rainforest restaurant vond ik écht bar slecht! We kregen eerst het hoofdgerecht en daarna pas het voorgerecht? En het eten was nog eens koud ook!

Dan vond ik het restaurant van 1001 nachten (sorry naam vergeten) veel mooier en lekkerder!

De eerste keer dat ik er ben geweest hebben we in Santa Fe geslapen, op zich heerlijk relaxed. Je kan er wandelend naar toe!

De tweede keer hebben wij in een hotel op 50m van Gare du Nord overnacht en zijn we met de metro er naar toe gegaan. Ook goed te doen, maar als we ooit weer gaan dan willen we toch op het park zelf zitten!

Succes en heel veel plezier!
animagique vind ik persoonlijk minder.. Ik geef de voorkeur aan cinemagique

tja rainforest.... 1 x gegeten.... vind het kei duur( en ook met de korting erbij nog steeds) en het personeel is niet erg snel
Hoi!!

Ik ben er een tijdje terug geweest, nou ik vond het ZWAAAR tegen vallen!! Ik vind het echt een park voor kleine kinderen en ik zal er zeker NIET nog eens heen gaan...

Wel heb ik een heel klein maar goed hotel voor je, en goedkoper kan je het echt niet krijgen!! Het ligt 5 minuutjes met de auto van Disneyland. Het heet Premiere Classe (Premiere Classe Meaux Nanteuil Les Meaux via booking.com)

Kost 34 euro voor 2 pers. 1 nacht!!

(Houdt er rekening mee dat het een grote uitvoering van een caravan is, zo klein, maar super goedkoop en goede bedden!!)
smaken verschillen....

maarre er zijn ook genoeg grote mensen attracties hoor ±P

deze is ook niet ver van disneyland in coulommiers

33 euro per kamer, als je toch lekker goedkoop wilt blijven

http://www.hotelformule1....1-coulommiers/index.shtml
dubbel
Ben je er nog disney1?

Ik ben er één keer geweest en vond het hartstikke leuk. We gaan met kerst een tweede keer met twee kleine kinderen. Heb het programma al gemaild gekregen maar als je nog tips hebt...!
present :D

de kerstman in het 'kerstdorp'

mickey's winter wonderland is leuk!

en de parades natuurlijk
Ja..het kerstdorp had ik al gezien, lijkt me super!

Hopelijk blijft iedereen thuis met kerst en is het lekker rustig maar dat zal wel niet.
als je wilt kan je ook een kerstwens opsturen ( leuk voor de kinderen)

Alleen het duurt wel 6 weken voordat je antwoord krijgt.

Voorgedrukte enveloppen kan je krijgen in het kerstdorp
Mijn kinderen (2.4.6 jaar) vonden Euro-Disney helemaal geweldig. Maar wat vond je het leukste dan? was mijn vraag. Het antwoord was het samen op de foto gaan met de Disney figuren tijdens het ontbijt.

Dan vind ik eur 1000,00 (alles inclusief: benzinekosten, overnachting in cayenne, versnaperingen, eten) toch wel heel veel geld voor 1 overnachting en 2 dagen entree.

Persoonlijk vind ik de Efteling veeeeel leuker. Maar ja ik ben geen kind meer.
Ik vind dat ook het leukste... Op de foto gaan met disneyfiguren en daarna de shows..

Mijn laatste characterverovering was Jack sparrow :D

Attracties doe ik alleen als er geen rijen staan...

Wachten vind ik zo zonde van de tijd..

Maar goed ik zit er bijna elke week...
Een kerstwens opsturen? Dat kun je daar doen?

1000 euro lijkt me erg duur, dat kan echt wel goedkoper! Althans, nu de kids gratis zijn.
ja, dat kan je daar we ldoen

maar let op dat je pas na 6 weken antwoord krijgt van 'de kerstman'
Het was vorig jaar, toen waren de kids ook gratis.

Wij waren er in de meivakantie, dit is dus ook niet de goedkoopste periode. Maar ja, de kinderen zijn leerplichtig en daarom is het niet mogelijk om van de beste aanbieding gebruik te maken.

Alles kan goedkoper, maar s avonds hebben we in een steakhouse in Disney Village gegeten en dat was zeker ook niet goedkoop. Maar wel gezonder dan de Mc Donalds.
quote:kiks76 schreef op 20 oktober 2008 @ 17:47:

Dankje!

Ik ga half november, dus dan zit ik al in het kerstseizoen

en hoe was het
quote:kiks76 schreef op 20 oktober 2008 @ 17:47:

Dankje!

Ik ga half november, dus dan zit ik al in het kerstseizoen

en hoe was het?
Het was weer erg leuk!

Ik was er op zondag en maandag, en je merkt wel dat voor de attracties met een behoorlijke minimale lengte vereist, de rijen op maandag erg kort zijn ineens terwijl ze op zondag behoorlijk lang zijn. De kinderen met de juiste lengte moeten dan weer op school zijn .

Van hot naar her gegaan, heel veel gedaan, maar ook weer niet alles. Het kerstgebeuren op zichzelf vind ik niet zo bijzonder op de versieringen na. Bijvoorbeeld het kerstdorp met de kerstman vind ik niet echt wat. Maar ik beken dat ik dan ook bij de enige echte kerstman in Rovaniemi geweest ben en daar ziet het er gewoon net even iets schattiger uit..... (en met echte sneeuw ).
Hallo

Iemand enig idee of er ook mokken ( of bekers ) te koop zijn in Euro Disney met Buzz Lightyear erop ?

Mijn neefje gaat komend weekend voor een dag daar naar toe. Nu kan ik hem natuurlijk gewoon geld meegeven, zodat hij er een kan kopen, als hij er een ziet. Maar ik wil nog wat spulletjes hebben en anders wordt het best een prijzig weekendje voor mij
Linkje Disneywinkel. 14 producten Buzz.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Kyriad is een goedkoop en heel goed hotel. 2 sterren maar vind het zeker 3 waard. Staat even buiten het eigenlijke park, ca 4 minuten met shuttlebus van hotel. Heel goed ontbijt, en is heel geschikt voor kinderen.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven