weer wakker?

02-04-2012 20:21 3007 berichten
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.

Maar dat kan niet.

Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.

Maar dan heb ik mij veslapen.

Ja, dat is het woord.

En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.

Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.

Word wakker, word wakker.

Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.

Word wakker, word wakke.

En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.

Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.

Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.

(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)

http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad mannen/jongens blijven gewoon kinderlijk/achtig.
Heb mijn dochter ook nog nooit om zulke dingen zien lachen.
quote:ingelke_kepringelke schreef op 13 april 2012 @ 01:14:

[...]

Haha, bedankt Jonari!

Ik ben zelf ook van de leeftijd van jullie boys maar hou dan weer helemaal niet van die Powned-rotzooi. Zal wel aan het geslacht liggen denk ik....Heb je trouwens al een vriend/man Inge?
Mijn oudste kijkt bijna geen tv, dus denk niet dat hij het kent. Weet niet of hij erom zou moeten lachen. Denk het eigenlijk niet, maar ja, het is een man.....
Jep, vriend. En die kijkt weinig tv en vind het vermoedelijk ook niet leuk.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Gelukkig zijn ook weer niet alle mannen hetzelfde.
Nee, nooit alles over één kam scheren. Is mij vroeg geleerd.
Niet alles, maar wel veel....

Geintje.
Ingelke rustige nacht verder nog.

Moos, auf wiedersehn.
Trustuh meisjes. Ik zak ook.
Truste dames!
wat een rust hier!
Hoi Thee, hoe ging het bij de dokter? Als ik het mag vragen natuurlijk.

Ik ben hier een regelmatige meelezer, en nog niet echt de behoefte gehad om mee te schrijven. Ik zit vaak op een ander topic te kletsen
Je gelijk halen is als achteruit lopen om te bewijzen waar je bent geweest.
Hoi LaRouge, arts had alle tijd en eerst nog wat algemene zaken besproken, daarna wat dingen onderzocht.

Uitgebreid bloedonderzoek (op 19 dingen) en donderdag een bovenbuikecho en vrijdag een onderbuikecho. Ko/kan waarschijnlijk niet in 1 x; bij ene moet je nuchter zijn en bij de andere juist een volle blaas hebben.

Bij HA al urine onderzocht en moet meteen vanmiddag met kuur tegen blaasontsteking beginnen. Vaak genoeg gehad, maar dan had ik veel pijn. Nu nergens last van dus ik was nogal verbaasd. Straks dus maar even naar de apotheek.

Wat is jouw kletstopic?
Ik moet trouwens eerst andere dingen doen, zowel binnens- als buitenshuis, dus forum gaat even uit.
Hoi La Rouge!

Zo thee, dat is nogal wat. Wel goed dat je gegaan bent.

Ik heb ook regelmatig blaasontsteking gehad en dat deed inderdaad hartstikke zeer.
Ja Jo en dan vooral aandrang, paar druppels plassen en na 2 minuten denken dat je alweer moet. Na afloop van de kuur weer urine naar HA brengen, heb ik ook nooit eerder hoeven doen. Ja, en veel drinken en dat doe ik idd (veel) te weinig.
Ja veel water en thee drinken. Moet je bellen voor de uitslag van het bloedonderzoek of weer langskomen?
Weer langskomen na uitslag echo's en bloedonderzoek.

Net m'n moeder even bijgepraat.

Gek genoeg drink ik, ondanks mijn nick, nauwelijks meer thee en koffie lust ik sowieso niet. Heb gister wel weer plaar halve liters spa rood gehaald, soms vind ik bubbels lekkerder dan gewoon water. Heb ook wel div. KC siropen in huis, dat je net een klein smaakje aan je water hebt.

Nu weer droog hier, dus maar even naar apotheek wandelen en even overleggen met de dame waar ik vrijdag's vaak voor kook of ik dat vanavond ook doe. Had de spullen gister al wel gehaald, maar even denken of ik er zin in heb.
Waar ik wel moeite mee heb op dagen als vandaag, voorheen zou ik direct exLief even sms sturen of bellen over hoe&wat. Nu niet, al heb ik hem nav een mailtje van hem van de week wel kort geinformeerd over de dingen die ik ook in mailtje naar jou had gezet.

IBI, weer naar je eigen huis vandaag (of misschien ben je er al) en nog plannen?

Heleen, ook al heb jij ook afstand genomen van dit topic voorlopig, hoop dat het beter met je gaat qua medicatie en eten (binnenhouden)!
Hallo!

Goh Thee, alles word even goed nagekeken dus, wel fijn.

Zal het afkloppen maar nog nooit blaasontsteking gehad. Cranberrysap helpt toch ook wel goed?
Klopt maroon, maar die concentratie is heel erg laag. In de tijd dat ik er heel veel last van had slikte ik cranberry capsules. Tegen 2 capsules moest je geloof ik een liter van dat sap drinken.

Heb me er idd maar bij neer moeten leggen dat het beter is een aantal zaken te checken/na te laten kijken.

Ondanks m'n briefje, vergeten te vragen om bloeddruk te meten, maar moet toch nog terug, dus dat kan dan wel.
Nou, dat kan je dan idd later nog wel even laten checken.

Beter even het zekere voor het onzekere nemen dan
Hai Jonari en verder iedereen natuurlijk!

Thee, wat fijn dat je arts het grondig aanpakt. Blaasonstekingen ken ik ook en in beide vormen. Die met veel pijn en die zonder pijn. Gelukkig al heel lang niet gehad, ik worstel met andere infecties. Dat koud hebben heb ik ook. het koud hebben kan heel goed ook door de infectie komen bedenk ik me ineens .

Vitamine D schijnt belangrijk te zijn voor heel veel functies in je lijf en een tekort kan veel 'vage' klachten geven. Dat geldt ook voor B12.( Ik krijg daar sinds een paar jaar injecties voor elke 4 tot 6 weken). Vit D tekort wordt regelmatig een probleem bij vrouwen rondom de overgang heb ik begrepen uit de info die ik inmiddels van internet geplukt heb. goed dat alles grondig nagekeken wordt nu.

Nou dat was een heel verhaal .

Ik zit vaak te kletsen op 'achter de gordijnen' op psyche en hier lees ik regelmatig mee omdat ik vaak nog laat wakker ben en zoveel herkenning lees (m.n. de vino tinto, grijze haren enz ) .

Ik hoop dat er wat uit de onderzoeken komt en wat ook goed behandeld kan worden.
Je gelijk halen is als achteruit lopen om te bewijzen waar je bent geweest.
Ik ben ook benieuwd naar de uitslagen LaRouge. Net de kuur opgehaald en de 1e genomen.

Haha, de vino tinto wint het hier veruit van 'mijn' vino blanco.

En 2 primeurs voor het eerst van mijn leven pindasoep gegeten, proeverij bij de C1000. Dacht dat ik het niks zou vinden maar dit was lekker. Daarbij ook voor het eerst van m'n leven 2 Knorr Wereldgerechten gekocht. Ook nooit bij anderen gegeten maar met deze aanbieding durfde ik de gok wel aan

Zo denk ik maar even een dutje doen. Mijn wegbrengmaaltijd is niet heel erg veel werk vandaag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven