Werk & Studie alle pijlers

Is het normaal dat.....

13-04-2012 12:50 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
Verwijderd i.v.m. privacy.
Ligt aan het bedrijf
Vind ik persoonlijk erg raar en niet kunnen. Of het moest een strippersbedrijf zijn.
Ja, bij ons ál-tijd. Mannen voor de vrouwen en omgekeerd, tenzij de vertrekkende persoon homoseksueel is. Bij biseksualiteit worden eerst lootjes getrokken of er een man of een vrouw moet komen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik vind het wel grappig haha niet zo stijf tenminste
Mag ik ook een afscheidsfeestje bij jullie Himalaya?!
Waarom kan je het niet waarderen Jirelle?

Ik vind het ook geen pas geven voor een bedrijf hoor, maar zou er verder echt niet wakker van liggen.
Ben je boos, TO? Of vind je het gewoon een beetje raar?

Tja, ik zou het ook een beetje raar vinden, maar verder zou het me niet boeien.
En bij vrijgezelle feestjes mag het wel?
Jij werkt er toch niet? Ik zou zelf ook not amused zijn, maar als ik me druk moet maken over andermans werk dan kan ik bezig blijven.
O, dus het punt is: vriend kijkt strippers. En niet: seksuele ongelijkheid op de werkvloer. Dan staat dit topic op de verkeerde pijler.
Wat een drama zeg. Kind, wat erg dat je er zo achter moest komen, ineens een ander poesje op zijn telefoon! Ik zou het uitmaken, met zo'n man kan je toch niet samenleven? Strippers op een personeelsfeest, wat een waanzin.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:himalaya schreef op 13 april 2012 @ 12:51:

Ja, bij ons ál-tijd. Mannen voor de vrouwen en omgekeerd, tenzij de vertrekkende persoon homoseksueel is. Bij biseksualiteit worden eerst lootjes getrokken of er een man of een vrouw moet komen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Jirelle schreef op 13 april 2012 @ 12:59:

@nellaaa Ik kan het eigenlijk niet waarderen dat vriend hier niets over heeft gezegd. Ben er vanmorgen (toen ik op zijn telefoon aan het kijken was voor leuke foto's van onze katten) per ongeluk achter gekomen (hij had foto's genomen van de strippers). Ipv dat hij me het had verteld (hij weet dat ik niet van strippers hou).

Je houdt niet van strippers omdat....?

Blijkbaar heeft het zo weinig indruk gemaakt op je vriend dat hij het niet eens de moeite waard vond om het je te vertellen. Prima toch?
Vind het erg raar. Maar ook raar dat je vriend het maar niet vertelt omdat jij moeite met strippers hebt. Dus in die zin vind ik jou en je vriend ook raar.
quote:Jirelle schreef op 13 april 2012 @ 12:59:

@nellaaa Ik kan het eigenlijk niet waarderen dat vriend hier niets over heeft gezegd. Ben er vanmorgen (toen ik op zijn telefoon aan het kijken was voor leuke foto's van onze katten) per ongeluk achter gekomen (hij had foto's genomen van de strippers). Ipv dat hij me het had verteld (hij weet dat ik niet van strippers hou).

En had ie dan weg moeten lopen omdat jij er niet van hou?

Tja, hij heeft bewust zijn mond dicht gehouden, vanwege jou mening, en nu hebben wij een extra topic er bij
Je weet wel zeker dat het op een afscheidsfeestje was en niet dat vriend dat gebruikt als excuus?
Zei hij dat dit tijdens een personeelsfeestje was of wás dit tijdens een personeelsfeestje?
quote:Jirelle schreef op 13 april 2012 @ 13:01:

@lizzl Niet echt boos maar het zit me absoluut niet lekker.

@redband Ik had al tegen vriend gezegd dat ik niet van strippers hou, hopelijk begrijpt zijn beste vriend (feestbeest) dat ook.Omdat jij er niet van houdt mogen andere .. Laat maar weer.
Wat Jyntha dus zegt.
Strippers trekken dansend hun kleren uit voor geld , lachen vriendelijk en vertrekken dan weer. Ze verdienen hun boterham op deze wijze en hebben jouw vriend waarschijnlijk niet eens zien staan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Wat had hij dan moeten doen? Het afscheidsfeestje verlaten op het moment dat de strippers tevoorschijn kwamen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven