Vrekkentopic - Deel V
vrijdag 13 april 2012 om 11:28
quote:hiltje schreef op 13 april 2012 @ 11:15:
Mensen die echt krap zitten.....smeren die zich dan niet in en maken die zich niet op??? Wat doe ik verkeerd?Je hoeft die dure merken niet te gebruiken om te smeren. De dagcrème van de Aldi is uit een test van (ik meen) de consumentenbond als prima smeermiddel gekomen.
Mensen die echt krap zitten.....smeren die zich dan niet in en maken die zich niet op??? Wat doe ik verkeerd?Je hoeft die dure merken niet te gebruiken om te smeren. De dagcrème van de Aldi is uit een test van (ik meen) de consumentenbond als prima smeermiddel gekomen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 13 april 2012 om 11:29
ik heb bij mijn bestelling van yves rocher een zakje gekregen met 20 proefverpakkinkjes van an alles. ik gebruik deze niet.
kan ik hier iemand blij mee maken?
gratis natuurlijk.
voor degene die het eerst mailt.
je kan mij mailen op: italiemeisjeviva@hotmail.nl
kan ik hier iemand blij mee maken?
gratis natuurlijk.
voor degene die het eerst mailt.
je kan mij mailen op: italiemeisjeviva@hotmail.nl
vrijdag 13 april 2012 om 11:35
quote:himalaya schreef op 13 april 2012 @ 11:28:
[...]
Je hoeft die dure merken niet te gebruiken om te smeren. De dagcrème van de Aldi is uit een test van (ik meen) de consumentenbond als prima smeermiddel gekomen.Ik geloof ook niet zo in merken. Voor ruim 60 euro aan make-up vind ik echt way tooooo much. Dat is mijn hele weekbudget (en nog een beetje meer) voor boodschappen. Never nooit dat ik dat aan make-up uit zou (kunnen) geven. Zou het zó zonde van het geld vinden.
[...]
Je hoeft die dure merken niet te gebruiken om te smeren. De dagcrème van de Aldi is uit een test van (ik meen) de consumentenbond als prima smeermiddel gekomen.Ik geloof ook niet zo in merken. Voor ruim 60 euro aan make-up vind ik echt way tooooo much. Dat is mijn hele weekbudget (en nog een beetje meer) voor boodschappen. Never nooit dat ik dat aan make-up uit zou (kunnen) geven. Zou het zó zonde van het geld vinden.
vrijdag 13 april 2012 om 11:38
@Hiltje ik ga dus altijd voor de meest budgetvriendelijke versie en dan bijvoorkeur gratis. Dus als er zonnebrandcreme via een GTA te krijgen is ga ik daarvoor anders voor de meest goedkope versie.
Heb nu gelukkig nog een paar mascara's op vooraad welke je gratis kreeg bij het invullen van een enquete een jaar geleden.
Als er niet van dat soort acties zijn en ik heb zoiets echt op dan ga ik gewoon voor de goedkoopste van kruidvat of die van de aldi. Voor dagelijks gebruik heb ik mascara, oogpotlood en lipgloss; voor een uitstapje gebruik ik ook oogschaduw en foundation. Geen dure creme's e.d voor mij.
Enkel reinigingsmelk, tonic en vooruit; een dag/nachtcremepje voor/na het gebruik van foundation.
Uiteraard allemaal budgetversies die zéér weinig worden gebruikt.
Wie heeft de GTA van Bertolli en OralB al terug?Ik heb die van Bertolli terug en van oralB "de helft". Dat wil zeggen; Ik had de dubbele versie gekocht dus duo tandpasta en duo tandenborstel. Heb nu één duo-versie terug. Hopelijk komt de andere duo-versie ook snel.
Heb nu gelukkig nog een paar mascara's op vooraad welke je gratis kreeg bij het invullen van een enquete een jaar geleden.
Als er niet van dat soort acties zijn en ik heb zoiets echt op dan ga ik gewoon voor de goedkoopste van kruidvat of die van de aldi. Voor dagelijks gebruik heb ik mascara, oogpotlood en lipgloss; voor een uitstapje gebruik ik ook oogschaduw en foundation. Geen dure creme's e.d voor mij.
Enkel reinigingsmelk, tonic en vooruit; een dag/nachtcremepje voor/na het gebruik van foundation.
Uiteraard allemaal budgetversies die zéér weinig worden gebruikt.
Wie heeft de GTA van Bertolli en OralB al terug?Ik heb die van Bertolli terug en van oralB "de helft". Dat wil zeggen; Ik had de dubbele versie gekocht dus duo tandpasta en duo tandenborstel. Heb nu één duo-versie terug. Hopelijk komt de andere duo-versie ook snel.
vrijdag 13 april 2012 om 11:42
Ik gebruikte altijd shiseido of chanel en nu ik even krap zit heb ik op de gok en nav goede reviews voor 12 euro een dagcrème met factor 20 bij yves rocher gekocht (die is normaal iets van 25 euro maar ik zag dat ie alweer uit assortiment is en vervangen is door een ander exemplaar zonder pompje, helaas). Bevalt goed. Chanel voelt luxer, ruikt lekkerder maar 't is even niet anders. Komt hopelijk wel weer. Verder heb ik tijdens de sale na de kerst bij the bodyshop een aantal dingen gekocht (met name bodybutters en hele grote flessen doucheschuim (750ml) met pompje voor 4,50 euro.
Dus ik doe verder hetzelfde als jij, als er iets flink in de aanbieding is dan daar wat meer van kopen zodat je toch langere tijd van lekkere spullen kunt genieten.
Dus ik doe verder hetzelfde als jij, als er iets flink in de aanbieding is dan daar wat meer van kopen zodat je toch langere tijd van lekkere spullen kunt genieten.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
vrijdag 13 april 2012 om 11:57
Bij de Esprit actie een 10% kortings code gekregen. Als iemand hem wil gebruiken mail maar even naar iep2507@hotmail.com
vrijdag 13 april 2012 om 12:01
quote:lydia123 schreef op 13 april 2012 @ 11:38:
Wie heeft de GTA van Bertolli en OralB al terug?Ik heb die van Bertolli terug en van oralB "de helft". Dat wil zeggen; Ik had de dubbele versie gekocht dus duo tandpasta en duo tandenborstel. Heb nu één duo-versie terug. Hopelijk komt de andere duo-versie ook snel.Ik had gister de ene helft van Oral-B en vandaag de andere helft. Ik had ook duo versies dus komt wel goed.
Wie heeft de GTA van Bertolli en OralB al terug?Ik heb die van Bertolli terug en van oralB "de helft". Dat wil zeggen; Ik had de dubbele versie gekocht dus duo tandpasta en duo tandenborstel. Heb nu één duo-versie terug. Hopelijk komt de andere duo-versie ook snel.Ik had gister de ene helft van Oral-B en vandaag de andere helft. Ik had ook duo versies dus komt wel goed.
vrijdag 13 april 2012 om 12:01
Ik heb vroeger wel Lancome en Estee Lauder gehad voor cremes (make up heb ik van die merken altijd te duur gevonden). Maar nu gebruik ik al een tijdje l'oreal, kost iets van 14,- en probeer ik altijd met korting te bemachtigen.
Ik denk dat ik toch de mist ben ingegaan met de oorspronkelijke prijzen. Zowel de mascara, als de poeder als de lipglossen hadden een oorspronkelijke waarde van 15,- per stuk. Zelfs voor de helft is dat nog duurder dan de Hema waar ik idd ook wel eens koop en wat me goed bevalt.
Ook de zonnebrand was waarschijnlijk bij de Action toch ook goedkoper geweest. Vorig jaar bij Etos idd met geld terug actie gescoord (2 flesjes zelf), maar ik smeer zoveel dat dat al ruim op is.
Vrekkenvalkuil dus, waar ik een beetje ingetrapt ben.
Ik denk dat ik toch de mist ben ingegaan met de oorspronkelijke prijzen. Zowel de mascara, als de poeder als de lipglossen hadden een oorspronkelijke waarde van 15,- per stuk. Zelfs voor de helft is dat nog duurder dan de Hema waar ik idd ook wel eens koop en wat me goed bevalt.
Ook de zonnebrand was waarschijnlijk bij de Action toch ook goedkoper geweest. Vorig jaar bij Etos idd met geld terug actie gescoord (2 flesjes zelf), maar ik smeer zoveel dat dat al ruim op is.
Vrekkenvalkuil dus, waar ik een beetje ingetrapt ben.
vrijdag 13 april 2012 om 12:36
Hiltje, ik zweer bij de cremes van de Aldi terwijl ik vroeger zonder blikken of blozen 50 euro neertelde voor een potje Lancaster. Ik doe het niet meer, vind het echt onzin. Voor mensen die minder bij kas zitten, en toch graag duurdere make-up willen of cremes', raad ik aan bonnen te vragen van Ici P. of Dougla* met verjaardagen of sinterklaas etc.
De tandpasta is ook hier gearriveerd, die gaat mooi mee naar Berlijn.
De tandpasta is ook hier gearriveerd, die gaat mooi mee naar Berlijn.
vrijdag 13 april 2012 om 12:36
Ik ben ook bij het Kruidvat geweest en heb voor ruim 17 euro, 1 collossal mascara, 1 tube BB cream nude magique van L'oréal, 2 lipglossen van Essence, 1 oogschaduw van Essence en 1 nagellak van Essence. Soms koop ik nog wel eens iets van Clinique, maar dan alleen als ik bijv. een kadobon heb gekregen of als er flinke korting wordt gegeven. Ik vind bijv. de Moisture Surge van Clinique echt fijn, heb nog geen goedkoop alternatief gevonden. Ik hoop eigenlijk dat die Nude Magique goed bevalt, dan ga ik morgen nog 2 tubes erbij halen. Voor oogschaduw, lipgloss en nagellak vind ik goedkopere merken ook prima. Mascara koop ik ook niet van een vast merk, heb bijv. ook mascara van de Aldi liggen en die is volgens mij ook niet slecht.
vrijdag 13 april 2012 om 12:54
Ga zo ook even langs bij Kruidvat.
Nagellakjes koop ik bij mijn pedicure, ook handig om bij te werken.
Zij gebruikt het merk Orly, en dat is écht fantastisch. Vooral die handige druppels, waarmee je nagels binnen één minuut droog zijn.
En mijn nagelplaat blijft heel mooi van de basislak van Orly, een "bonder" op rubberbasis.
Mijn teennagels glanzen nu "heksenblauw" (Witch's blue).
Orly
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
vrijdag 13 april 2012 om 13:03
Zonnebrandspul haal ik zoveel mogelijk van Ambre Solaire of Nivea bij de Zeeman/Action etc. Dan zit er bijvoorbeeld een Poolse tekst op, maar de kwaliteit is wel dezelfde.
Voor Snoezekind heb ik wel factor 50 nodig, blijkbaar. Nadat vorig jaar op Corsica de 50 op was, gingen we verder met 30, maar mooi dat hij verbrandde.
Ik heb vorig jaar voor EUR 6,95 "verrassingsdozen" gekocht bij de sigarenboer. Daarin bleek o.a. die Vichy factor 50 in te zitten, die zo goed werkt bij Snoezekind. Gelukkig heb ik voor komend jaar nog een volle tube.
Voor Snoezekind heb ik wel factor 50 nodig, blijkbaar. Nadat vorig jaar op Corsica de 50 op was, gingen we verder met 30, maar mooi dat hij verbrandde.
Ik heb vorig jaar voor EUR 6,95 "verrassingsdozen" gekocht bij de sigarenboer. Daarin bleek o.a. die Vichy factor 50 in te zitten, die zo goed werkt bij Snoezekind. Gelukkig heb ik voor komend jaar nog een volle tube.
vrijdag 13 april 2012 om 13:18
zonnebrand spul haal ik ook altijd bij zeeman of action. maakt ja niks uit of het er in het pools ofzo opstaat, ik weet wel hoe ik het moet gebruiken.
scheelt zoveel geld.
gisteren bij de plaatselijke kaartenboer: 10 kaarten voor 3,-.
meteen maar even 20 stuks gehaald, is mijn kaarten doos weer aangevuld.
vind het altijd leuk om mensen een kaartje te sturen bij bepaalde dingen. en elke keer een losse kaart kopen is zo duur.
oke het zijn geen halmark kaarten maar ze zijn prima, en het gaat om het gebaar.
zo nog maar een naar de kruidvat voor een paar nagellakjes, gebruik verder geen make-up, maar nagellakken vind ik altijd wel leuk.
scheelt zoveel geld.
gisteren bij de plaatselijke kaartenboer: 10 kaarten voor 3,-.
meteen maar even 20 stuks gehaald, is mijn kaarten doos weer aangevuld.
vind het altijd leuk om mensen een kaartje te sturen bij bepaalde dingen. en elke keer een losse kaart kopen is zo duur.
oke het zijn geen halmark kaarten maar ze zijn prima, en het gaat om het gebaar.
zo nog maar een naar de kruidvat voor een paar nagellakjes, gebruik verder geen make-up, maar nagellakken vind ik altijd wel leuk.
vrijdag 13 april 2012 om 13:22
quote:himalaya schreef op 13 april 2012 @ 13:13:
Snoes, je ava doet het niet meer?
Ik heb toen ook, n.a.v. jouw bericht, zo'n doos gehaald. Alles weggegeven want totaal niet de doelgroep, maar die tube Vichy kwam prima van pas in Afrika!
Mijn ava doet het soms wel en soms niet. Ik probeer allang niet meer om het te begrijpen, daar is hogere informaticawetenschap ofzoiets voor nodig. Toch treurig, dat zo'n groot bedrijf als Sanoma dat niet goed kan krijgen.
En ook nog steeds geen plaatjes plakken.
Snoes, je ava doet het niet meer?
Ik heb toen ook, n.a.v. jouw bericht, zo'n doos gehaald. Alles weggegeven want totaal niet de doelgroep, maar die tube Vichy kwam prima van pas in Afrika!
Mijn ava doet het soms wel en soms niet. Ik probeer allang niet meer om het te begrijpen, daar is hogere informaticawetenschap ofzoiets voor nodig. Toch treurig, dat zo'n groot bedrijf als Sanoma dat niet goed kan krijgen.
En ook nog steeds geen plaatjes plakken.
vrijdag 13 april 2012 om 13:23
Nou dan ben ik volgens mij een uitzondering?
Ik gebruik dus echt zelden make - up. In de zorg mag je als verpleegkundige geen nagellakjes hebben dus daar bespaar ik al op. Ik smeer mezelf dan ook echt zelden in.
Misschien komt dat ook omdat ik erg weinig zelfvertrouwen heb, ben van plan, als ik op mijn streefgewicht ben, wel beter hiervoor te zorgen en een nieuwe garderobe af te schaffen. Maar als jullie cremes smeren voor een betere huid, werkt dat ook écht?
Geloof er eerlijk gezegd niet in
Ik gebruik dus echt zelden make - up. In de zorg mag je als verpleegkundige geen nagellakjes hebben dus daar bespaar ik al op. Ik smeer mezelf dan ook echt zelden in.
Misschien komt dat ook omdat ik erg weinig zelfvertrouwen heb, ben van plan, als ik op mijn streefgewicht ben, wel beter hiervoor te zorgen en een nieuwe garderobe af te schaffen. Maar als jullie cremes smeren voor een betere huid, werkt dat ook écht?
vrijdag 13 april 2012 om 13:27
quote:Armaris schreef op 13 april 2012 @ 13:23:
Ik gebruik ook alleen een oogpotlood en een creme-oogschaduwpotlood (van de Hema). Na het douchen smeer ik mijn gezicht wel in met vitamine E creme van de Bodyshop, omdat het anders trekt/jeukerig is.
En soms na het scheren smeer ik mijn onderbenen in, met een pot Dove Body Butter (ofzo) die ik ook al een eeuwigheid heb en ooit met korting heb gekocht n.a.v. een actie. Wel lekker spul trouwens.
Ik gebruik ook alleen een oogpotlood en een creme-oogschaduwpotlood (van de Hema). Na het douchen smeer ik mijn gezicht wel in met vitamine E creme van de Bodyshop, omdat het anders trekt/jeukerig is.
En soms na het scheren smeer ik mijn onderbenen in, met een pot Dove Body Butter (ofzo) die ik ook al een eeuwigheid heb en ooit met korting heb gekocht n.a.v. een actie. Wel lekker spul trouwens.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 13 april 2012 om 13:28
er moet binnenkort geklust worden in huis van vriend. nu zijn er kortingsacties bij gamma en praxis, dus straks even langs om bak latex te halen. Vorig jaar ook gehaald voor mijn huis. Bak latex bij gamma. Merk 'OK' (volgens mij de euroshopper van de gamma) en prima spul, grote bak voor 16 euro (en daar gaat dus nog korting vanaf). Nu nog alleen papa's lief aankijken en klusdatum afspreken
blijkbaar is er ook een gta-actie van dove men+care, maar die heb ik in de winkels nog niet gezien.
blijkbaar is er ook een gta-actie van dove men+care, maar die heb ik in de winkels nog niet gezien.
vrijdag 13 april 2012 om 13:29
quote:Armaris schreef op 13 april 2012 @ 13:23:
ik gebruik alleen nagellak ( en dan alleen in de zomer als ik daar zin aan heb).
ik smeer ook geen creme omdat ik net als jij er niet in geloof. smeer heel af en toe wat bodylotion als mijn huid heel droog is. that's it.
oh en geen make-up is eigenlijk ook meer omdat ik gewoon een lui varken ben, heb geen zin om er eerder voor op te staan, lig liever een kwartier langer in bed. vooral toen ik nog werkte en vaak om 7 uur moest beginnen dan moest ik er om 5.30 uit. ( en anders dus nog eerder).
ik gebruik alleen nagellak ( en dan alleen in de zomer als ik daar zin aan heb).
ik smeer ook geen creme omdat ik net als jij er niet in geloof. smeer heel af en toe wat bodylotion als mijn huid heel droog is. that's it.
oh en geen make-up is eigenlijk ook meer omdat ik gewoon een lui varken ben, heb geen zin om er eerder voor op te staan, lig liever een kwartier langer in bed. vooral toen ik nog werkte en vaak om 7 uur moest beginnen dan moest ik er om 5.30 uit. ( en anders dus nog eerder).