Geld & Recht
alle pijlers
Vrekkentopic - Deel V
donderdag 23 februari 2012 om 10:34
Vrekkers forever !!!
Dat er maar weer veel tips worden gedeeld .
Ik laat trouwens Marseillezeep meenemen door een collega die in Frankrijk gaat wintersporten. Kost daar in de supermarkten een habbekrats. Dat wordt binnenkort weer eens de handen uit de mouwen voor mijn eigengemaakte zeep ik bedoel mijn "Savon de maison Francais unique"
Dat er maar weer veel tips worden gedeeld .
Ik laat trouwens Marseillezeep meenemen door een collega die in Frankrijk gaat wintersporten. Kost daar in de supermarkten een habbekrats. Dat wordt binnenkort weer eens de handen uit de mouwen voor mijn eigengemaakte zeep ik bedoel mijn "Savon de maison Francais unique"
Vanaf eind juli worden er weer egeltjes geboren, zorg voor een schuilplekje in je tuin, en een klein en laag bakje water. Nooit melk. Dank je wel.
donderdag 23 februari 2012 om 11:28
Ik kreeg net een brief van de belastingdienst, ik krijg wel 1,- terug als vergoeding van de heffingsrente!!! 2 Weken geleden ook al 2,- heffingsrente teruggekregen van ze.
Als echte vrek ben ik daar natuurlijk heel erg blij mee, maar kunnen ze dat niet gewoon bij de teruggave doen ofzo? Dit kost wel weer 2 enveloppen, papierwerk, bezorgkosten en niet te vergeten kostbare tijd van een dure ambtenaar. Kan in mijn ogen echt niet uit haha.
Als echte vrek ben ik daar natuurlijk heel erg blij mee, maar kunnen ze dat niet gewoon bij de teruggave doen ofzo? Dit kost wel weer 2 enveloppen, papierwerk, bezorgkosten en niet te vergeten kostbare tijd van een dure ambtenaar. Kan in mijn ogen echt niet uit haha.
donderdag 23 februari 2012 om 11:34
las laatst dat er een wetswijziging moet komen, zodat de BD ook digitaal brieven mag versturen. Dus vooralsnog moet alles via de papieren post. Maar ze hebben inderdaad nog niet door dat je sommige dingen gewoon in 1 briefje en/of 1 envelop kunt doen.
denk trouwens niet dat die brieven extra werk zijn voor een ambtenaar, zal wel geautomatiseerd zijn
denk trouwens niet dat die brieven extra werk zijn voor een ambtenaar, zal wel geautomatiseerd zijn
donderdag 23 februari 2012 om 12:19
Oh, misschien is dit dan iets voor jou:
Voor de zwangeren/moeders met baby's:
Oei ik groei heeft (naast het boek) ook een ecursus.
Daar heb ik een 5eu kortingscode voor (Dan kost het ¤25,-) en dan krijg je er ook een prentenboek (Giraffe viert feest) bij. Ik denk dat de code wel vaker te gebruiken is, maar zeker weet ik dat niet, dus ik zet em hier niet neer, maar laat het even weten als je em wilt!
Voor de zwangeren/moeders met baby's:
Oei ik groei heeft (naast het boek) ook een ecursus.
Daar heb ik een 5eu kortingscode voor (Dan kost het ¤25,-) en dan krijg je er ook een prentenboek (Giraffe viert feest) bij. Ik denk dat de code wel vaker te gebruiken is, maar zeker weet ik dat niet, dus ik zet em hier niet neer, maar laat het even weten als je em wilt!
donderdag 23 februari 2012 om 12:24
doortje87 spannend!!!!
net weer gevrekt 2 wasgels van neutral gehaald 1 betaald scheelt toch weer 3.69 baal wel dat ik alleen over neutral kan. want het blijft duur
. het is maar 250 ml
gelukkig gaan we binnenkort weer naar Denemarken daar betaal ik voor 750 ml 3.75 . moet ik wel meer meenemen dan vorig jaar
net weer gevrekt 2 wasgels van neutral gehaald 1 betaald scheelt toch weer 3.69 baal wel dat ik alleen over neutral kan. want het blijft duur
. het is maar 250 ml
gelukkig gaan we binnenkort weer naar Denemarken daar betaal ik voor 750 ml 3.75 . moet ik wel meer meenemen dan vorig jaar