Bibbereieren #26

02-02-2012 21:27 3394 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 7kg / 63cmIkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/109780gr 81cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??CharlotteS: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

J: 23/03/123950gr

24/4 cbMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/118.7kg / 64.7cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1255cm / 4600grHuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/119555gram 76cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 86cm / 11,9 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 12.2kg / gram 82cm ?: 7/11/12goede echo!Poll?: 23/09/12 blauwe jompel! 7 mei 20w echoMaris

?: 5/12/12 24/4 echo

Special guests aka suikertantes: Erine
Jeeeeee!! Een kloppend voor Maris. Wat zul je blij zijn. Nu nog even van die krampen af zien te komen.
IVF-arts belde net nog weer, ze had overlegd met de gyn. Ze willen morgen graag nog een echo maken omdat er nog een kans is dat het embryootje niet in het midden van de baarmoeder ligt, maar aan de zijkant, tegen een eileider aan, dat kan pijn veroorzaken. Of we er morgen om 8u weer willen zijn. Maar natuurlijk.

Husk, dat vocht hoort er niet te zitten, maar is niet persé zorgelijk. Had vorige week ook enórm verstopte darmen dus dat het daar niet helemaal lekker zat, dat wist ik al...

Heftig he speec! Hoorde het op de radio...
poeh maris! en wat als? nouja, eerst maar zien of dat het is!
Pff gelukkig alles goed bij Maris. Gaat helemaal goed komen.

Hier ligt D. even op bed. Mama lekker slaapie doen?! Tuurlijk jongen geen probleem! :-))

Ga zo de badkamer maar ff doen dan en strijken. bleh!
Maris, ik zit ook al aan het gebroken lijnzaad door de muesli en tweemaal daags roosvicee laxo.... Hoort er wel een beetje bij. Misschien is je buikpijn ook wel een beetje darmgerelateerd? Maar een scheefligger (nu al, dat belooft wat!) is niet heel erg lijkt me?

Wel bijzonder om een knipperlichtje te zien zeker! Maar ik vond het zelf persoonlijk ook nog steeds wel heel abstract hoor, zo'n "blob" wat dan je kind voorstelt...
ik weet niet of een scheefligger erg is, maar ik zou me dan ook voor kunnen stellen dat de pijn vooral aan één kant zit en dat is niet het geval. Vorige week had ik mn darmen vreselijk verstopt (meer dan een week niet naar het toilet geweest, uiteindelijk de boel weer wat losgekomen met micr0lax) en dat voelde echt heel anders dan dit. Deze pijn zit echt in/rond mn baarmoeder.

Ja het knipperlichtje was leuk, maar inderdaad ook wat abstract, je ziet alleen een knipperend vlekje, je ziet er nog totaal niets menselijks in.
oei, wat een spanning heb ik gemist bij mariss, maar gelukkig al een kloppend hartje dus!

Is vocht in je darm trouwens niet gewoon normaal? Ik heb nog nooit een darm zonder vocht gezien eerlijk gezegd.

Verder hier heerlijk weer, dus de hele middag met H in de tuin geweest, gras ligt er weer picobello bij
Zit met een ziek kind thuis
wat heeft ze fan?
Geen idee GW. Ze heeft zowiezo koorts. En ze zegt heel de tijd au/au/au. Denk dat ze koortspijn heeft.
Gelukkig maris, een knipperlichtje!! Super!

Ben benieuwd waar de pijn dan vandaan komt. Ik had ook beide zwangerschappen erg last van verstopping, kon ook maar 1 of 2 keer in de week naar het toilet. Bij mij werd het na 12 weken beter. Ga je in mijn woonplaats naar het zh, of naar stad in de buurt?

fan, arme M.

Wij gaan zo lekker met z'n 2en uit eten. Is al meer dan een jaar geleden dat we met z'n 2en weg geweest zijn, heb er zin in!
Maris, jeej een kloppend hartje! morgen dus weer heen

fan, arme M.

kan op hyves niet reageren. maar wat een spanning

Moom, wat een aso's

duvel, lekker dat D doorgeslapen heeft deze week.

In streek zh doen ze volgens mij geen ivf.

geniet ervan samen even eten
Mariss: wow, een kloppend hartje. Vond je het niet waanzinnig gaaf om te zien? Onwerkelijk, maar toch: een kloppend hartje!!!

En tja wel vervelend dat je zo'n last van je buik hebt. Ben benieuwd waar dat vandaan komt.

Fan: arm meisje M. Beterschap! En wat een naar nieuws op haives. Hoop dat het goedkomt. Kan me voorstellen dat je erover in zit.

Duuv: wat heerlijk dat d doorgeslapen heeft! Gebruik je eigenlijk voor S de pacco ook weer? En lekker even samen weg! Vonden wij laatst ook erg fijn na 1,5 jaar...
Maris: wauw, al een kloppend hartje gezien! Gelukkig was het met ukje tot nu toe goed!

Wel vervelend dat je nu nog niet weet waar je buikpijn vandaan komt!..
Jeeh Mariss! Wat fijn! En niets menselijks.. Tja, een kloppend hartje is natuurlijk best heel menselijk.. (tenzij je zwanger bent van een puppy ofzo..). Maar goed, wij noemden onze eerste echo ook liefkozend 'een vlek met een hartje'.. Die pijn is natuurlijk niet fijn.. Maar die arme baarmoeder van jou maakt natuurlijk ook wel e.e.a. mee de laatste tijd..

Speec, wat heftig, dat ongeluk! Ken dat traject natuurlijk ook erg goed..

En lijnzaad en laxo: check, tot week 16 ongeveer. (en toen nog een keer een hele heftige periode rond week 20 waarbij ik een enorm pijnlijke a-bei had..) Maar darmpijn en baarmoederpijn voelt toch echt wel anders..

Zal zo ff op Haaifs kijken voor Fan's nieuws.

Hier de hele nacht niet meer geslapen, best wel erg.. Heb vandaag even alles op een rijtje gezet en mijn leidinggevende gemaild wat ik nog wel en niet meer doe. En als dat niet lukt, ze me er iemand bij moeten geven. Ga me in ieder geval weer aan mijn contract houden en niet meer overwerken.. Bedankt voor jullie lieve reacties! Hoop enorm dat het vannacht beter gaat..
jeetje kath, echt vanwege je werk niet meer geslapen, pfff zwaar hoor, ik hoop dat je mailtje effect gaat hebben dan.

Lekker duuv, even met zijn 2-en weg.
En ik baal een beetje, net nu het mooier weer wordt heb ik H's fietshelmpje laten liggen bij oma....
haaai

Fan, wat een sneu, ziek M-pje, is ze wel lekker gaan slapen?

Kath, kan me voorstellen dat er nu misschien wel een last van je af valt nu je hebt aangegeven dat het niet meer kan. Moet je nog veel naar het zuiden reizen?

Duuv, fijn dat het slapen van D. beter gaat! Hoe is het met de kleine S.?

Maris, jeetje wat zul je zijn geschrokken, gelukkig al een hartje gezien. Ondanks dat het je weinig zegt moet je er natuurlijk wel vanuit gaan dat dat hartje niet meer stopt met kloppen

Moom, wat fijn drie nachten op een rij beter slapen. Zal je goed doen!

GW, is het fietshelmpje bij jullie verplicht? N. heeft er nooit 1 op.

Speec, jeetje heftig is dat zeg, dat ongeluk. Ik heb ooit een keer in een trein gezeten waar iemand voor sprong. Dat kan/zal ik nooit meer vergeten. Geen fijn gevoel. Ik zag een fantastische foto van berend, wat een vent is het al he.

Hier is alles af voor het grote feest van zondag. N. weet dat er wat aan zit te komen. Als ik vraag, wie is er bijna jarig, is het 'N!!', en dan vraag ik hoeveel jaar ze wordt, zegt ze 'Teeeee', en wat krijg je dan? 'Kadooootjes'. Echt leuk!
EBP!

Bijna klaar om weer aan het werk te gaan... Gelukkig maar half dagje vandaag, en morgen ook maar een half dagje.
Wat een nacht! J om half 2 gevoed, en tot nu toe nog steeds met hem in de weer...

Kramp, spugen, luier vol etc...dan weer voeden en hele verhaal nog een keer.

Ga vent zo wakker maken dat hij het ff over neemt.

Kan ik nog ff slapen tot 9 uur ( dan gaat hij aam werk)
Werk ze Deb!
Helmpje is niet verplicht, maar ik vind het zelf geen veilig idee zonder, automobilisten zijn echt niet op fietsers ingesteld, ben zelf zonder h al eens aangereden waarbij ik zelf nog net van fiets af kon springen, maar fiets wel op stoeprand eindigde

justdeb werk ze!

Char sterkte met de dag doorkomen

becky, wat voor kado hebben jullie nu uiteindelijk voor n gekozen?
J heeft 38.3... In boekje cb staat dat je dan ha moet bellen. Ik ben vast ontaard als ik het nog 3 uurtjes aankijk?
Gelukkig veel beter geslapen! Ik slaap wel heel licht de laatste tijd, dus ben snel en vaak wakker, maar ik kon gelukkig weer goed inslapen. Ik voel me alweer een heel ander mens gelukkig. Nog wel heel moe, maar dat zal nog wel ff duren..

Becks, moet nog wel regelmatig naar t zuiden, maar ga ook daarin een beetje beter op mezelf letten..

GW, kan me voorstellen dat je H een helmpje op wilt doen. Wij hebben er ook een, met name omdat ik zelf door dat ongeluk wat minder stabiel ben soms.. Maar goed, t is alweer heel lang geleden dat ik haar die heb opgedaan..

Char, sterkte, hopelijk knapt J. snel op!

En jeetje, kleine N. ook alweer bijna 2! Wat gaat dat hard zeg!

Justdeb, werkze!

Duuv, hoe was je avondje uit? Ik las dat S. een beetje ziekig was, gaat t al beter?
Maris, hoe was het vanmorgen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven