PUBERS !@#$%^ !!!!

13-04-2012 20:08 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat wilde ik even kwijt, somebody cares to share ?
Ik weet het niet, maar volgens mij zijn meisjes pubers erger dan jongens pubers. Maar ik kan me natuurlijk vergissen!
quote:ModuleX schreef op 13 april 2012 @ 21:38:

Ik zal de dag prijzen dat ze weer mens worden!hihi had je gehoord als je bij me in de buurt had gezeten.
quote:achnein schreef op 13 april 2012 @ 20:27:

Heb vorige week tegen mijn moeder gezegd dat ze moet stoppen met het wekken van mijn broertje voor zijn opleiding. Ze ging er speciaal haar wekker voor zetten om te luisteren of hij zich niet versliep Laat hem maar op zijn flikker krijgen van school!

Daar is ze deze week dus mee begonnen en nu is het huis elke dag te klein Dat is niet per se pubergedrag hoor. Mijn ex (5 jaar ouder dan mij) werd ook woest als ik hem niet wakker maakte als ie moest werken. Hij kon toch niet te laat komen?!
Kweet niet hoor qua meisje,/jongens. Wat wel heel grappig is, is dat we ondertussen alledrie tegelijk ongesteld zijn, heel gezellig rondom die tijd. Zoonlief heeft een vriendinnetje en we kunnen er de klok op gelijk zetten, elke maand is het een keertje "uit" of bijna uit. Heb hem laatst aangeraden om zijn agenda er op in te stellen
Optimist tot in de kist!
quote:truffelmaffia schreef op 13 april 2012 @ 22:25:

[...]

Dat is niet per se pubergedrag hoor. Mijn ex (5 jaar ouder dan mij) werd ook woest als ik hem niet wakker maakte als ie moest werken. Hij kon toch niet te laat komen?! Hij is het misschien niet meer, maar hij gedraagt zich wel zo!
Ik was zelf puber from hell.

Zoon is 10 (maar zit bij 12-13 jarigen in klas) en doet gezellig mee.

Lange smoel voor niks (en dan bedoel ik echt voor niks). Gisteren drie vrienden erbij in de auto. Eentje was zich erg aan het beklagen over zijn moeder. De andere drie beaamden rustig dat ze ook niet "chill" was. Zegt een ander: "Bob, jouw moeder is wel relaxed"....en de rest weer knikken (behalve mijn zoon dus). Ik helemaal blij....krijg ik ze later thuis op de kop van mijn zoon....(ik had ook helemaal niks gezegd!) dat hij "voor schut" stond.

O ja, hij is wel superlief voor jongste (zieke) broertje. Dat is dan ook wel weer aandoenlijk.

Of de verhalen: "Gets!!! Een borsthaar!!!" "Bah, een jeugdpuistje" "Mamma, kun je me helpen scheren?" Dat vind ik dan weer geweldig!
Mijn broertje was een puber from hell. Uitgaan, alles onderkotsen. Eindeloze zinloze discussies onder het eten. Mijn moeder stompen. Mijn ouders uitschelden.

Hij is met recht een paar keer naar boven geschopt.

Ik was niet zo problematisch.
quote:Nellebelletje schreef op 14 april 2012 @ 10:20:

Ik was zelf puber from hell.

Zoon is 10 (maar zit bij 12-13 jarigen in klas) en doet gezellig mee.

Lange smoel voor niks (en dan bedoel ik echt voor niks). Gisteren drie vrienden erbij in de auto. Eentje was zich erg aan het beklagen over zijn moeder. De andere drie beaamden rustig dat ze ook niet "chill" was. Zegt een ander: "Bob, jouw moeder is wel relaxed"....en de rest weer knikken (behalve mijn zoon dus). Ik helemaal blij....krijg ik ze later thuis op de kop van mijn zoon....(ik had ook helemaal niks gezegd!) dat hij "voor schut" stond.

O ja, hij is wel superlief voor jongste (zieke) broertje. Dat is dan ook wel weer aandoenlijk.

Of de verhalen: "Gets!!! Een borsthaar!!!" "Bah, een jeugdpuistje" "Mamma, kun je me helpen scheren?" Dat vind ik dan weer geweldig!

Was zelf ook niet makkelijk, maar eigenlijk krijg ik vooral ruzie als ik (meestal in 1e instantie op verzoek van puber) probeer te helpen, dat deden mijn ouders niet, vroeg het overigens ook niet geloof ik.

Maar dit is de eerste zondagavond sinds weken dat het geen oorlog is, heb vanochtend gevraagd hoe het zat met de planning van het huiswerk, is altijd crisis op zondag, er werd me medegedeeld door het pubermens dat ik me er niet mee te bemoeien heb, heb gezegd, ok best. Nu wordt er wat om me heen gedraaid en gezucht, want het is (vermoed ik ) allemaal niet af, maar ik heb een acute gehoorstoornis heb ik besloten, ben toch bejaard wordt me regelmatig gemeld. Nou iig wat wijzer aan het worden.
Ik heb een pre-puber dochter van 10 in huis. Gaat het echt nog erger worden? Het erge is dat mn dochter frustraties heeft die ook door haar vader vandaan komen maar hij geeft geen toestemming om met iemand te laten praten...

Er zei iemand dat dochters tegen hun moeder ingaan en zoons tegen hun vader. Klopt dat?
Up!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven