Te kieskeurig?!?!

14-04-2012 16:23 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pfff...ff de behoefte aan meningen van andere vrouwen...

Ik ben al een hele tijd vrijgezel en krijg genoeg aandacht van mannen..echter veel foute mannen gedate en er een hele tijd klaar mee geweest...Nu heb ik gisteren een relaxde date gehad met echt een schat van een man! 30 jaar (ik 23) goede baan, lief sociaal enz enz. en ziet er niet verkeerd uit...(heb ze mooier gehad)... maar nu komt het:

z'n manier van praten...en lachen... beetje vrouwelijk zeg maar... en ik weet gewoon zeker dat ik meteen een ontzettende goede vent aan m zou hebben maar kent iemand dat...dat ie gewoon te lief is? teveel zekerheid? is het dan nooit goed? de mannen die ik eerder heb gedate kreeg ik geen hoogte van en waren gewoon niet lief genoeg...

Ben ik dan gewoon te kieskeurig? Verdient hij nog een kans en moet ik nog een keer met hem uitgaan?

helpp!!!!!
Je bent niet te kieskeurig, het is je smaak gewoon niet.
Dus?! maar niet meer met hem iets gaan doen?!
Volgens mij ben je een beetje in de war omdat hij niet zo fout is. Hij geeft je wat die anderen nooit gaven, zekerheid en liefdheid. Precies wat je miste. Maar het is nieuw en daarom een beetje onwennig.

Dit is wat het eerste in me opkomt.
anoniem_131211 wijzigde dit bericht op 14-04-2012 16:33
Reden: Blijkbaar mag je de op niet quoten
% gewijzigd
quote:annelaure schreef op 14 april 2012 @ 16:28:

[...]

Volgens mij ben je een beetje in de war omdat hij niet zo fout is. Hij geeft je wat die anderen nooit gaven, zekerheid en liefdheid. Precies wat je miste. Maar het is nieuw en daarom een beetje onwennig.

Dit is wat het eerste in me opkomt.nou volgens mij heb je wel een beetje gelijk ja... en ben ik mijn vorige relatie zo hard gekwetst..maar t lijkt wel alsof het nooit goed is :( maar niet meer met hem afspreken lijkt me ook niet goed! he wat fijn een beetje onafhankelijk advies
Annelaure, je weet dat je een ban kan krijgen voor het quoten van de OP?

On topic: het is je type niet. Dan kan toch?
quote:pimpelmeesje67 schreef op 14 april 2012 @ 16:31:

Annelaure, je weet dat je een ban kan krijgen voor het quoten van de OP?

On topic: het is je type niet. Dan kan toch?Bedankt voor de herinnering, is het enige forum waar ik kom dat het niet mag.
Moet je een bepaald type hebben dan?

ik val namelijk wel op stoere kerels..

maar dat zijn ook toevallig altijd te foute kerels die geen relatie willen...
Ik zou twee zaken even scheiden.

*Heeft hij het karakter dat je zoekt en aantrekt.

*Vind je hem fysiek aantrekkelijk.

Als één v.d twee er niet is schiet het niet op.

Dat heeft er niks mee te maken hoe goed of fout andere mannen waren. Je voelt het of je voelt het niet.
Ja klopt...hmm dat fysieke moet ik over nadenken..het karakter is sowieso heel goed want t is echt een schatje...

misschien wil ik wel gewoon niet meer vrijgezel zijn???
quote:cheerlesscard schreef op 14 april 2012 @ 16:36:

Ik zou twee zaken even scheiden.

*Heeft hij het karakter dat je zoekt en aantrekt.

*Vind je hem fysiek aantrekkelijk.

Als één v.d twee er niet is schiet het niet op.

Dat heeft er niks mee te maken hoe goed of fout andere mannen waren. Je voelt het of je voelt het niet.Helemaal mee eens. Die ene klik is er of is er niet (bij mij in ieder geval). Het feit dat je hier jouw vraag stelt, zegt mij eigenlijk al genoeg
quote:lindypp schreef op 14 april 2012 @ 16:41:

Ja klopt...hmm dat fysieke moet ik over nadenken..het karakter is sowieso heel goed want t is echt een schatje...

misschien wil ik wel gewoon niet meer vrijgezel zijn???En dus maar met 'minder' genoegen nemen?
Het klinkt inderdaad alsof de klik er waarschijnlijk niet is. Aan de andere kant geef je aan dat je misschien gewoon niet weet wat je overkomt, een man die daadwerkelijk lange-relatie-materiaal is. Ik zou zeggen: ga op een tweede date, maar als je dan nog geen klik voelt hou je op met hem daten. Bij voorkeur probeer je even uit hoe ie zoent op die tweede date, weet je gelijk of er een klik is op dat gebied ;) Succes!

Edit: Oh en een man te lief vinden is absoluut legitiem hoor! Ik heb zelf ook iemand nodig die me wat tegengas geeft, die het zo nu en dan niet met me eens is, die zelf met ideeen komt en niet alleen maar zegt: "Maakt niet uit schat, kies jij maar." Brrr :P
Als je met minder genoegen neemt wordt je uiteindelijk ook niet gelukkig lijkt me. denk dat het gevoel altijd blijft knagen en je sneller zult irriteren aan hem. dus liever lekker kieskeurig zijn
Ik ben ook kieskeurig. Omdat ik nu weet wat ik waard ben, wie ik ben. Ik heb een prettig leven alleen en niet iedere man past daarbij. Kieskeurig zijn kan geen kwaad vind ik. Dan val je tenminste niet op foute types...
Gewoon nog een paar keer met hem daten.

Mensen kunnen door hun karakter ook aantrekkelijke worden.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Ja diegene (collega en beetje vriendin) die er bij was die zei al...ik merkte na een half uur al dat je geen klik voelde wat relatie materiaal was.. en ik denk dat het ook voor geen meter opschiet zo! haha.. dus misschien maar geen date meer...

en inderdaad Nammma je weet wie je bent en wat je waard bent dus dan mag je ook kieskeurig zijn... Maar soms wil ik gewoon ffies niet meer vrijgezel en alleen zijn.. en ik ben ook teleurgesteld omdat ik er gewoon meer van had verwacht...
Kijk even hoe het contact over meerdere ontmoetingen verloopt. Je hoeft niet meteen met hem in zee te gaan. Verliefdheid is er niet altijd meteen. Komt het niet, nou dan komt het niet en ga je verder kijken.

Ik heb het idee dat mensen waar je geen hoogte van kunt krijgen spannend zijn, omdat je niet weet waar je aan toe bent en het maakt het contact onvoorspelbaar. Die spanning maakt iemand extra aantrekkelijk. Vrij logisch, maar niet in je voordeel op lange termijn denk ik.
Je bent te oppervlakkig...
Hahaha...juist Anthonius...volgens mij zijn de mensen die dit soort opmerkingen maken oppervlakkig...
Bedoel je dat ie saai is?

Groot gelijk, dan. Niks zo onaantrekkelijk als een saaie man.
Van vrijgezel zijn en dat niet meer willen mag je best balen hoor. Mijn advies zou toch zijn om voor jezelf je leven leuk te maken en als je dan gewoon voor mensen open blijft staan komt er op een gegeven moment wel een leuke vent voorbij, die wel echt bij je past en waarbij het wel klikt op alle vlakken.

Veel plezier.
quote:aikidoka schreef op 14 april 2012 @ 17:36:

Van vrijgezel zijn en dat niet meer willen mag je best balen hoor. Mijn advies zou toch zijn om voor jezelf je leven leuk te maken en als je dan gewoon voor mensen open blijft staan komt er op een gegeven moment wel een leuke vent voorbij, die wel echt bij je past en waarbij het wel klikt op alle vlakken.

Veel plezier.lief van je!! Klopt moet ik ook.. lastig soms hoor... beetje genegenheid heeft toch iedereen wel behoefte aan denk ik
Gun die man nou een lieve meid die hem echt waardeert. Dan neem jij de mooiboys en woestaantrekkelijke macho's.
it's a big club and you ain't in it
Vooral niet met een man gaan, omdat je verstandelijk weet dat hij een goede invloed op je zal hebben. Je moet het wel voelen natuurlijk en té lief is idd niet goed. Ik heb ook eens zo'n man gehad en durfde het eerst niet uit te maken, (daar was hij te lief voor) maar ik werd op den duur zoooooooooo kriegelig van hem, dat overdreven lieve gedoe, bah! Als je dat gevoel nu al hebt kun je er beter niet aan beginnen. Ik vind je niet kieskeurig, je weet gewoon goed wat je wel en niet wilt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven