Alle TTTOT-ers verzamelen, part2

11-04-2012 12:34 2953 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan de rand van een bos en een weids landschap staat ons clubhuis.

Samengekomen om trollen te vangen, maar uitgegroeid tot een liefdevol topic. Onze oorsprong zullen we nooit vergeten, evenals de hoop op een lange forumvriendschap.

Als serieus, sexy en schattig TTTOT-je, mag ik ons tweede eigen topic openen.

24-6-2012/25-06-2012: Bruiloft Molly en Suus

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij éen

Dames, ga je gang en praat maar weer een heel topic vol. 3000 onbeschreven berichtjes wachten op jullie komst!
quote:grobbekuiken schreef op 14 april 2012 @ 17:57:

[...]

Hè, da's mijn kater. Wie probeert mijn kater af te bakken Niemand, rustig maar Grobs. Hij lag in de oven een dutje te doen. We hebben 'm al verwijderd. Hij ligt nu bij de andere katten in de grote poezenmand.
Scamp, zit momenteel serieus te denken over jouw situatie. En dan in combinatie met eventuele neven of vrienden van jouw lief. (eentje is genoeg overigens) Zucht....
quote:secondhandsuus schreef op 14 april 2012 @ 18:03:

[...]

Dat weet ik wel, maar, maar, Dat pootje zo over het snuitje!

Oooowwww!En zo'n grote schat
quote:molly74 schreef op 14 april 2012 @ 18:03:

Oh, ik was er trouwens weer even, mocht iemand me gemist hebben.... Helloo Molly :D
quote:grobbekuiken schreef op 14 april 2012 @ 17:59:

[...]

Ik rij ook als een kerel, en kan vloeken als een kerel en ben gek op auto's (heeft man dan weer geluk mee, die is verslaafd aan auto's). Samen zo'n auto bouwen?Jaaa, kunnen we mooi hier in de clubhuis-garage doen.
quote:molly74 schreef op 14 april 2012 @ 18:03:

Oh, ik was er trouwens weer even, mocht iemand me gemist hebben....

En of ik je gemist heb! Maar ik wil je vrij laten en geen druk leggen door telkens " ik mis je " te zeggen....

quote:secondhandsuus schreef op 14 april 2012 @ 18:01:

[...]

Ach, vlag over het hoofd en neuken voor het vaderland!Whoehahahaha, alsof man hier aan het quoten is
Af en toe mag het wel hoor Suuzepuusje van me.

Dank je Angel.
Molly, lieverd, jou missen we altijd hoor
Grobsebipsje van me. terug.
quote:Yvonne77 schreef op 14 april 2012 @ 17:57:

[...]

En dit is die andere die laatste bedoelde. Wat is het in vredesnaam? Mij doet hij denken aan een ontstoken oog, maar het zal vast iets anders zijn....
Zou Scamp niet inderdaad een leuke vriend van Yorkie, of neef, of zwager, of zakenrelatie, of buurman, of wie dan ook kunnen vinden?
quote:secondhandsuus schreef op 14 april 2012 @ 18:00:

[...]

Met motorolie besmeurde lippen waar een sexy tong langs af likt. Het witte zijn de tandenDat is het geloof ik! Dankje, nou ik weet wat ik zie ga ik niet steeds over m'n nek als die voorbij komt. En die motorolie is dan chocolade.
quote:grobbekuiken schreef op 14 april 2012 @ 18:05:

[...]

Whoehahahaha, alsof man hier aan het quoten is Standaarduitdrukking als een vriend van mij weer eens lang droog staat
quote:grobbekuiken schreef op 14 april 2012 @ 18:08:

Zou Scamp niet inderdaad een leuke vriend van Yorkie, of neef, of zwager, of zakenrelatie, of buurman, of wie dan ook kunnen vinden?Of meerdere?
quote:secondhandsuus schreef op 14 april 2012 @ 18:00:

[...]

Tam en yvonne; is echt dit;

Met motorolie besmeurde lippen waar een sexy tong langs af likt. Het witte zijn de tanden
quote:Yvonne77 schreef op 14 april 2012 @ 18:04:

[...]

Jaaa, kunnen we mooi hier in de clubhuis-garage doen.Yesssss! Doen we! Vraag ik man of hij mooie velgen op de kop kan tikken (het oog wil ook wat tenslotte), maar ik wil geen taartschep als spoiler hoor, zo ordinair
quote:grobbekuiken schreef op 14 april 2012 @ 18:08:

Zou Scamp niet inderdaad een leuke vriend van Yorkie, of neef, of zwager, of zakenrelatie, of buurman, of wie dan ook kunnen vinden?Yorkie heeft een leuke neef, die is personal assistant van een dure mevrouw.
quote:angel__ schreef op 14 april 2012 @ 17:58:

[...]

Zolang ze niet jaloers worden van alle mannen die al geweest zijn Jaloers? Of moeten mannen hier oppassen omdat ze anders 'verdwijnen'?
quote:secondhandsuus schreef op 14 april 2012 @ 18:11:

[...]

Yorkie heeft een leuke neef, die is personal assistant van een dure mevrouw.Jaaaaah, da's waar ook (mijn geheugen is ècht knudde). Die gaan we gewoon koppelen aan Molly.
quote:ThunderassMan schreef op 14 april 2012 @ 18:11:

[...]

Jaloers? Of moeten mannen hier oppassen omdat ze anders 'verdwijnen'?

Nou, in de zin van "met huid en haar verslonden"

Ja... Lekkere mannen gaan erin als zoete koek!

[...]

Jaloers? Of moeten mannen hier oppassen omdat ze anders 'verdwijnen'? Nee, allen oppassen voor de boobytraps in en rondom het clubhuis. Die zijn wel op mannentrollen ingesteld.
quote:grobbekuiken schreef op 14 april 2012 @ 18:12:

[...]

Jaaaaah, da's waar ook (mijn geheugen is ècht knudde). Die gaan we gewoon koppelen aan Molly.Hei hallo.... Ben wel de aanstaande hé...

[...]

Jaloers? Of moeten mannen hier oppassen omdat ze anders 'verdwijnen'?

Nee hoor, niet àlle mannen. Alleen mannen die lelijk zijn en op trollen lijken hebben geen leven meer .

Mannen die van ons een sleutel hebben gekregen koesteren we juist.
quote:secondhandsuus schreef op 14 april 2012 @ 18:14:

[...]

Hei hallo.... Ben wel de aanstaande hé...

Ow, ja, tuurlijk. Hoe stom van me

Sorry, koppelen gaat nog even niet door

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven