Alle TTTOT-ers verzamelen, part2

11-04-2012 12:34 2953 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan de rand van een bos en een weids landschap staat ons clubhuis.

Samengekomen om trollen te vangen, maar uitgegroeid tot een liefdevol topic. Onze oorsprong zullen we nooit vergeten, evenals de hoop op een lange forumvriendschap.

Als serieus, sexy en schattig TTTOT-je, mag ik ons tweede eigen topic openen.

24-6-2012/25-06-2012: Bruiloft Molly en Suus

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij éen

Dames, ga je gang en praat maar weer een heel topic vol. 3000 onbeschreven berichtjes wachten op jullie komst!
quote:grobbekuiken schreef op 14 april 2012 @ 18:10:

[...]

Yesssss! Doen we! Vraag ik man of hij mooie velgen op de kop kan tikken (het oog wil ook wat tenslotte), maar ik wil geen taartschep als spoiler hoor, zo ordinair Ik wil in elk geval zo'n ding op het dak!
quote:secondhandsuus schreef op 14 april 2012 @ 18:10:

[...]

Oh ja, als ik goed kijk zie ik het ook. bedankt!
*Fluistert: iemand nog M81 gezien de laatste tijd? Zou ie nou weer een ban hebben? *
quote:Yvonne77 schreef op 14 april 2012 @ 18:16:

[...]

Ik wil in elk geval zo'n ding op het dak!Eens, maar dan wel ingebouwd, zodat het een verrassing blijft voor al die gasten die hun rijbewijs met punten van de boter bij elkaar hebben gespaard.
quote:Yvonne77 schreef op 14 april 2012 @ 18:13:

[...]

Nee, allen oppassen voor de boobytraps in en rondom het clubhuis. Die zijn wel op mannentrollen ingesteld.De laatste keer dat ik in de spiegel keek zag ik er niet uit als een troll, dus ik waan me nog steeds veilig.
quote:Yvonne77 schreef op 14 april 2012 @ 18:18:

*Fluistert: iemand nog M81 gezien de laatste

tijd? Zou ie nou weer een ban hebben? *Niet gezien, niet geroken. En ik denk ook niet dat ie begrepen heeft dat ie er verstandig aan doet er mee op te houden. Die komt vanzelf weer een poging wagen, zéker als ie merkt dat we wel degelijk (leuke, sexy, betrouwbare) mannen toelaten, want tja, dat is hij toch oohook (in z'n eigen verknipte brein dan ).
quote:grobbekuiken schreef op 14 april 2012 @ 18:18:

[...]

Eens, maar dan wel ingebouwd, zodat het een verrassing blijft voor al die gasten die hun rijbewijs met punten van de boter bij elkaar hebben gespaard. Precies, dak opent: PATS!
quote:Yvonne77 schreef op 14 april 2012 @ 18:21:

[...]

Precies, dak opent: PATS! Hahahaha, laten we opschieten met bouwen, kunnen we snel gaan rondcrossen. Heb er zin in!!!
Oh, en we kunnen onze auto inzetten bij de trollenjacht
quote:grobbekuiken schreef op 14 april 2012 @ 18:23:

[...]

Hahahaha, laten we opschieten met bouwen, kunnen we snel gaan rondcrossen. Heb er zin in!!!Hamer.

Grasmaaier.

Kettigzaag.

En aan de achterkant een luik waar spijkers uit vallen.
quote:grobbekuiken schreef op 14 april 2012 @ 18:26:

Oh, en we kunnen onze auto inzetten bij de trollenjacht Moeten er wel deze banden onder, kunnen we goed mee door het bos crossen.
quote:grobbekuiken schreef op 14 april 2012 @ 18:21:

[...]

Niet gezien, niet geroken. En ik denk ook niet dat ie begrepen heeft dat ie er verstandig aan doet er mee op te houden. Die komt vanzelf weer een poging wagen, zéker als ie merkt dat we wel degelijk (leuke, sexy, betrouwbare) mannen toelaten, want tja, dat is hij toch oohook (in z'n eigen verknipte brein dan ).Gelukkig ben ik niet bang voor een beetje concurrentie.
Ik ben weer ff weg. Dag maisjes en TAM
quote:Yvonne77 schreef op 14 april 2012 @ 18:31:

Ik ben weer ff weg. Dag maisjes en TAM Dag Yvonne.
quote:ThunderassMan schreef op 14 april 2012 @ 18:30:

[...]

Gelukkig ben ik niet bang voor een beetje concurrentie. Ik vind 't leuk hoor, een man in ons clubhuis... Maar eh... hoe doen we dat met slapen? Wij liggen knus in onze stapelbedjes, bij wie schuif jij bij?
Von, je bent al lekker aan het shoppen geweest, dit wordt de meest fantastiche kar, kan 007 nog wat van leren.

Dag lieverd
quote:pimpelmeesje67 schreef op 14 april 2012 @ 18:32:

[...]

Ik vind 't leuk hoor, een man in ons clubhuis... Maar eh... hoe doen we dat met slapen? Wij liggen knus in onze stapelbedjes, bij wie schuif jij bij? Ik neem wel een luchtbedje mee en slaap in de woonkamer ofzo.

[...]

Ik vind 't leuk hoor, een man in ons clubhuis... Maar eh... hoe doen we dat met slapen? Wij liggen knus in onze stapelbedjes, bij wie schuif jij bij? Oeoeoeh....jahaaaa, hoe moet dat nou?
quote:ThunderassMan schreef op 14 april 2012 @ 18:34:

[...]

Ik neem wel een luchtbedje mee en slaap in de woonkamer ofzo.*mompelt hmmm....bugger....*
quote:grobbekuiken schreef op 14 april 2012 @ 18:36:

[...]

*mompelt hmmm....bugger....*Ik slaapwandel....
quote:ThunderassMan schreef op 14 april 2012 @ 18:37:

[...]

Ik slaapwandel....

Dan is het goed

[...]

Ik vind 't leuk hoor, een man in ons clubhuis... Maar eh... hoe doen we dat met slapen? Wij liggen knus in onze stapelbedjes, bij wie schuif jij bij?

Hé, er wordt toch niet gehengeld in ons kluphuis, hè.

*kijkt heel streng*
Shit, gesnapt
quote:grobbekuiken schreef op 14 april 2012 @ 18:48:

Shit, gesnapt Laat het opperhoofd het maar niet merken...
Haaai Yez!!

Heb je de plannen voor een anti-trollen (en anti-vervelende-verkeers-deelnemers) auto al gezien? Die wordt ècht heul gaaf!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven