Een just coffee date

14-04-2012 22:24 136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke... Ik ga me weer begeven op het datinggebied, na ruim 1,5 jaar eruit te zijn geweest wegens persoonlijke omstandigheden.

Omdat ik geen kroegganger ben, de sport die ik beoefen voornamelijk uit meisje/vrouwen (en mannen die op mannen vallen) bestaat, heb ik besloten om te gaan internetdaten.

Een aantal profielen, berichtjes en dergelijke later kreeg ik van de week een berichtje van een man. Gereageerd op het berichtje en kreeg vanmiddag een berichtje terug. Of ik een half uurtje 'Just Coffee' wilde doen.

Lijkt me erg leuk om elkaar zo beter te leren kennen, we wonen dicht bij elkaar, dus het is redelijk makkelijk te realiseren.

Maar nu vraag ik me af; is het na 2 berichtjes (want meer is het echt niet) niet te snel?

Of ben ik nu te afwachtend als ik het misschien wel te snel vind? Ik weet het echt niet, heb 1,5 jaar geleden voor het laatst gedate, die stelde het na een paar weken voor. En ik heb al zeker 7 jaar geen relatie gehad...

Dus ik weet het even niet
Hoe eerder hoe beter. Lang mailen creeerd echt desillusies, omdat je dan veel te veel tijd krijgt om de perfecte man van hem te maken in je hoofd. Veel plezier!
Volgens mij zijn daar geen regels voor hoor. Als jij denkt dat het leuk is om hem even te ontmoeten in het echt om verder te kijken: doen! Als jij denkt nee, (nog even) niet: niet doen.

Intuïtie en kritisch naar je eigen drijfveren kijken ('wil ik dit té graag? of ben ik juist te afwachtend?') zijn belangrijke dingen bij het internetdaten.

Succes!
Jeetje Yezka... Zo had ik het echt nog niet bekeken...

Dank je wel
Is dan net een beetje of je elkaar zo IRL voor het eerst ziet toch.

Toch leuk als iemand zo spontaan doet. Je zou ook iemand kunnen treffen waar je weken mee mailt en als je dan af wil spreken, dan laat de held het erbij zitten.

Je hoeft er niet voor te reizen, dat zou het doen.
Tia; je hebt gelijk. Op zich wil ik hem ontmoeten, profiel, bericht en foto spreken me aan. Ben nieuwsgierig naar hem.

Lijkt me leuk om hem te ontmoeten. En ach, zoals een vriendin zegt; koffie bijt niet

Te graag is nu niet aan de orde. Afwachtend misschien wel; wil niet teleurgesteld worden
Daten is weten!
Sorry, maar ik moet een beetje lachen om dat half uurtje. Als ie maar niet een kookwekker meeneemt . Veel plezier op de date, altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten.
Hahaah Paloma; hoop niet dat hij het half uurtje te letterlijk neemt als het gezellig is

Maar denk ook dat het een beetje indekkend is voor als het tegenvalt aan zijn of mijn kant
Jullie zijn het redelijk met elkaar eens; gewoon doen en kijken hoe of wat.

Vooral wat Limelight zegt; alsof je elkaar IRL hebt ontmoet inderdaad. Juist omdat we niet zo veel gemaild hebben heb ik totaal geen beeld van hem in mijn hoofd.
Ik heb nooit gedate, maar mij klinkt het ideaal in de oren: half uurtje, dus als het niet klikt ben je ook zo weer weg, en je weet in ieder geval wie je voor je hebt.
Just coffee, wat relaxed! Ik vind het bijna jammer dat ik al een fijne relatie heb ;)
Goed plan, gewoon afspreken. En je ziet wel! Scheelt een hele hoop gedachten, gemail etc!

En het klinkt al goed dat jullie zo`n afspraak allebei zien zitten
Het wordt hoog tijd dat die spinnewebben worden opgeruimd
quote:amand1969 schreef op 14 april 2012 @ 22:47:

Het wordt hoog tijd dat die spinnewebben worden opgeruimd Dat ik geen relatie heb gehad of heb gedate betekent niet dat ik spinnenwebben heb
Misspenny; schijnt ook relaxed te zijn; wordt ook aangeraden op een heel casual plek af te spreken dan. Kiosk op station en dat soort dingen. Relaxed dus

Jellyfish; ja dat is zeker positief. Was wel een beetje verrast

Wen; half uurtje lijkt mij in beginsel ook prima. Zit je niet meteen vast aan eventueel eten wat laat wordt geserveerd ofzo hahaha
quote:InyMiny schreef op 14 april 2012 @ 22:48:

[...]

Dat ik geen relatie heb gehad of heb gedate betekent niet dat ik spinnenwebben heb geen relatie en geen dates en tóch geen spinnewebben; dat schrééuwt om uitleg!
Een leuk koffietentje waar je rustig kan praten kan geen kwaad. Veel plezier alvast, hoop voor je dat t klikt!
quote:amand1969 schreef op 14 april 2012 @ 22:51:

[...]

geen relatie en geen dates en tóch geen spinnewebben; dat schrééuwt om uitleg! neuh, ik hou je lekker nieuwsgierig
quote:Jellyfish schreef op 14 april 2012 @ 22:52:

Een leuk koffietentje waar je rustig kan praten kan geen kwaad. Veel plezier alvast, hoop voor je dat t klikt!Dank je! Heb gemaild dat het me een leuk idee lijkt! En of hij eventuele data in gedachten heeft.
Oeoeoeoeoeoeoeoeoeoe.....spannend IMmetje!

Hou je ons wel op de hoogte?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:InyMiny schreef op 14 april 2012 @ 22:38:

Hahaah Paloma; hoop niet dat hij het half uurtje te letterlijk neemt als het gezellig is

Maar denk ook dat het een beetje indekkend is voor als het tegenvalt aan zijn of mijn kant Het is een beetje zoals speeddaten, maar dan anders. Klikt het niet om een tweede bakkie te doen, dan is er inderdaad geen man overboord. Maar dit kan zomaar een hele leuke ervaring worden. Ik denk trouwens niet dat dit te snel is, na een paar berichtjes. Waarom niet? Het is maar koffie en waarom zou je wachten terwijl je iemand in levende lijven kan ontmoeten? Ik zeg doen!
quote:Summerdance schreef op 14 april 2012 @ 22:56:

Oeoeoeoeoeoeoeoeoeoe.....spannend IMmetje!

Hou je ons wel op de hoogte?

Ja, als hij vanuit Frankrijk een ontbijtje op bed komt brengen om 7 uur op een zondagochtend, dan hoor je het!

(ik las je berichtje op een ander toppic, vandaar)
Als je iemand in de kroeg tegenkomt en je wisseld nummers uit dan sms je een paar keer en dan spreek je toch ook snel face to face af?

Waarom zou je met internetdaten elkaar eerst minstens al een honderd keer hebben gesproken en zou je zijn diepste geheimen moeten weten? Dan lijkt me het daadwerkelijke afspreken alleen nog maar enger.
quote:InyMiny schreef op 14 april 2012 @ 22:59:

[...]

Ja, als hij vanuit Frankrijk een ontbijtje op bed komt brengen om 7 uur op een zondagochtend, dan hoor je het!

(ik las je berichtje op een ander toppic, vandaar)

Hahahaha.....ik gun het je Min!

Ik vind je een lieverd!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven