Kindvrij - Het nieuwste deel

09-02-2012 17:52 2523 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met trots presenteren wij het nieuwste deel Kindvrij

Inbrekers, meelezers en alle andere mensen van dit forum: kom d'r bij, kom d'r bij. Kumbayaaaa.
Ik snap die nieuwewetse namen ook niet, met mensje toch wel als hoogtepunt van onbegrijpelijk....
Pfff...ik kan maar moeilijk op gang komen vandaag.
quote:viennas schreef op 13 april 2012 @ 10:22:

Goedemorgen op deze vrijdag de 13e!

Het is dat je het zegt...

Ik las dat een amsterdams asiel een actie heeft om van de zwarte katten af te komen: je kunt voor een zwarte prijs (-19% BTW) een zwarte kat afhalen. Vinnikwelgrappig.

Ik ben niet bijgelovig, dus doe niets anders dan normaal.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:viennas schreef op 13 april 2012 @ 10:30:

Pfff...ik kan maar moeilijk op gang komen vandaag.Hup, schop onder den derrière!
Spierpijn!

Gister naar mijn werk gefietst!

28 km.

Volgens buienradar zou het tot 15.00 droog blijven, maar nee natuurlijk niet.............

Kus kreeg niet alleen een regenbui op haar kop, is door de onweer gefiets (echt harde klappen een lucht die zwart werd met een rare rood paarse rand) en als klap op de vuurpijl ook nog hagel en natte sneeuw!
quote:himalaya schreef op 13 april 2012 @ 10:31:

[...]

Ik las dat een amsterdams asiel een actie heeft om van de zwarte katten af te komen: je kunt voor een zwarte prijs (-19% BTW) een zwarte kat afhalen. Vinnikwelgrappig.

Ik ben niet bijgelovig, dus doe niets anders dan normaal.Wat leuk!
Jeetje Kus, wat een Bickel ben je!

Wel lekker gewerkt?
Rustig op mijn werk.

Met hier en daar wat gedonder waarvan ik nog niet weet wat ik er van moet denken. Misschien dat ik er later elders nog wel over spam.

Dus lekker? mwah..........
quote:himalaya schreef op 13 april 2012 @ 10:31:

[...]

Ik ben niet bijgelovig, dus doe niets anders dan normaal.Inderdaad grappig! Maar ik heb al een zwarte kat
quote:kusunum schreef op 13 april 2012 @ 13:41:

Spierpijn!

Gister naar mijn werk gefietst!

28 km.

Volgens buienradar zou het tot 15.00 droog blijven, maar nee natuurlijk niet.............

Kus kreeg niet alleen een regenbui op haar kop, is door de onweer gefiets (echt harde klappen een lucht die zwart werd met een rare rood paarse rand) en als klap op de vuurpijl ook nog hagel en natte sneeuw!Ik denk dat je de fiets voorlopig weer in de schuur laat staan
Wat een rust hier.

Ik gooi er even een taartje en een borrel/sapje in ter ere van mijn verjaardag en wenst jullie een fijn weekend verder
Gefeliciteerd Lunax!

Het is hier inderdaad rustig.. Ik moet ook toegeven dat ik jullie schandalig verwaarloost heb en veel meer te vinden ben bij te TTTOT-tjes de laatste dagen... *bloost*. Zal mijn leven beteren :-D
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Dank je Hasse, ik zeg proost!

En ik heb het begin van de TOTTJES een beetje gemist maar ik surf dan ook heel erg om een bepaalde forummer heen
Lunax gefeliciteerd met je verjaardag.

Zo, was een lekker weertje vandaag, lekker beschut in het zonnetje dan. Dus lekker languit met een boek geslapen eehhhh gelezen bedoel ik natuurlijk.
wat is TOTTJES??? ben helemaal niet nieuwsgierig hoor.
quote:chucky5 schreef op 14 april 2012 @ 21:25:

wat is TOTTJES??? ben helemaal niet nieuwsgierig hoor.De maisjes van het Trol Topic Take Over Team... En ik ben de president! Hoera! Speciaal opgericht om de groene inwoners van Noorwegen in de gaten te houden. Ondertussen gewoon een gezellig kletstopic hoor...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Lunax, gefeliciteerd met je verjaardag!! Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad :-)

Chucky, ik heb vanmiddag ook in de tuin gezeten. Zowaar niet in slaap gevallen maar lekker zitten lezen.
Lunax: gefeliciteerd met je verjaardag

Hasse: moeten we je nu ook aanspreken met uwe koninklijke hoogheid??

Hier nog niet warm genoeg om buiten te zitten maar het gaat de goeie kant op.
Snjókorn falla, á allt og alla
Gefeliciteerd Luun!

Heb je het ook gevierd of heb je het stilletjes voorbij laten gaan?
quote:snjokorn schreef op 14 april 2012 @ 23:20:

Lunax: gefeliciteerd met je verjaardag :kado:

Hasse: moeten we je nu ook aanspreken met uwe koninklijke hoogheid??

Hier nog niet warm genoeg om buiten te zitten maar het gaat de goeie kant op.Nah, die megalomanie bewaar ik slechts voor Trolletjes
Dank dames!

Ik heb het wel gevierd maar klein. Helemaal niets doen is ook zo niks maar hele huis vol visite had ik ook geen zin in. Hele gezellige dag gehad dus prima zo.

Het was hier gisterochtend trouwens ook wel lekker. We hebben voor het eerst even koffie gedronken op het balkon. Helaas verdween het zonnetje (en daarmee ook het aangename) weer snel. En nu waait het gewoon hard en koud. Niks aan dus.
Lun, alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! Leuk dat je een gezellige dag hebt gehad.

Ik heb gisteren een voor-mijn-doen-lang-rondje gelopen en daarna op een zonnig terras koffie gedronken. En overheerlijke vers gemaakte apfelstrudel gegeten... heeeel naar. Maar ik zie nu dat dat ter ere van Lun haar verjaardag was, dus dat maakt het minder erg
Dat maakt het inderdaad véél minder erg! Verjaardagsstrudel gaat namelijk ook echt echt echt niet op je heupen zitten
quote:Lunax schreef op 15 april 2012 @ 10:38:

Dat maakt het inderdaad véél minder erg! Verjaardagsstrudel gaat namelijk ook echt echt echt niet op je heupen zitten
quote:Lunax schreef op 15 april 2012 @ 10:38:

Dat maakt het inderdaad véél minder erg! Verjaardagsstrudel gaat namelijk ook echt echt echt niet op je heupen zitten Wat een geluk Dan kan ik straks zonder schuld gevoel mijn bij de Jumbo gekochte appeltaart op eten!! Uiteraard met slagroom

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven