Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mal, je maakt een grapje??? Hoe oud waren jullie toen?
Jaaaaaaa
anoniem_54027 wijzigde dit bericht op 20-03-2008 10:56
Reden: geheim
% gewijzigd
ik heb niks?
toch wel. Ok!
Zo, ik ga even een vette duploo-toren bouwen met de chick.

Later!
Stressed is just desserts spelled backwards
Zoohoo, wat een geouwehoer (kan er niks meer van maken ). Gezellig.

Bam, wat leuk naar de dierentuin. Hoe gaat het met de shop?

Suze, goed bezig hoor. Klinkt Heel Verantwoord. Ik heb een poosje in oude woonplaats gesport op zo´n vrouwensportschool. Ik vond het erg oke. Heel relaxed.

Hel, voor Polen moet je hier zijn... Ben je al aan het inpakken? Nog nieuws mbt het bod?

Kokos, hoe gaat het met oma?
Ja goed gesprek hadden wij hè?

Hoe is het met uwer borsten?
Juud, al aan het babyshoppen? Roze jurkjes, stoere broeken? Borst is combi denk ik. Het was koud bij het nagelmens die mijn nagels deed (ja hoor, lachen met z´n allen haha), stress en vermoeidheid. Borst gaat iets beter, heb kwark gedaan en dat helpt goed en nog eens gemasseerd en paracetamol (allemaal ovder de dag verspreid hoor), verder op jullie advies met rust gelaten (dank Star). Doet nog wel zeer, maar ga het hopelijk redden.

Star, wat een opa zeg, die moet je te vriend houden . Ceetje goedverwend dus. Zomaar? Lief zeg. Wat heeft zij voor schommel?

Mal, stucken... Al Polen gevonden ?
Het gaat Star, maar houdt niet over. Ik ben dat voeden zo zat he. Ben ercht veel alleen een paar dagen en ik word aan alle kanten gekrabd door Oudste Zoon. Bah, is echt niet lollig meer. Haast niet te doen...
Schommel is binnenschommel, zo'n paard.

Flink boos worden op Oudste Zoon al geprobeerd?
kan je Thomas niet in zijn bedje zetten, Jinny als je aan het voeden bent? Dat hij weet dat hij niet mag krabben/slaan etc . Ik zeg ook maar wat hoor.
Is het trouwens een soort jaloezie denk je Jinny? Ik weet niet hoe handig je met voeden bent inmiddels, maar kan je niet Simon aan de borst en dan Thomas naast je met je andere arm om hem heen en dan een boekje lezen?
Star, zo handig ben ik intussen wel, maar dan duwt ie Jongste Zoon weg... Thomas is echt lief, ook tegen Simon, maar niet als ik aan het voeden ben. Dan is ie inderdaad stikjaloers.

Bam, dat idee hadden wij ook, misschien de box omlaag doen en daar parkeren. Maar dat wordt vast heel erg krijsen en dan voed ik ook niet rustig. Hoe bavalt het Bamman op zijn werk?
Zo´n paard-schommel???? Huh?
Roep hem wel vaak bij me als ik voed, maar nog nooit met een boekje. Ga ik vanmiddag proberen.
Uitleggen dat Simon moet drinken en dat het voor babietjes is en dat Thomas nu een grote stoere jongen is ook al geprobeerd zeker? En wat kleine klusjes voor je laten doen terwijl jij voedt? Dat hij mama kan laten zien hoe knap hij is?
Houten schommel die je aan twee haken kan hangen. Vorm van paard.
Aha, snap het paard nu. Die zijn erg leuk! Schommelt ze veel?

Ik doe niet anders dan uitleg geven, dat mamma niet minder van Thomasje houdt etc. Klusjes doen helpt niet, dan verzint ie zijn eigen klusjes en die zijn gevaarlijk. Klusjes doet ie wel als ik dus niet voed: luier van S weggooien, billendoekjes halen, jasje helpen aantrekken etc. Dan is ie erg trots.
Ik ben weer weg. Fijne middag!
He Jin, wat naar dat Tomasje zo vervelend doet als jij je concentratie en energie nodig hebt voor Simon. Ik hoop dat boekje lezen ondertussen inderdaad helpt. Het zou net het stukje aandacht kunnen zijn dat hij nodig heeft....
Lastig Jin, een jaloerse Thomas, heb nog geen tips. Ik denk dat ik hier straks met hetzelfde probleem zit. En een stickersysteem dan? Iedere keer als hij rustig gespeeld heeft tijdens het voeden krijgt hij een sticker. Is hij daar al vatbaar voor?

Jin ben al aan het babyshoppen geslagen, leuk hoor al dat kleine spul weer. Kamertje hebben we nog niks aan gedaan want eerst moet de zolder opgeruimd worden en dan kunnen de kasten van de kleine kamer daar naar toe en dan kunnen we beginnen met de kleine kamer. Ik zoek alleen nog een behangafsteker, Mal, jij bent daar toch zo goed in .

Goed voornemen Hel en Suze om te gaan sporten, ook veel gezelliger met z'n tweetjes!

Val ik in herhalen Compu? Hmmm zullen de hormonen wel zijn, haha. Hoe is het met de bult van CG?

Mamax Mart zit nog steeds op het oude dagverblijf. Ik heb ze wel opgegeven voor een nieuwe, die was wel erg leuk. Alleen daar gaan ze pas om 7.45 open en als Vent dan een keer cursus moet geven dan heb ik een groot probleem want zo ben ik nooit op tijd op mijn werk. Dus we zoeken nog even door.

We hebben er weer een konijn bij. Een vrouwtje, dus het mannetje moet eerst gecastreerd worden maar dan is hij tenminste niet meer zo alleen. James en Josefien. Tja ik krijg Jozefien er nooit door bij Vent dus nu maar aan het konijn gegeven. Maar een chique naam voor een konijn he!

Nu ga ik lekker even een uurtje naar bed en vanavond weer naar yoga.
Ik ben de meester behangafsteker, erger dan bij ons in huis kan het niet zijn (2 lagen muurverf over behang heen is geen pretje) dus u roept maar maar ja, dan zie ik wel het nieuwe rose of blauwe behang!
Stressed is just desserts spelled backwards
Mal, ik had nog even over je post over het slapen van J heen gelezen. Wat rot dat het weer even zo lastig gaat. Ik denk dat het lieverdje een tikkie last heeft van de stress misschien? Ik denk net als jij dat jij je er wel weer doorheen slaat! Je bent namelijk een bikkel!
Ik begrijp dat Juud nog op haar geheimpje zit?? Tss, schandalig vind ik het dat wij het niet mogen weten! Zet het op de groep, geef alleen voor ons begrijpbare hint, doe iets! Ik wil hut wetuh..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven