heb nu een iPhone maar wil een galaxy note!
zondag 15 april 2012 om 09:50
zondag 15 april 2012 om 09:53
quote:Lizzl schreef op 15 april 2012 @ 09:41:
Ik ben overgestapt van een iPhone naar een Samsung Galaxy S 2. Wat mij betreft beste toestel ooit! De iPhone stond me vanaf dag 1 al tegen, maar over deze Samsung heb ik niets te klagen.
Geen idee echter of de Note net zo fijn is...
Welke iPhone had jij?
Het maakt nogal verschil uit of je bijvoorbeeld van een (tweede hands) iPhone3G uit 2008 of een iPhone4s overstapt naar de Samsung Galaxy S 2.
Ik ben overgestapt van een iPhone naar een Samsung Galaxy S 2. Wat mij betreft beste toestel ooit! De iPhone stond me vanaf dag 1 al tegen, maar over deze Samsung heb ik niets te klagen.
Geen idee echter of de Note net zo fijn is...
Welke iPhone had jij?
Het maakt nogal verschil uit of je bijvoorbeeld van een (tweede hands) iPhone3G uit 2008 of een iPhone4s overstapt naar de Samsung Galaxy S 2.
zondag 15 april 2012 om 10:34
Niet alleen de telefoon zelf is verschillend, he?
Ik vind de software van Samsung nogal shit (genaamd "Samsung Kies", om muziek en contacten op je telefoon te zetten).
iTunes werkt vrijwel naadloos, nooit gezeur mee.
Aan de andere kant heb ik toch liever een goedkoper modelletje van de Samsung, puur voor de kosten.
Ik vind de software van Samsung nogal shit (genaamd "Samsung Kies", om muziek en contacten op je telefoon te zetten).
Aan de andere kant heb ik toch liever een goedkoper modelletje van de Samsung, puur voor de kosten.
zondag 15 april 2012 om 10:41
quote:Lizzl schreef op 15 april 2012 @ 09:41:
Geen idee echter of de Note net zo fijn is...Zo zie je maar weer, smaken verschillen... Ik vond dezelfde overstap een drama.
Geen idee echter of de Note net zo fijn is...Zo zie je maar weer, smaken verschillen... Ik vond dezelfde overstap een drama.
zondag 15 april 2012 om 12:15
quote:monsterpinguin schreef op 15 april 2012 @ 10:34:
Daarvoor heb je Kies helemaal niet nodig. Sluit je telefoon aan met de meegeleverde kabel en je computer herkent deze als een externe usb. Open de mappen en kopieer je muziek/afbeeldingen/e-books enz. zo naar de juiste map.
Contacten heb ik in Google staan. Zet ik een contactpersoon in mijn telefoon, dan staan deze ook meteen in mijn GMail. Andersom ook. En als het goed is staan al je contacten op je Sim kaart, dus waarom heb je Kies daarvoor nodig?
Ik heb mijn Samsung Galaxy nu 2 jaar en heb Kies nog nooit gebruikt.
Dus de reden om geen Samsung aan te schaffen voor het programma Kies is dus onzin....
Daarvoor heb je Kies helemaal niet nodig. Sluit je telefoon aan met de meegeleverde kabel en je computer herkent deze als een externe usb. Open de mappen en kopieer je muziek/afbeeldingen/e-books enz. zo naar de juiste map.
Contacten heb ik in Google staan. Zet ik een contactpersoon in mijn telefoon, dan staan deze ook meteen in mijn GMail. Andersom ook. En als het goed is staan al je contacten op je Sim kaart, dus waarom heb je Kies daarvoor nodig?
Ik heb mijn Samsung Galaxy nu 2 jaar en heb Kies nog nooit gebruikt.
Dus de reden om geen Samsung aan te schaffen voor het programma Kies is dus onzin....
zondag 15 april 2012 om 20:54
Namens vriendlief:
Hij is 1 maand geleden over gegaan van een Iphone4 naar een Samsung Note.
Zijn ervaring is positief. En hij zweerde bij Iphone.
Grootste voordeel is het scherm. Grootste nadeel het is geen Iphone (ios). Lang tijd nodig om te wennen aan Android.
Hij wilde ook wachten op de 5 maar werd ongeduldig haha.
Hij kocht hem voor 350 nieuw.
Bij 32g en goede staat vang je voor de Iphone ook nog wel 350 euro.
Dus waarom niet? Je kan altij terug.
Ik denk dat het eraan ligt wat je er allemaal mee doet...
Succes met je keuze!
Hij is 1 maand geleden over gegaan van een Iphone4 naar een Samsung Note.
Zijn ervaring is positief. En hij zweerde bij Iphone.
Grootste voordeel is het scherm. Grootste nadeel het is geen Iphone (ios). Lang tijd nodig om te wennen aan Android.
Hij wilde ook wachten op de 5 maar werd ongeduldig haha.
Hij kocht hem voor 350 nieuw.
Bij 32g en goede staat vang je voor de Iphone ook nog wel 350 euro.
Dus waarom niet? Je kan altij terug.
Ik denk dat het eraan ligt wat je er allemaal mee doet...
Succes met je keuze!