Centraal Moderatortopic deel 2

28-02-2012 11:33 3484 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:hans66 schreef op 11 april 2012 @ 15:40:

Maja,

De meeste forummers kennen mijn situatie op dit gebied, en de neiging is bij mijzelf niet zo groot om topics te openen over het benaderen van vrouwen, openingszinnen, hoe kom je tot zoenen, etc. Dat zijn voor mij lastige dingen, maar ik ben voorzichtig in het zelf openen van die topics. De neiging om een topic te openen over andere onderwerpen dan deze, is veel groter. Het liefst reageer ik in een topic dat al door een ander is geopend.Ik ken je ook wel. en ik dnke dat er ook wel wat te leren is. Een glimlach is in ieder geval altijd goed.
riannedegraaff in "Mededelingen Gevraagd."

verwijderd ivm spam
quote:misspenny schreef op 11 april 2012 @ 15:09:

Ik vind niet dat martin81 een ban verdient. Daar is hij dan toch net weer te serieus voor. Hij steekt best wat tijd in het forum en ik heb het idee dat hij bij vlagen nog best eerlijk advies wil krijgen en geven ook.

Als ik hem was zou ik nu trouwens wel balen. Hoewel hij 't natuurlijk ook wel weer kon verwachten. Hij zocht natuurlijk expres de grens op met die tig topics binnen een kwartier.Ik weet niet in hoeverre martin81 jou de hele tijd loopt te beschuldigen van pestgedrag, je loopt te beledigen, provocerende opmerkingen plaatst in topics die hij eerst wilde laten verwijderen door mods, maar ik kan je zeggen dat die paar topics die nu verwijderd zijn niet het enige probleem zijn...
quote:hans66 schreef op 11 april 2012 @ 15:40:

Dat zijn voor mij lastige dingen, maar ik ben voorzichtig in het zelf openen van die topics. De neiging om een topic te openen over andere onderwerpen dan deze, is veel groter. Het liefst reageer ik in een topic dat al door een ander is geopend.Begrijpelijk, maar jouw serieuze vragen en/of bijdragen gaan toch geheel verloren in al die ongein van M's topics. Die egotripper haalt toch alle aandacht naar zichzelf toe. Haal dan een ouder topic naar boven via de zoekfunctie als je niet liever zelfs wat opent.
quote:tzippa schreef op 11 april 2012 @ 16:01:

[...]

Ik weet niet in hoeverre martin81 jou de hele tijd loopt te beschuldigen van pestgedrag, je loopt te beledigen, provocerende opmerkingen plaatst in topics die hij eerst wilde laten verwijderen door mods, maar ik kan je zeggen dat die paar topics die nu verwijderd zijn niet het enige probleem zijn...

Dat eerste gebeurt niet. Wel heb ik, toen hij net nieuw was, een aanvaring met 'm gehad (toen had ik nog een andere nick, ik wissel af en toe om herkenbaarheid te voorkomen). Hij had 't toen net uit met z'n vriendin en was nogal boos op alle vrouwen en dus ook op mij.

Als hij inderdaad allerhande persoonlijke vetes aan het voeren is, dan verdient hij wellicht toch een ban. Maar dat heb ik nog niet gemerkt, dus daar kan ik niet over oordelen. Dat hij provocerend is, moge duidelijk zijn. Maar dat vind ik niet per se erg. Sterker nog, daar worden sommige discussies alleen maar leuker van. Neem elninjoo bijvoorbeeld, die zou ik ook niet graag willen missen.
quote:misspenny schreef op 11 april 2012 @ 16:05:

[...]

Dat eerste gebeurt niet. Wel heb ik, toen hij net nieuw was, een aanvaring met 'm gehad (toen had ik nog een andere nick, ik wissel af en toe om herkenbaarheid te voorkomen). Hij had 't toen net uit met z'n vriendin en was nogal boos op alle vrouwen en dus ook op mij.

Als hij inderdaad allerhande persoonlijke vetes aan het voeren is, dan verdient hij wellicht toch een ban. Maar dat heb ik nog niet gemerkt, dus daar kan ik niet over oordelen. Dat hij provocerend is, moge duidelijk zijn. Maar dat vind ik niet per se erg. Sterker nog, daar worden sommige discussies alleen maar leuker van. Neem elninjoo bijvoorbeeld, die zou ik ook niet graag willen missen.Dat provocerende op andere topics vind ik ook niet zo erg, maar hij doet het in ons topic als een soort van 'wraak' en hij beschuldigt mij continu van dingen die ik nooit gedaan heb, DAT stoort me echt heel erg. Dat gelieg.
quote:tzippa schreef op 11 april 2012 @ 16:12:

[...]

Dat provocerende op andere topics vind ik ook niet zo erg, maar hij doet het in ons topic als een soort van 'wraak' en hij beschuldigt mij continu van dingen die ik nooit gedaan heb, DAT stoort me echt heel erg. Dat gelieg.Hmm, dat snap ik. Liegen en wraak is sowieso nergens goed voor als je 't mij vraagt.
quote:misspenny schreef op 11 april 2012 @ 16:05:

Uit met z'n vriendin? Heb ik wat gemist?

quote:Als hij inderdaad allerhande persoonlijke vetes aan het voeren is, dan verdient hij wellicht toch een ban. Maar dat heb ik nog niet gemerkt, dus daar kan ik niet over oordelen.Ik wel.quote:Dat hij provocerend is, moge duidelijk zijn. Maar dat vind ik niet per se erg. Sterker nog, daar worden sommige discussies alleen maar leuker van. Neem elninjoo bijvoorbeeld, die zou ik ook niet graag willen missen.Martin provoceert en kwetst bewust. Dat is trollen, in de hoop zoveel mogelijk reacties te genereren, en dat mag nu eenmaal niet.
Lesbisch? Activiteiten om elkaar te ontmoeten!

Topic verwijderd van Relaties, staat ook al op Prikbord .
Beste moderators.

Zou het mogelijk zijn om de plaatjesplakfunctie weer aan te zetten nu er junior mods zijn?
quote:yvonjaspers schreef op 11 april 2012 @ 16:18:

[...]

Uit met z'n vriendin? Heb ik wat gemist?

[...]

Martin provoceert en kwetst bewust. Dat is trollen, in de hoop zoveel mogelijk reacties te genereren, en dat mag nu eenmaal niet.

Dat is al een tijd geleden hoor, toen was het net uit met z'n vorige vriendin.

En hij provoceert inderdaad bewust. En van wat ik net hoorde over wraak en leugens gaat hij inderdaad veel verder dan wat ik dacht. En dat is niet goed. Maar ik vind het wel lastig om de grens aan te geven tussen wat nog kan en wat niet. Want ook elninjoo provoceert en kwetst bewust. Toch vind ik haar een waardevolle forummer. Ik weet overigens dat niet iedereen daar zo over denkt hoor, maar dat terzijde.
Beste mod,

Zou mijn topic "Rij-examen, faalangst en psychologie van de koude grond" verplaatst kunnen worden naar het onderwerp "Psyche"? Ik heb het per ongeluk onder "Thuis" geplaatst.
Rij-examen, faalangst & psychologie van de koude grond

verplaatst van Thuis naar Psyche, er staan daar meerdere topics over faalangst en rijexamens.
Verplaatst naar Thuis;

technische/klussende vrouwen

mvg,

Junior.
Ah, je was me voor, dankjewel!
Wat wordt er trouwens fanatiek gemodereerd! Vannacht ook al! Top
Verplaatst naar overig;

D's en T's

mvg,

Junior.
Spammert in klik

Zit ook in een ander laminaat topic trouwens.
quote:chrissiy schreef op 11 april 2012 @ 19:03:

Spammert in klik

Zit ook in een ander laminaat topic trouwens.Verwijderd. Ik kijk ook naar het andere topic. Ook verwijderd.

mvg,

Junior.
Gaan jullie Mods nog een stelling nemen/uitleg geven over alle klachten over onze diareetopicopener Martin?

Of worden gewoon alle berichten en klachten die hier gedaan worden weer uitgegumd?

De ergenis blijft wel zo..
quote:ModeratorViva schreef op 11 april 2012 @ 15:03:

De topics:

zijn verwijderd. Jullie weten wel waarom.

Met vriendelijke groeten,

Moderator viva forum

Mijn dank is groot!
Het topic geen zin in diverse overleggen/bijeenkomsten in werk is verwijderd ivm privacy.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

quote:boterblommetje schreef op 11 april 2012 @ 20:21:

Gaan jullie Mods nog een stelling nemen/uitleg geven over alle klachten over onze diareetopicopener Martin?

Of worden gewoon alle berichten en klachten die hier gedaan worden weer uitgegumd?

De ergenis blijft wel zo..

Jullie kunnen ervan uitgaan dat wij maatregelen hebben genomen, zoals jullie wellicht wel weten doen wij verder geen uitspraken over de aard van deze maatregelen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:Sorcha_ schreef op 11 april 2012 @ 16:25:

Beste moderators.

Zou het mogelijk zijn om de plaatjesplakfunctie weer aan te zetten nu er junior mods zijn?

WIj gaan volgende week een en ander evalueren en hopen dan spoedig de plaatsjesplakfunctie weer aan te kunnen zetten. Nog even geduld dus, ajb ;-)!

Met vriendeiljke groet,

Moderator Viva forum

Verplaatst naar psyche en een verwijzing gegeven aan de Mods;

thehulk in "Hey dankjewel allemaal"

mvg,

Junior.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven