Ik heb waarschijnlijk wel ADD, ga morgen een afspraak maken bij de huisarts voor een verwijzing naar een psycholoog om dit vast te laten stellen. Ik heb moeite met de stempel. Zou jij anders over iemand denken als die persoon zo'n soort "afwijking" blijkt te hebben?
*Dat iemand je op maandag een bepaald advies geeft en dat je dan vrijdag een situatie tegenkomt waarvan je denkt 'oh zo bedoelde diegene het!' (kunnen dus ook weken, maanden, jaren over heen gaan..)*
Geen één 'gerecht', maar als ik 1 ding moet kiezen; volkorenbrood. Dat verveelt nooit.
(Julia; ik zou er ook niet anders over denken; tegenwoordig ken ik meer mensen die één of andere diagnose hebben voor het één of ander dan mensen 'zonder'. Zodra je het over AD(H)D hebt, autisme, hooggevoeligheid, bepaalde neurotische trekjes of depressies, en je jezelf kwetsbaar durft op te stellen, dan blijkt vrijwel iedereen wel iets van dit rijtje te hebben. Zie je jezelf echt anders als je dit idd zou blijken te hebben?)
Wat eet jij het liefst op je brood...?
Anoniem_94998
maandag 16 april 2012 om 20:04
ikbenik, volgens mij reageer jij op de vraag van twisted rond half 6? Want er zijn andere vragen tussen gekomen.
Vraag van leeuwin, ik heb alleen hyves
Vraag van ikbenik: (smeer)kaas
Ben jij wel eens in Parijs geweest en zo ja hoe was het?