Eten in de auto

16-04-2012 12:35 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips.
anoniem_150279 wijzigde dit bericht op 17-04-2012 10:40
Reden: Genoeg tips gehad.
% gewijzigd
Les geven is les geven, stel je eens voor hoe jij het vind als jouw leraar spontaan in de klas zijn brood gaat eten onder het lesgeven.

Dan nog met volle mond even gaat zeggen dat de leerling wél bij de les moet blijven.

Ik moet er niet aan denken als iemand tijdens de rijles zijn lunchpakket opentrekt en er een enorme knoflook lucht of salami lucht uit komt.
quote:scheelschaapje schreef op 16 april 2012 @ 12:56:

.

of flink aan de redbull :puke:
Ik vind dat erg raar hoor, een rijinstructeur die de maaltijd even tijdens jouw les gebruikt.
Computer says nooooo
Belachelijk zeg!

Dus een leerling betaald heel veel geld voor een les die hij/zij eigenlijk niet echt krijgt. Want tijdens het eten kan de instructeur niet goed opletten natuurlijk en het is gewoon niet smakelijk om dat dan te doen.

Beter plannen en pauzes zijn belangrijk. Hoezo weinig pauze?

Het leven van de leerling en andere weggebruikers is niet belangrijk genoeg?

Als ik dit zou meemaken zou ik toch een klacht indienen en eisen dat deze persoon dit werk nooit meer zou kunnen doen.
Nu heb ik er nog een reden bij om maar echt nooit meer met rijlessen te starten.
quote:gemini2011 schreef op 16 april 2012 @ 13:34:

Ik zou gaan voor vullende tussendoortjes en dan later als hij klaar is met werken eten.

Jij en je evt gezin kunnen dan om 18 eten ofzo en hij warmt het dan op.

Ik lees hier bijv Turkse pizza etc. Blergh, moet er niet aan denken dat ik dan de lesser zou zijn in die stinkauto.

Ik lust alles, maar zo'n knoflookwalm of viswalm in de auto

Daar betaal je dan ¤30 per uur voor...

Of hij plant zijn lessen zo dat hij rond een uur of vijf 20 min pauze inplant en hij rijdt even langs de Mac waar hij dan binnen snel wat eet. Of een zelfgemaakte wrap met sla en kip eet buiten de auto oid.

Waar woon jij zeg (geen echte vraag hoor) .

Hier is het al 55 euro per uur.

Verder met je eens. Mijn ex deed dat ook op die manier.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Toen ik aan het lessen was in 2004 was een rijles 25 euro per uur. Nu bij dezelfde rijschool 45 euro per uur. Belachelijke prijsstijging, dat kan je toch haast niet meer betalen met een normale baan?
Sorry. Ik schrik hiervan.

Ik moet er niet aan denken dat mijn rijinstructeur gaat eten wanneer ik rijles heb.

En al helemaal niet wanneer hij dan vis gaat eten.

Ik zou per direct naar een ander overstappen.

Half uurtje pauze moet toch kunnen lijkt mij?
quote:giuliettacapuletti schreef op 16 april 2012 @ 15:38:

Belachelijke prijsstijging, dat kan je toch haast niet meer betalen met een normale baan?Geheel off topic, maar ik zit er middenin en vraag me dit dus ook heel erg af. Ik heb deze maand 3 normale lessen gehad van een uur (3x45=E135) 1 dubbele les (E90) (ja want nu het examen eraan kwam moest ik echt dubbele lessen gaan nemen hoor!) en een examen (E245). In totaal ben ik er dus deze maand 380 euro aan kwijt. Als ik zak, dan komt er over een week of 6 een herexamen, en dus ook nog een stuk of 6 rijlessen. Daar valt gewoon niet tegenop te sparen.
In vind eten in de auto als instructeur zijnde ook echt not done, al zijn het crackers dat kan gewoon echt niet. Het is gevaarlijk en veel te duur voor dat soort dingen. De verhalen die ik hier lees zijn ronduit belachelijk. Langs de snackbar en door de Mc Drive...ik zou echt per direct opstappen bij zo'n rijschool.
Eigenlijk is het meeste wel genoemd hier volgens mij. Salade, pastasalade, couscoussalade etc, wraps (maar niet met bonen ofzo, liever een zalmwrap oid), lekker belegd broodje, omelet, pizza

Mijn rijinstructeur at ook gewoon in de auto hoor, weliswaar lunch maar hij hield van warm eten, zoals omelet en turkse pizza enz. Had er eigenlijk nooit last van. Wel als ie koffie ging halen en dat duurde altijd wel 4-5 min ofzo, keertje op subtiele manier gezegd of we dan ook langer door konden gaan. Voor mijn examen wou ik een halfuurtje les om er in te komen, hij wou er niks voor hebben, wat schaamde ik me dood om die 5 min opmerking zeg! Hij was een erg goede rijinstructeur, belde ook regelmatig maar had wel korte gesprekken, en had veel leerlingen die in 1 keer slaagden (waaronder ik!). Beetje rare opmerkingen hier.
En zakken, dat kan zomaar. Ik heb dertig rijlessen gehad voor ik de eerste keer ging afrijden. Maar helaas: ingreep en ik was gezakt. Vier weken later, tien lessen meer... Opnieuw afrijden. Zelfde examinator. Gezakt, zonder duidelijke argumentering of ingrepen. Twee weken later, nog zes lessen erbij. Weer afrijden. Geslaagd, want ik reed goed. Gelukkig, ik was eraf. Maar in 2004 vond ik het al veel geld, laat staan wat ik nu zou moeten betalen aan zesenveertig lessen, een tussentijdse toets, theorie- en drie praktijkexamens. Pfoeh.

Mijn collega is trouwens gestopt met lessen. Het werd te duur, helemaal omdat ze voor het staatsexamen zal moeten vanwege vier keer zakken...
quote:leyla88 schreef op 16 april 2012 @ 15:59:

Beetje rare opmerkingen hier.

Want? Omdat jouw instructeur wel at onder het lesgeven en jij dat blijkbaar geen probleem vond? En dat het allemaal onzin is als er wat van wordt gezegd, want jij bent tenslotte in 1x geslaagd?

Als ik rijles heb, verwacht ik ook de aandacht van die betreffende persoon. Ik betaal er genoeg voor. Dan heb ik geen behoefte aan een stinkende wrap met zalm of iemand die zijn bak met salade open moet maken, de dressing er doorheen moet doen (want anders zo klef he?) en dan toch iedere keer in zijn bak moet kijken om te zien wat hij opschept.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:giuliettacapuletti schreef op 16 april 2012 @ 16:03:

En zakken, dat kan zomaar. Ik heb dertig rijlessen gehad voor ik de eerste keer ging afrijden. Maar helaas: ingreep en ik was gezakt. Vier weken later, tien lessen meer... Opnieuw afrijden. Zelfde examinator. Gezakt, zonder duidelijke argumentering of ingrepen. Twee weken later, nog zes lessen erbij. Weer afrijden. Geslaagd, want ik reed goed. Gelukkig, ik was eraf. Maar in 2004 vond ik het al veel geld, laat staan wat ik nu zou moeten betalen aan zesenveertig lessen, een tussentijdse toets, theorie- en drie praktijkexamens. Pfoeh.

Mijn collega is trouwens gestopt met lessen. Het werd te duur, helemaal omdat ze voor het staatsexamen zal moeten vanwege vier keer zakken...

Ik ben al 5000 euro kwijt en 5 keer gezakt en net weer opnieuw begonnen na 5 jaar. Mijn geld en zin waren gewoon op. Maar je kan je wel voorstellen dat ik een feest geef als ik het haal

Eten in de auto, kan absoluut niet. Dat snapt TO zelf ook wel. Vriend zou bezwaar moeten maken.
quote:Soppie300 schreef op 16 april 2012 @ 16:07:

[...]

Ik ben al 5000 euro kwijt en 5 keer gezakt en net weer opnieuw begonnen na 5 jaar. Mijn geld en zin waren gewoon op.

Hier zelfde soort verhaal. Ga het denk ik de komende weken 2x proberen en als ik dan nog steeds niet ben geslaagd stop ik er weer tijdelijk mee denk ik, wil ook nog op vakantie dit jaar
Wat ik me dan afvraag: waar gaat al het geld naartoe? Moet ik erover gaan denken me te laten omscholen tot rijschoolhouder?
quote:giuliettacapuletti schreef op 16 april 2012 @ 16:15:

Wat ik me dan afvraag: waar gaat al het geld naartoe? Moet ik erover gaan denken me te laten omscholen tot rijschoolhouder?

Wat dacht je van de hoge benzineprijzen? Die lesauto rijdt niet op water hoor!

Heb overigens gehoord dat rijinstructeur enorm slecht betaald wordt en dat die mensen daarom zoveel lesuren in 'n dag proberen te proppen zodat ze nog iets binnen halen.
quote:giuliettacapuletti schreef op 16 april 2012 @ 16:15:

Wat ik me dan afvraag: waar gaat al het geld naartoe? Moet ik erover gaan denken me te laten omscholen tot rijschoolhouder? Afschrijving van de auto (want je kunt moelijk in een barrel van 15 jaar oud gaan lesgeven), reservering voor je pensioen/arbeidsongeschiktheidsverzekering als je zelfstandige bent, brandstofprijzen, aanpassing van de auto, je eten in de auto
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Het was een grapje hoor, ik begrijp ook wel dat er kosten gemaakt moeten worden. Maar 45 euro per uur... Ik vind het nogal wat.
Toen ik 18 was kostte 'n les 40 gulden... Wat 'n verschil met nu! Maar ja, de benzine kostte toen ook maar iets van 1,30 (gulden)...
Mijn rij instructrice was de hele lesauto blauw aan het roken, mijn hele les door. Ben daar later ook weggegaan, door meer voorvallen.

Zie het probleem met eten overigens niet zo. Liever voor zijn vakantie slagen mét etende instructeur, dan 3 weken niet lessen.
Ik vind het wel een beetje raar dat mensen hier meteen tekeer gaan over dat het ongepast is om als rijinstructeur tijdens je lessen te eten. Ik deel die mening wel, maar wat kan TO daar aan doen? Het is de verantwoordelijkheid van haar vriend, niet van haar.
Ik vind het zeer ongepast om je pauze te zitten houden als iemand anders duur geld betaalt voor jouw onverdeelde aandacht.

Ik had ook zo'n instructeur, ging in mijn tijd lekker zitten bellen, tanken, even een broodje doen bij de pomp. En ik maar wachten.

Dat duurde 3 lessen, toen ben ik overgestapt.
quote:helene31 schreef op 16 april 2012 @ 16:57:

Ik vind het zeer ongepast om je pauze te zitten houden als iemand anders duur geld betaalt voor jouw onverdeelde aandacht.

Ik had ook zo'n instructeur, ging in mijn tijd lekker zitten bellen, tanken, even een broodje doen bij de pomp. En ik maar wachten.

Dat duurde 3 lessen, toen ben ik overgestapt.Bij mijn tweede rijschool kochten ze ook altijd iets voor ons, als ze zelf ergens behoefte aanhadden. Vond ik wel sympathiek.
quote:elninjoo schreef op 16 april 2012 @ 16:17:

[...]

Wat dacht je van de hoge benzineprijzen? Die lesauto rijdt niet op water hoor!

Heb overigens gehoord dat rijinstructeur enorm slecht betaald wordt en dat die mensen daarom zoveel lesuren in 'n dag proberen te proppen zodat ze nog iets binnen halen.Klopt, mijn rij-instructeur wordt er echt niet rijk van, de rijschool daarentegen...Dacht net ga het voor de gein eens opzoeken wat een rij-examen kost bij het CBR, blijkt dus "maar" 94,75 te zijn. Rijschool steekt dus meer dan 100 euro per examen in eigen zak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven