Eten in de auto

16-04-2012 12:35 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips.
anoniem_150279 wijzigde dit bericht op 17-04-2012 10:40
Reden: Genoeg tips gehad.
% gewijzigd
tijdens mijn rijles had de instructrice honger en vroeg of ik even bij de cafetaria wilde stoppen. Ze kwam terug met een gehaktbal met satesaus. Ik ging bijna over mijn nek van de lucht, ook al deed ze het raampje iets open. Yak. Eten oke, maar pas op wat je eet. De leerling moet de concentratie er ook nog bij kunnen houden.
quote:pyridine schreef op 16 april 2012 @ 12:48:

Burrito lijkt me zo ongeveer het allerergste, dat is aan tafel al niet eens fatsoenlijk te eten. Maar ik vind eigenlijk ook dat je het niet kunt maken om naast een leerling een hele maaltijd te eten. Je reageert bovendien toch minder snel en het is wel rijLES. Als je zelf achter het stuur zit ook geen hele maaltijd eten en zo lang het leerlingen zijn is je vriend feitelijk de chauffeur.

Mijn leidinggevende heeft er trouwens ook een handje van om tijdens overleg zijn lunch te eten, en dan met volle mond maar doorpraten. Vreselijk!Yep, in andere werksituaties kunnen sommigen er ook wat van. Ik haat werklunches, je hebt gewoon récht op een paar minuten rust om je brood op te eten. Als mens moet je nu eenmaal eten, genoeg slapen en naar het toilet kunnen gaan, en sowieso je rust nemen en voor jezelf te zorgen om het zonder al te veel ziekteverzuim uit te houden tot pakweg je 67ste/70ste straks, maar sommige types hebben liever robots voor zich die geen last hebben van die peperdure lichaamsfuncties en behoeftes. Waanzin.
quote:tjelsy schreef op 16 april 2012 @ 12:57:

tijdens mijn rijles had de instructrice honger en vroeg of ik even bij de cafetaria wilde stoppen. Ze kwam terug met een gehaktbal met satesaus. Ik ging bijna over mijn nek van de lucht, ook al deed ze het raampje iets open. Yak. Eten oke, maar pas op wat je eet. De leerling moet de concentratie er ook nog bij kunnen houden.Naja, als je je concentratie al niet kan vasthouden door stank heb je een probleem op de weg. Hoe vaak rij je wel niet langs een stinkende bemeste akker?
Je vriend zou een betere planning kunnen maken

Ik zou het niet waarderen als ik les had en de instructeur zou aan een warme hap zitten.

Daarbij zoals gezegt, zal zijn aandacht dan ook iets verslappen en wat als er dan iets gebeurd en hij niet op tijd kan/kon ingrijpen?
Belachelijk! Opletten moet ie..
Hij houdt er idd wel rekening mee met wat hij eet naast de leerling. Vis, salami o.i.d is not done. Het moet dus snel en makkelijk zijn. (en niet stinken ;) )

Een wrap is denk ik wel te doen en lekker voor de afwisseling
Langs een stinkende bemeste akker rijden is niet zo erg als, nota bene tegen betaling, moeten meerijden in een snackkar.
verba volant, scripta manent.
Mijn instructeur stuurt me gewoon de mcDrive door.
Niemand kan 9 uur achter elkaar geconcentreerd blijven. Hij zal gewoon pauze moeten nemen. Dan gaat hij na het avond eten maar verder met lessen. Er zijn vast genoeg leerlingen die wat later op de avond of juist 's ochtends heel vroeg willen rijden.

Dan kan hij tussendoor voldoende pauze nemen.
ik had er absoluut geen probleem mee als mijn rij instructeur wat eten haalde. we pauzeerden dan even en hij kon me dan e.e.a. uitleggen. en als hij koffie haalde haalde hij ook een bakje voor mij.

maar dit was een hele aardige man die echt zn best deed. hij gaf heel goed les en was begaan met zijn leerlingen. ik kan me voorstellen dat als je niet zo'n docent hebt en hij/zij gaat ook nog eens eten je not amused bent.
Rijsttafel!

Nee, serieus, ik neem vanaf nu wat extra afstand als ik een lesauto zie. Negen uur achter elkaar allert zijn lijkt me al een onmogenlijke opgave en dan ook nog tussendoor eten?!
quote:miepiej schreef op 16 april 2012 @ 13:02:

Hij houdt er idd wel rekening mee met wat hij eet naast de leerling. Vis, salami o.i.d is not done. Het moet dus snel en makkelijk zijn. (en niet stinken ;) )

Een wrap is denk ik wel te doen en lekker voor de afwisseling

Maar je reageert helemaal niet op iedereen die zegt dat het not done is om te eten (buiten een gewoon tussendoortje dan), terwijl je iemand les aan het geven bent! Je kunt mij niet wijsmaken dat hij volledig geconcentreerd is als hij eet.

Ik had er zelf ook een enorme hekel aan als mijn rijinstructeur ging bellen of uitgebreid eten naast me.. Je betaalt inderdaad een bak met geld voor zo'n les, dan wil je ook een LES en niet een rondje rijden terwijl er naast je iemand met iets heel anders bezig is.

Maar ik snap wel dat je hier alleen kwam voor tips en niet voor commentaar..
quote:bammetjebamie schreef op 16 april 2012 @ 13:08:

Mijn instructeur stuurt me gewoon de mcDrive door.Hahaha, dat moet je ook niet elke dag doen
quote:bammetjebamie schreef op 16 april 2012 @ 13:08:

Mijn instructeur stuurt me gewoon de mcDrive door.Ben jij Britt Dekker?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:miepiej schreef op 16 april 2012 @ 13:02:

Een wrap is denk ik wel te doen en lekker voor de afwisseling En ik vind misschien mayonaise stinken, of ga over mijn nek van tomatenlucht..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik zou er wel raar van opkijken als mijn instructeur een salade naast me gaat zitten eten. Alles waarbij je je ogen niet op de weg kunt houden is wat mij betreft een no go. Dus alles wat hij zonder erover na te denken kan eten en blijven opletten is prima, liga, fruit, of als dat een wrapje is ook goed, maar de rest, nee.

Lekker eten als hij thuiskomt. Of tussen twee lessen een kwartier pauze inlassen, en snel snel eten thuis.
quote:maryni83 schreef op 16 april 2012 @ 13:11:

[...]

Maar je reageert helemaal niet op iedereen die zegt dat het not done is om te eten (buiten een gewoon tussendoortje dan), terwijl je iemand les aan het geven bent! Je kunt mij niet wijsmaken dat hij volledig geconcentreerd is als hij eet.

Ik had er zelf ook een enorme hekel aan als mijn rijinstructeur ging bellen of uitgebreid eten naast me.. Je betaalt inderdaad een bak met geld voor zo'n les, dan wil je ook een LES en niet een rondje rijden terwijl er naast je iemand met iets heel anders bezig is.

Maar ik snap wel dat je hier alleen kwam voor tips en niet voor commentaar..Nee ik heb idd niet echt zin in een discussie over de planning van mijn vriend Ik wil hem graag helpen dat hij ook eens lekker kan eten. Hij eet echt niet elke dag naast een leerling uiteraard zeker niet uitgebreid. Maar ook als hij pauze heeft (buiten de les tijden) zit hij toch met het probleem dat hij in de auto moet eten snap je? Daar heb ik dus tips voor nodig
Ik weet wel dat ik een klacht zou indienen bij zijn baas als dit bij mij zou gebeuren. Is hij eigen baas kan hij op de weg letten of ik ga wel naar de concurrent. Bahbah.
Neemt hij verder helemaal geen pauze?

Wanneer gaat hij dan naar het toilet?

Ik zou het niet zo kunnen waarderen als mijn rij instructeur naast me ging zitten eten.

Ik wil (met mijn rijkunsten) wel de volledige aandacht natuurlijk!
Ik vind het trouwens ook raar als een instructeur lekker gaat zitten bellen in de auto. Als hij door het bellen een gevaarlijke verkeerssituatie veroorzaakt, jij natuurlijk, maar feitelijk hij dus ook, dan krijgt hij mogelijk nog een proces verbaal aan zijn broek ook.

En dat geldt trouwens ook voor als hij rustig een salade zit te eten tijdens het rijden.
quote:tjelsy schreef op 16 april 2012 @ 12:57:

tijdens mijn rijles had de instructrice honger en vroeg of ik even bij de cafetaria wilde stoppen. Ze kwam terug met een gehaktbal met satesaus. Ik ging bijna over mijn nek van de lucht, ook al deed ze het raampje iets open. Yak. Eten oke, maar pas op wat je eet. De leerling moet de concentratie er ook nog bij kunnen houden.Dus je betaalt goudgeld voor de les en dan sta je een paar minuten stil bij de cafetaria? Zou ik nu nooit meer doen. Mijn rijinstructeur haalde wel eens koffie, bij zijn moeder terwijl ik hem betaalde om mij te laten wachten. Toen ik er wat van zei was hij niet erg blij, 't was maar vijf minuten! Heel hard remmen met een volle bak koffie vond hij ook niet leuk, koffie zag gewoon in een mok zonder deksel>
Raar hoor dat hij zit te eten tijdens zijn werk. Ik zou er ook zeker iets van zeggen als ik zijn klant was. Hij gaat maar lekker buiten de auto staan eten in zijn eigen tijd.

Mijn rijinstructeur rookte destijds zware shag, weliswaar buiten de auto, maar als hij instapte dan zat ik nog 10 minuten in zijn walm. Toen ben ik expres op andere dagen gaan lessen, zodat ik bij zijn collega kon lessen.
Hij moet z'n lessen maar anders indelen. Hij kan bijv. ook om 7 uur 's ochtends al beginnen, vast genoeg mensen die willen lessen voor ze naar school of werk moeten. En hij kan tussendoor dan 'n paar keer 'n eetpauze inlassen (kan ie naar 'n eetcafé als ie niet dicht bij huis is) en dan 's avonds nog 'n uurtje langer doorlessen.
Ik vind het overigens asociaal dat rijinstructeurs iets voor zichzelf doen tijdens een dure les. Als ze nu ook 10 minuten langer lesgeven, maar dat zit er natuurlijk niet in...
Ik zou gaan voor vullende tussendoortjes en dan later als hij klaar is met werken eten.

Jij en je evt gezin kunnen dan om 18 eten ofzo en hij warmt het dan op.

Ik lees hier bijv Turkse pizza etc. Blergh, moet er niet aan denken dat ik dan de lesser zou zijn in die stinkauto.

Ik lust alles, maar zo'n knoflookwalm of viswalm in de auto

Daar betaal je dan ¤30 per uur voor...

Of hij plant zijn lessen zo dat hij rond een uur of vijf 20 min pauze inplant en hij rijdt even langs de Mac waar hij dan binnen snel wat eet. Of een zelfgemaakte wrap met sla en kip eet buiten de auto oid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven