Als je niet slaapt dan ben je...........?
maandag 16 april 2012 om 22:34
niet slapend
- klaar wakker [heel erg wakker]
- wakker liggen [in bed liggen en niet slapen]
- daar lig ik niet wakker van [daar maak ik me geen zorgen over]
- hem wakker schudden [hem ergens van bewust maken]
- je moet geen slapende honden wakker maken [niet ergens de aandacht op vestigen als dat vervelende gevolgen kan hebben]
- iets bij iemand wakker maken [hem bewust laten worden van een gevoel]
- wakker worden [plotseling weer aandachtig zijn]
- klaar wakker [heel erg wakker]
- wakker liggen [in bed liggen en niet slapen]
- daar lig ik niet wakker van [daar maak ik me geen zorgen over]
- hem wakker schudden [hem ergens van bewust maken]
- je moet geen slapende honden wakker maken [niet ergens de aandacht op vestigen als dat vervelende gevolgen kan hebben]
- iets bij iemand wakker maken [hem bewust laten worden van een gevoel]
- wakker worden [plotseling weer aandachtig zijn]
dinsdag 17 april 2012 om 00:40
Vanavond bij mijn ouders gegeten,en oude herinneringen opgehaald.
Zó leuk.
Mijn ouders hadden vroeger een tafeltje tegen het voeteinde van het bed staan en als mijn broer en ik niet stil hadden gezeten in de kerk moesten we daar op onze knieeën strafregels schrijven..
Zeg ik tegen mijn middelste broer,ja die boot heb jij gelukkig gemist!!
Ja,ik was ook veel braver zegt ie.. ja,ja!! als hij maar kwajongensstreken uit kon halen..
Zó leuk.
Mijn ouders hadden vroeger een tafeltje tegen het voeteinde van het bed staan en als mijn broer en ik niet stil hadden gezeten in de kerk moesten we daar op onze knieeën strafregels schrijven..
Zeg ik tegen mijn middelste broer,ja die boot heb jij gelukkig gemist!!
Ja,ik was ook veel braver zegt ie.. ja,ja!! als hij maar kwajongensstreken uit kon halen..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
dinsdag 17 april 2012 om 00:41
quote:leentjedb schreef op 17 april 2012 @ 00:38:
[...]
Laat je moeder je vader wijsmaken dat die Italiaanse dokter ook kunstmatige baarmoeders bij mannen plaatst met een anale uitgang. Wedden dat hij opeens niet meer zo nodig naar Italië hoeft? Nou,laten we dat maar niet doen..
[...]
Laat je moeder je vader wijsmaken dat die Italiaanse dokter ook kunstmatige baarmoeders bij mannen plaatst met een anale uitgang. Wedden dat hij opeens niet meer zo nodig naar Italië hoeft? Nou,laten we dat maar niet doen..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
dinsdag 17 april 2012 om 00:41
dinsdag 17 april 2012 om 00:50
quote:leentjedb schreef op 17 april 2012 @ 00:44:
O, op die fiets!
Nee, poetsen doen Leendert en ik samen wel. Huis is wel groot maar we leven voornamelijk in de woonkeuken met aan de ene kant de tv-kamer en de andere kant de speelkamer. Scheelt een hoop poetsen want de rest blijft dan aardig schoon.
Ook bedtijd voor jou of moet ik minder subtiele grapjes maken?
Geen personeel thuis dus? Had ik mooi wel gedaan als ik het kon betalen. Al was het alleen maar om te strijken, daar heb ik een bloedhekel aan.
O, op die fiets!
Nee, poetsen doen Leendert en ik samen wel. Huis is wel groot maar we leven voornamelijk in de woonkeuken met aan de ene kant de tv-kamer en de andere kant de speelkamer. Scheelt een hoop poetsen want de rest blijft dan aardig schoon.
Geen personeel thuis dus? Had ik mooi wel gedaan als ik het kon betalen. Al was het alleen maar om te strijken, daar heb ik een bloedhekel aan.
dinsdag 17 april 2012 om 00:54
quote:helene31 schreef op 17 april 2012 @ 00:50:
[...]
Geen personeel thuis dus? Had ik mooi wel gedaan als ik het kon betalen. Al was het alleen maar om te strijken, daar heb ik een bloedhekel aan.Ghegheghe, ik ben geloof ik ook niet meer helemaal klaarwakker. Strijken doe ik niet. En voor poetsen doen we zelf wel. Ik ben nogal kieskeurig en een vreemde in huis die overal in en aan gaat zitten lijkt me niks.
[...]
Geen personeel thuis dus? Had ik mooi wel gedaan als ik het kon betalen. Al was het alleen maar om te strijken, daar heb ik een bloedhekel aan.Ghegheghe, ik ben geloof ik ook niet meer helemaal klaarwakker. Strijken doe ik niet. En voor poetsen doen we zelf wel. Ik ben nogal kieskeurig en een vreemde in huis die overal in en aan gaat zitten lijkt me niks.