Vertel hier de forumrel!

17-04-2012 21:40 541 berichten
Gotsakke, ik zat nog wel zo goed op te letten en ineens is er ergens een rel op het forum zonder dat ik het in de gaten had.

Ik word een dagje ouder en kan het allemaal niet meer bijbenen.

Willen jullie mij hier alsjeblieft tippen als er ergens gedoe is?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 april 2012 @ 21:49:

[...]

Nee, ouderwetsche cat fights, moddersmijten, dingen van buiten naar binnen brengen, dat soort werk. Dát zijn namelijk rellen.Inderdaad. Niet van dat flauwe gedoe. Al ben ik trouwens als de dood dat ik wat mis, dus zo'n meldpunt leek me wel aardig.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt wel of ik steeds meer rel-tolerantie heb opgebouwd de laatste jaren. Net als met alcohol.

Steeds grotere hoeveelheden nodig, om er nog wat van te merken.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
puik plan, Mazzel
Meldpunt forummishandeling.
quote:zoutopmijnhuid schreef op 17 april 2012 @ 21:55:

Meldpunt forummishandeling.Tja, daar zeg je wat,. Voor dat je het weet hebben we die blonde rakker hier op het forum. Denkt dat er een nieuw meldpunt is ontstaan.
quote:giuliettacapuletti schreef op 17 april 2012 @ 21:51:

Tsja, dan moet je dus op Kinderen zijn, momenteel. Klopt. En pas door het verzoek aan de mods ging ik kijken...
quote:very__cherry schreef op 17 april 2012 @ 21:53:

Het lijkt wel of ik steeds meer rel-tolerantie heb opgebouwd de laatste jaren. Net als met alcohol.

Steeds grotere hoeveelheden nodig, om er nog wat van te merken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
werkt TASS niet meer?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:very__cherry schreef op 17 april 2012 @ 21:53:

Steeds grotere hoeveelheden nodig, om er nog wat van te merken.Ik mis inderdaad een beetje de natuurlijke adrenaline bij de meest recente rellen. Het valt tegen tegenwoordig.
Mazzelen, is het dan ook een idee om mét de melding even een samenvatting van de voorgeschiedenis te plaatsen? Dat we wel weten waar we naar zitten te kijken en zo nodig mee kunnen doen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:rosanna08 schreef op 17 april 2012 @ 21:59:

werkt TASS niet meer? Nee joh, net als de vriendjesfunctie, doet het ook al tijden niet meer.
Op de kinderpijlerT kom ik nooit.

Dus daar moet je wezen??
Hoe zat het nu met die link van mevrouw puntjes (...snap je em...) over ene troll met 81 in zijn naam? Ik had er even op gegoogled en wat ik daar voor plaatjes zag vond ik hilarisch. Iemand zin om hier over door te rellen of is dat nieuws van gisteren?
Vroegâh hadden rellen tenminste nog het fatsoen om te wachten tot vrijdagmiddag. Kon je de klok op gelijk zetten. Nu ga je 1 keer op tijd naar bed en hop...
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 april 2012 @ 21:59:

Mazzelen, is het dan ook een idee om mét de melding even een samenvatting van de voorgeschiedenis te plaatsen? Dat we wel weten waar we naar zitten te kijken en zo nodig mee kunnen doen.Graag, wat mij betreft.
http://www.trouwplannen.n ... /images/main/zwanger2.jpg

Sttttttt.
quote:zoutopmijnhuid schreef op 17 april 2012 @ 21:59:

Op de kinderpijlerT kom ik nooit.

Dus daar moet je wezen??In wezen hoef je dus alleen maar het modtopic op heilige verontwaardiging te scannen. Dan wordt je vanzelf naar het juiste topic geloodst.
quote:rosanna08 schreef op 17 april 2012 @ 21:59:

werkt TASS niet meer?

Blijkbaar niet!

Ik werk op vrijdag. Graag rellen op andere dagen!
quote:mazzelen schreef op 17 april 2012 @ 22:03:

[...]

Blijkbaar niet!

tssssssssk
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
http://t3.gstatic.com/ima ... Ra6JizLCBWwBW169ltzc1H3QQ
Ik zie een gat in de markt voor me. Met reclamecampagne en al!

www.besteleenrel.nl

Ha!
rosanna08, 6 minuten geleden

werkt TASS niet meer?

Wilde het net vragen!
Nou joh, zet ik hier een aanzet tot vervolg-rel en dan word ik genegeerd nog even en ik begin zelf een rel hoor..
quote:elastiekje schreef op 17 april 2012 @ 21:59:

Hoe zat het nu met die link van mevrouw puntjes (...snap je em...) over ene troll met 81 in zijn naam? Ik had er even op gegoogled en wat ik daar voor plaatjes zag vond ik hilarisch. Iemand zin om hier over door te rellen of is dat nieuws van gisteren?

Hilarisch????????....

DAT is de reden dat ik NU niet kan slapen!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven