Vertel hier de forumrel!
dinsdag 17 april 2012 om 22:27
quote:elastiekje schreef op 17 april 2012 @ 22:23:
Mag ik dan 'het gezicht' worden van de forumrelsite Lee?Ik wilde een paar Vivaforumsters in een bak vla met elkaar laten catfighten. Om ook manlijke clientele aan te trekken en vanwege de vla op het hoofd is ook de privacy gewaarborgd. Dus als je dat ziet zitten; ja hoor!
Mag ik dan 'het gezicht' worden van de forumrelsite Lee?Ik wilde een paar Vivaforumsters in een bak vla met elkaar laten catfighten. Om ook manlijke clientele aan te trekken en vanwege de vla op het hoofd is ook de privacy gewaarborgd. Dus als je dat ziet zitten; ja hoor!
dinsdag 17 april 2012 om 22:29
dinsdag 17 april 2012 om 22:31
dinsdag 17 april 2012 om 22:32
dinsdag 17 april 2012 om 22:33
dinsdag 17 april 2012 om 22:34
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 april 2012 @ 22:32:
[...]
Ik niet; maar je krijgt er dus geen zure kut van?
Dat sowieso niet, fellatio is aan 't andere end he
Maar 'n playboy-achtig tiep dat ik ooit kende verkondigde, uiteraard liefst naast 't zuivelschap in de supermarkt, dat iemand die karnemelk drinkt geen enkel excuus heeft om fellatio te weigeren...
[...]
Ik niet; maar je krijgt er dus geen zure kut van?
Dat sowieso niet, fellatio is aan 't andere end he
Maar 'n playboy-achtig tiep dat ik ooit kende verkondigde, uiteraard liefst naast 't zuivelschap in de supermarkt, dat iemand die karnemelk drinkt geen enkel excuus heeft om fellatio te weigeren...
dinsdag 17 april 2012 om 22:36
quote:mazzelen schreef op 17 april 2012 @ 22:32:
[...]
Een rel start je niet. Een rel is er vaak ineens gewoon. Net als het niet uitkomt of net waar je het niet verwacht.
Kun je nu stoppen met dit topic te vervuilen?
Mijn fraaie stukken proza zijn geen vervuiling, ik deel nota bene mijn gaten in de markt met je.
Ondánkbaar noem ik dat. Ondánkbaar.
[...]
Een rel start je niet. Een rel is er vaak ineens gewoon. Net als het niet uitkomt of net waar je het niet verwacht.
Kun je nu stoppen met dit topic te vervuilen?
Mijn fraaie stukken proza zijn geen vervuiling, ik deel nota bene mijn gaten in de markt met je.
Ondánkbaar noem ik dat. Ondánkbaar.
dinsdag 17 april 2012 om 22:37
quote:Dickens schreef op 17 april 2012 @ 22:35:
Kan ik alvast een bestelling plaatsen? Iets met een dwerg, een groot geslachtsdeel, een schoonmoeder en uitkeringsfraude. Kunnen jullie daar wat mee?Wij máken geen topics; we pimpen ze. Door er te rellen.
Kan ik alvast een bestelling plaatsen? Iets met een dwerg, een groot geslachtsdeel, een schoonmoeder en uitkeringsfraude. Kunnen jullie daar wat mee?Wij máken geen topics; we pimpen ze. Door er te rellen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.