Tip voor Koninginnedag 2012?

18-04-2012 17:51 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke stad/dorp ongeveer tussen Amsterdam en Utrecht kunnen jullie aanraden voor 30 april a.s.? We gaan zonder de kinderen, niet voor de vrijmarkten, maar voor de gezelligheid. Alvast bedankt!
Wij gaan op koninginnedag meestal boodschappen doen in Duitsland of Frankrijk, op een doordeweekse dag is het dan niet zo druk in de hypermarchées, meestal komen we 's avonds laat terug als de hele zooi van de vrijmarkt is opgeruimd en het dronken publiek naar huis is.
verba volant, scripta manent.
Ik vind de vrijmarkt altijd heel leuk (iets minder in Amsterdam, maar wel in de dorpen). Wat zoek je precies wel? Want in dorpen is het meestal erg ons-kent-ons en verder niet zoveel vermaak (braderie, vrijmarkt, misschien optreden & vuurwerk). Dat optreden en vuurwerk is overigens elk jaar in Huizen. Joan Franka komt daar dit jaar.
Je wilt het niet vieren in je eigen woonplaats?
Delft is heel gezellig, is oranjestad en studentenstad. We gaan elk jaar.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Mijn eigen dorp heb ik wel gezien en Utrecht en Amsterdam dus ook, lijkt me wel leuk om het een keer ergens anders te zien. Maar misschien is het overal hetzelfde hoor, vrijmarkt en megadrukte. Ik zoek iets tussen de drukte van Amsterdam/Utrecht en een dorp in. Weet iemand of Hilversum wat is op 30 april?
Uit de route, maar Den Haag Koninginnenach is erg leuk op Het Plein.

Koninginnenachten zijn meestal leuker dan de dagen als je geen kinderen hebt en ook niet naar vrijmarkten wilt.

Koninginnenacht in de Jordaan is ook erg gezellig.
Ik vind het het leukst in mijn eigen buurt; gezellig feesten met allemaal bekenden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hilversum is niet leuk. Je kunt dan beter naar Bussum gaan.
Ik denk dat ik die dag maar naar Duitsland ga. Lekker amsterdam uit! Ik heb sowieso al jaren een hekel aan die dag. Deels door de drukte. Deels omdat het echt zo'n dag is waarop iedereen vrolijk is en ik dat ook lijk te moeten zijn (en dat niet altijd ben). En deels omdat het een dag is waarop ik door omstandigheden juist bij een heleboel dingen stilsta die op andere dagen minder aanwezig zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven