Entertainment alle pijlers

Echt Scheiden (Trash TV)

07-03-2012 20:06 3129 berichten
Alle reacties Link kopieren
In Echt Scheiden begeleidt Natasja Froger samen met scheidingscoach Yolande de Best-Meijer scheidende ouders naar een zo ideaal mogelijke situatie met hun kinderen.

In dit programma leren stellen om hun kinderen meer lief te hebben dan hun ex te haten. Zij zullen samen met Natasja Froger en scheidingscoach Yolande de Best-Meijer werken naar een nieuw ‘samenlevingscontract’ dat door beide partijen ondertekend moet worden. Doel van het programma is om te accepteren dat de verbintenis man-vrouw over is, maar dat de relatie van vader-moeder doorgaat. En dat dat een geheel andere rol is. Echt Scheiden is vanaf woensdag 7 maart wekelijks te zien bij RTL 4.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Zij heeft berekenende ogen, bah!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Pauline65 schreef op 18 april 2012 @ 21:06:

[...]

WAO/WIA blijft hetzelfde. Maar misschien dacht ze dat ze meer zou krijgen.

Oh op die manier. Ik vatte het op dat het minder zou worden.

Duidelijk!
Ik kan mij heel goed voorstellen dat hij niet zo huichelachtig wil doen met kerst.
quote:Summerdance schreef op 18 april 2012 @ 21:06:

Shit...ik word net gebeld door een collega

Zij IS een patient van me Jij werkt bij een tandarts toch. Misschien kun je volgend keer, misschien per ongeluk uitschieten met de boor of met zo'n haakje waarmee ze tandsteen verwijderen als zij in jouw stoel ligt.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
wat een maffe coach.....beetje respect en eerbied en begrip voor die man zeg!
Zij doet net alsof ze geen enkel aandeel hierin heeft
Ze is alleen heeeeeeeeel erg teleur gesteld.

Wat is de code voor het kotspoppetje?
Maarten, HAAL DE VLAG VAN ZOLDER. Wat een feest, de heks is exit!
quote:Summerdance schreef op 18 april 2012 @ 21:07:

Ik vind die coach errug pro AstridVeel te erg.
Tja, het stond heel anders beschreven in die boomknuffelboekjes van Astrid.
Dat gaat snel...............
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Waarom is zij zo'n nare vrouw? Zij is gewoon helemaal niet meer gelukkig in haar relatie. Het is gewoon een kuttijd om te scheiden en zij is afgekeurd. Dat is het grote probleem. Heel heel jammer voor de kinderen en voor hem, maar als de liefde echt voorbij is, dan moet je elkaar vrij laten. Hoe pijnlijk ook. Een huwelijk is geen gevangenis.
Ze zullen vast wel weer door één deur kunnen, maar nu even niet. Het is te vers. Laat die man even.
quote:dubbelvla schreef op 18 april 2012 @ 21:09:

Ze is alleen heeeeeeeeel erg teleur gesteld.

Wat is de code voor het kotspoppetje?: puke : maar dan aan elkaar.
Ja tuurlijk zonder hulp van Maarten

Wat had ze verwacht dan, dat hij nog even de kamertjes zou behangen?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Sum, ik heb een foto in je FB inbox gezet. De zus van Astrid!
quote:Vicky schreef op 18 april 2012 @ 21:09:

Waarom is zij zo'n nare vrouw? Zij is gewoon helemaal niet meer gelukkig in haar relatie. Het is gewoon een kuttijd om te scheiden en zij is afgekeurd. Dat is het grote probleem. Heel heel jammer voor de kinderen en voor hem, maar als de liefde echt voorbij is, dan moet je elkaar vrij laten. Hoe pijnlijk ook. Een huwelijk is geen gevangenis.

Goh...

Dan denken jij en ik daar toch heel anders over blijkbaar
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Erg hoor voor die man, anders flikkert je hele leven even in elkaar, op alle fronten..
Bij deze dat :puke:
word er wederom toch weer een beetje verdrietig van ...jullie niet/
quote:hatseklats schreef op 18 april 2012 @ 21:08:

Ik val even in hoor, maar worden jullie ook zo verdrietig van dit programma? Ik had het vorige week al, maar dacht dat dat door die kindjes kwam, maar nu weer. Die man alleen...wat zielig! Ik heb het begin gemist, maar op de een of andere manier wekt zij nu niet echt sympathie op. En die zoon die hem nog een cadeautje geeft. Zo lief...

Ja, ik vind het ook zielig allemaal, vorige week ook.

Maar dat is ook een stukje herkenning denk ik, veel van de emoties die we in dit programma zien, hebben we zelf wel eens meegemaakt, nietwaar?

Ja.
En dan staat zo'n jongen zijn moeder te troosten. Raakt me. Zo hoort het niet. Ouders horen voor hun kind te zorgen. Niet ondersom. Nog niet tenminste...
Ik geloof niet meer in sprookjes.
quote:S0LEIL schreef op 18 april 2012 @ 21:08:

Zij doet net alsof ze geen enkel aandeel hierin heeft

Inderdaad, geen geweten lijkt wel.

Ze houdt nog heel veel van hem natuurlijk dus je kan het haar niet verwijten... en de jongens zullen het later wel begrijpen, en dat het huis verkocht moet worden is de schuld van de bank en dat de uitkering te laag is is de schuld van de regering. Kortom het ligt niet aan haar.

:puke:
quote:Vicky schreef op 18 april 2012 @ 21:09:

Waarom is zij zo'n nare vrouw? Zij is gewoon helemaal niet meer gelukkig in haar relatie. Het is gewoon een kuttijd om te scheiden en zij is afgekeurd. Dat is het grote probleem. Heel heel jammer voor de kinderen en voor hem, maar als de liefde echt voorbij is, dan moet je elkaar vrij laten. Hoe pijnlijk ook. Een huwelijk is geen gevangenis.Maar hij mag niet kwaad worden van haar terwijl zij wilt scheiden. Hij mag dit niet en dat niet.
quote:charlottew88 schreef op 18 april 2012 @ 21:08:

[...]

Jij werkt bij een tandarts toch. Misschien kun je volgend keer, misschien per ongeluk uitschieten met de boor of met zo'n haakje waarmee ze tandsteen verwijderen als zij in jouw stoel ligt. Tot aan d'r frontale hersenkwab.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven