Nieuwe mensen ontmoeten?

18-04-2012 22:56 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
ooo
Wat zijn jouw interesses?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Nieuwemensenlerenkennen.nl
Op de sportschool ben ik idd nog nooit iemand tegengekomen (wellicht ook samenhangend met de frequentie van mijn bezoeken ). Maar kun je niet lid worden van een hobbyclub? Als je samen treinen gaat spotten/ postzegels verzamelen/ voetballen/ klimmen dan leer je mensen goed kennen op een heel natuurlijke ongedwongen manier. Overigens heb ik ook veel mensen leren kennen op mijn werk en nu ook mijn buren.
Een sportvereniging ipv sportschool. Er zijn zoveel soorten, van tafeltennis en bowling tot basketbal.
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Kookcursus?
Haha, het liefste zou ik gewoon iemand hebben die mij naar evenementen toe sleept :p Zoals dat nieuwemensenlerenkennnen.nl, ik weet al hoe dat gaat. Mensen komen met vrienden en dan sta ik daar alsnog in mijn eentje.
Ga bij 'n fotografieclub! Je kunt ook online via fotografieforums mensen vinden om samen 'n evenement of locatie te gaan fotograferen.
quote:Fame schreef op 18 april 2012 @ 23:11:

Kookcursus?Heb ik al gedaan. Enige probleem was dat mijn medecursisten gemiddeld 20 jaar ouder waren etc
"Vind zelf sporten waar je een bal gooit of er tegen slaat leuker"

Honkbal, handbal, korfbal, golf, (tafel)tennis?
Ik herken je punt, en zou ook graag nieuwe mensen leren kennen, al klinkt de theorie altijd makkelijker dan de praktijk.

Ik ben zelf nog op zoek naar de juiste manier.
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Hulp gevraagd bij natuurkunde+ luchtwrijvinf

Misschien (ik heb geen idee hoor) kan je deze forumster helpen?
Toevallig heb ik een paar dagen geleden gereageerd op een oproepje tot contact op het prikbord hier. We gaan nu met een club van 8 meiden een kookgroep starten. Zoiets is wellicht voor jou ook een optie. (wij zitten vol maar je kan op internet zoeken naar een startende club bij jou in de buurt dan kent niemand elkaar)
Ohww speel je League of Legends ?? Ik elke dag namelijk en snowboarden vind ik ook tof!
Ik heb zelf wel wat HoN,LoL en DotA gespeeld ja
Je gaat een opleiding doen? Word lid bij een studentenvereniging met verticale verbanden. Gemiddelde leeftijd is dan begin 20. Hartstikke leuk!
quote:larsiej schreef op 19 april 2012 @ 00:38:

Ik heb zelf wel wat HoN,LoL en DotA gespeeld ja

Yup ik ben juist klaar met LOL maar uuh ze gaan nu update`en...

Ik heb verschillende accounts mocht je interesse hebben
Wat je zegt over nieuwemensenlerenkennen.nl klopt niet echt. Mensen die daar activiteiten ondernemen staan echt open voor contact. Er zijn niet echte kliekjes. Als mensen elkaar echt gevonden hebben, hebben ze nieuwemensenlerenkennen.nl natuurlijk niet meer nodig. Probeer het gewoon eens een keer, je hebt niks te verliezen. En het is een goede oefening in het aangaan van contact.

Ik denk dat je je gewoon wat meer open moet stellen; probeer eens wat nieuws. Er zijn tal van plekken om mensen te ontmoeten. Op een borrel van werk/studie, bij een evenement, in de buurt waar je woont etc. Wees jezelf! Je bent goed zoals je bent.
quote:larsiej schreef op 18 april 2012 @ 23:11:

Haha, het liefste zou ik gewoon iemand hebben die mij naar evenementen toe sleept :p Zoals dat nieuwemensenlerenkennnen.nl, ik weet al hoe dat gaat. Mensen komen met vrienden en dan sta ik daar alsnog in mijn eentje.

En hoe denk je dat je weet hoe het gaat als je het nog nooit hebt gedaan?

Mijn ervaring is dat er genoeg mensen alleen aan een activiteit deelnemen. En ja, soms kom je mensen tegen die je al eerder hebt ontmoet daar. maar je gaat toch allemaal voor het zelfde doel? Nieuwe mensen leren kennen?

Ik vond www.weekendhike.nl ook leuk, dan kun je samen met andere mensen een leuke wandeling maken.

En ga een cursus doen in een buurthuis/volksuniversiteit bij jou in de buurt. Dan ontmoet je mensen uit je eigen buurt (makkelijker een keer afspreken) en als je een taalcursus o.i.d. gaat doen kun je misschien ook een keer afspreken om samen te studeren.

Maar als je wacht tot iemand je mee gaat nemen naar iets, zul je nog een tijd op je bank online-games aan het spelen zijn, ben ik bang.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Bij een sportvereniging komen ook veel mensen alleen hoor. Ik geef op dit moment toevallig een cursus bij mijn vereniging en de meeste mensen in mijn groep zijn in hun eentje op een advertentie in de krant afgekomen. Even ter illustratie.

Mensen gaan juist bij een vereniging voor het sociale contact, anders gaan ze wel naar de sportschool
Ik zit ook bij een internetclub, mijn eerste uitje kende ik niemand.

Ik heb toen gekeken wie er allemaal gingen, een oproep gezet wie er ook voor het eerst daar heen ging, en met haar van te voren al afgesproken, even wat samen gedronken en dan samen er heen.
nieuwemensenlerenkennen.nl is juist ideaal voor zoiets. Je kiest een leuke activiteit die jou aanspreekt en sluit aan bij een groepje. Sommige mensen hebben elkaar al eens eerder ontmoet bij een activiteit, maar de meeste mensen kennen elkaar niet, én staan juist heel erg open voor het ontmoeten van nieuwe mensen.

En doordat je je inschrijft voor een activiteit heb je altijd al 1 gezamelijk interessen (wandelen/koken/concert/film etc). Ik zou het gewoon proberen!
Bedankt voor alle reacties tot nu toe!quote:h0nda schreef op 19 april 2012 @ 03:08:

[...]

Yup ik ben juist klaar met LOL maar uuh ze gaan nu update`en...

Ik heb verschillende accounts mocht je interesse hebben En, ik wil best wel een keer spelen :p, moet ik natuurlijk wel weten hoe je heet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven