Mode & Beauty alle pijlers

Primark bikini ruilen

19-04-2012 10:35 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand of dit mogelijk is? Hij is nog nieuw incl. hygiënesticker natuurlijk. Op de kassabon staat vermeld dat ondergoed en lingerie niet geruild mag worden. Gok dat ze bikini's ook in die categorie laten vallen, maar misschien weet iemand hier meer.
Nee, helaas mag je deze niet ruilen..
Volgens mij mag dat nergens ivm hygiene (ondanks die sticker). Bij twijfel even de winkel bellen, je weet nooit.
Denk ook van niet. Waarom wil je het ruilen? Als het kapot is ofzo mag je het denk ik wel terugbrengen. Maar verkeerde maat denk ik niet.
nee ruilen mag niet, maar proberen kan geen kwaad. Nee heb je, ja kun je krijgen.
Ik heb mijn primark bikini vorig jaar ook geruild en daar deden ze totaal niet moeilijk over hoor, als de kaartjes+hygienesticker er maar aan zaten!
Hmm, vriendin van me had laatst nog een beha geruild. Is lingerie, deden ze totaal niet moeilijk over.
quote:Liquorice schreef op 19 april 2012 @ 10:56:

Volgens mij mag dat nergens ivm hygiene (ondanks die sticker). Bij twijfel even de winkel bellen, je weet nooit.Bij h&m webshop kan het wel, of ze het in de winkel ook doen weet ik niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven