Mode & Beauty alle pijlers

Rexona maximum protection

19-04-2012 11:52 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht eerst....wat een reclame... 'omdat vrouwen zweten'....... haha maar heb hem toch gekocht en wil toch even delen dat het zo'n fijne deodorant is als je last hebt van vervelende geurtjes!!!

Wat een uitkomst! Moest dit ff delen met jullie!
Zo fijn vind ik 'm niet.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik zweer bij Syneo5.

Geen geurtje, dus je kunt je eigen parfum vervolgens gebruiken.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik vind het wel een fijne deo wat betreft de geurtjes, maar heb je wel eens onder je oksel gekeken IN je shirt/trui/jasje?

ik heb daar toch vieze witte plekken van die deo! en ze gaan er slecht uit in de was. Dat vind ik toch wel en minpuntje hoor, van die deo.
Always look on the bright side of life
Ik zweet niet. Ik ben geen mens.
Ik vind 'm niet fijn. Zo'n overheersende sterke geur! Daar kan mijn parfum, al zou ik willen, niet tegenop!
Ik vind deze ook ideaal! Wel 's avonds voor het slapengaan gebruiken! Anders heb je kans dat het gaat vlekken. Of gewoon héél, héél goed laten drogen.
..en dan 's ochtends er weer af douchen? Of hoef je met deze deo helemaal niet meer te douchen?
quote:MEFS schreef op 19 april 2012 @ 12:04:

Ik zweet niet. Ik ben geen mens.Geeft niet, maar dan kan je het toch gewoon alsnog opsmeren?
nee hoor, je hoeft hem niet af te douchen
oh dat van die vlekken is mij nog niet opgevallen.... hmm toch eens beter gaan kijken dan haha!
Gebruik deze ook, vindt het een fijne doe,

Je kan deze het beste 's avonds na het douchen gebruiken, voor het slapen gaan.

En... je hoeft hem maar drie keer per week te gebruiken.
Ik gebruik hem al een hele tijd , en inderdaad superfijn, in ieder geval geen uitslag meer wat ik wel had met bijv. Odorex dry.

Maar wat hier al gezegd is, het geeft wel vieze vlekken aan de binnenkant van je kleding.
Ik zweer er ook bij maar hoe vaak ik niet met witte plekken op mijn shirt rondloop. Daar baal ik dan wel weer van. Blijft het werken dan als je het 's avonds voor het slapen gaan gebruikt?
Ja, fijn is deze he, vind ik ook!

Inderdaad alleen's avonds voor het slapen gaan opbrengen, dan vlekt er ook niks (draag altijd zwart en heb nergens last van).
goede tip om het 's avonds op te doen idd! nog niet aan gedacht :-D
Inderdaad goede tip, ik smeerde het 's ochtends op na het douchen en kleed mij meteen aan.
sterker nog, als ik het s ochtends aanbreng werkt het helemaal niet..!

's Avonds wassen, opbrengen, en dan heb ik er erg veel profijt van. Zelfs als ik die ochtend nog douche!
(en volgens mij staat dat ook zo in de gebruiksaanwijzing... ;))

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven