If it's yellow..
donderdag 19 april 2012 om 12:41
Lang geleden las ik in een interview met Cameron Diaz de zin;
If it's yellow, let it mellow. If it's brown, flush it down
Een keer de wc doorspoelen is al snel 3 (waterbesparend toilet) tot 9 liter water. Schoon drinkwater. Wij hebben thuis twee wc's en de wc boven is alleen voor 'onszelf' daar trek ik na een plas meestal niet direct door. Ik drink vrij veel en moet op dagen dat ik thuis werk veel plassen.
Ik had het er met een vriendin over, die walgde echt van het idee. Ik heb er niet zo'n moeite mee, ik zie mijn urine niet echt de wc pot uitkruipen en smerige geintjes uithalen o.i.d.
Wie is hier bekend mee? Zijn er forummers die hun plasje laten liggen in plaats van het door te spoelen?
Zo ja, waarom? Geld besparing? Beter voor het milieu?
If it's yellow, let it mellow. If it's brown, flush it down
Een keer de wc doorspoelen is al snel 3 (waterbesparend toilet) tot 9 liter water. Schoon drinkwater. Wij hebben thuis twee wc's en de wc boven is alleen voor 'onszelf' daar trek ik na een plas meestal niet direct door. Ik drink vrij veel en moet op dagen dat ik thuis werk veel plassen.
Ik had het er met een vriendin over, die walgde echt van het idee. Ik heb er niet zo'n moeite mee, ik zie mijn urine niet echt de wc pot uitkruipen en smerige geintjes uithalen o.i.d.
Wie is hier bekend mee? Zijn er forummers die hun plasje laten liggen in plaats van het door te spoelen?
Zo ja, waarom? Geld besparing? Beter voor het milieu?
donderdag 19 april 2012 om 12:45
donderdag 19 april 2012 om 12:53
quote:valerie__ schreef op 19 april 2012 @ 12:51:
Niet spoelen vind ik echt heel vies. Gaat stinken en tast de pot aan. Heel kort spoelen of desnoods spoelen met opgevangen regenwater o.i.d., maar niet spoelen? Nee... sorry...
Als jouw urine zo stinkt, dan drink je te weinig.
Ik plas water met een klein lichtgeel kleurtje, zeg maar
Niet spoelen vind ik echt heel vies. Gaat stinken en tast de pot aan. Heel kort spoelen of desnoods spoelen met opgevangen regenwater o.i.d., maar niet spoelen? Nee... sorry...
Als jouw urine zo stinkt, dan drink je te weinig.
Ik plas water met een klein lichtgeel kleurtje, zeg maar
donderdag 19 april 2012 om 12:53
donderdag 19 april 2012 om 12:55
Grappig topic.
Ik trek ook niet na ieder plasje door.
Eerst stond ik er nooit zo bij stil, maar het toilet is wel te horen bij de buren (slaapkamer). De laatste maanden moest ik s nachts vaak naar de wc door slecht slapen en toen bedacht ik dat het misschien niet handig was ook elke keer door te trekken.
Nu laat ik overdag ook wel eens een plasje liggen.
Ik trek ook niet na ieder plasje door.
Eerst stond ik er nooit zo bij stil, maar het toilet is wel te horen bij de buren (slaapkamer). De laatste maanden moest ik s nachts vaak naar de wc door slecht slapen en toen bedacht ik dat het misschien niet handig was ook elke keer door te trekken.
Nu laat ik overdag ook wel eens een plasje liggen.
donderdag 19 april 2012 om 12:55
donderdag 19 april 2012 om 12:57
quote:valerie__ schreef op 19 april 2012 @ 12:55:
[...]
Ik zeg niets over stank, hoor... ik vind het gewoon vies, onhygiënisch.
Oh niet?
[...]
Ik zeg niets over stank, hoor... ik vind het gewoon vies, onhygiënisch.
Oh niet?
donderdag 19 april 2012 om 12:58
quote:valerie__ schreef op 19 april 2012 @ 12:55:
[...]
Ik zeg niets over stank, hoor... ik vind het gewoon vies, onhygiënisch.Want? Je maakt je boterhammetje klaar in de pot? Is je pot na het spoelen dat weer helemaal schoon? Dan zou je nooit meer hoeven schoonmaken toch?
[...]
Ik zeg niets over stank, hoor... ik vind het gewoon vies, onhygiënisch.Want? Je maakt je boterhammetje klaar in de pot? Is je pot na het spoelen dat weer helemaal schoon? Dan zou je nooit meer hoeven schoonmaken toch?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!