Goed wipstoeltje
donderdag 19 april 2012 om 20:41
donderdag 19 april 2012 om 20:47
Hebben ook een Koelstra.
Prima ding.
Voordeel vind ik de verschillende standen. Toen dochter nog heel klein was veel de (bijna) ligstand gebruikt. Later, ook met eten, de hogere standen.
Heeft alleen een 'driepunt' over de heupjes/tussen de beentjes. Dus geen banden over de schouders. Vond ik soms wel griezelig als ze wat onrustig was. Maar als ze goed naar onder zat dan tuimelde ze er niet uit (zat dus meer tussen mijn oren).
Prima ding.
Voordeel vind ik de verschillende standen. Toen dochter nog heel klein was veel de (bijna) ligstand gebruikt. Later, ook met eten, de hogere standen.
Heeft alleen een 'driepunt' over de heupjes/tussen de beentjes. Dus geen banden over de schouders. Vond ik soms wel griezelig als ze wat onrustig was. Maar als ze goed naar onder zat dan tuimelde ze er niet uit (zat dus meer tussen mijn oren).
donderdag 19 april 2012 om 20:58
Ik heb wipstoel van Kees gekregen. Dochter heeft er vanaf week of zes ingezeten. Vond t ding een uitkomst. De eerste weken was een beetje hangen, maar dat was snel over. Had eerst een andere wipstoel geleend van vriendin. Was niets, vriendin had m ook nauwelijks gebruikt. Nu is deze vriendin bevallen van nr 2 en gebruikt zij mijn Kees wipstoel. Had haar laatst aan de lijn. ' hoe heb ik het met de eerste gedaan zonder wipstoel'
Twee zeer tevreden moeders!
Twee zeer tevreden moeders!
donderdag 19 april 2012 om 21:03
donderdag 19 april 2012 om 21:15
Wij hebben deze gekocht:
Ik weet niet of hij goed is, want ik ben nog zwanger van de eerste. Wat ons aansprak zijn de verschillende standen waar onder andere ook een ligstand waar ze volgens mij vanaf dag 1 in kunnen liggen. Dan kan hij steeds beetje bij beetje meer rechter op... En doordat hij helemaal plat kan, ook makkelijk mee te nemen.
Er zit een tril functie in, wat schijnbaar de darmen stimuleert....
Ik weet niet of hij goed is, want ik ben nog zwanger van de eerste. Wat ons aansprak zijn de verschillende standen waar onder andere ook een ligstand waar ze volgens mij vanaf dag 1 in kunnen liggen. Dan kan hij steeds beetje bij beetje meer rechter op... En doordat hij helemaal plat kan, ook makkelijk mee te nemen.
Er zit een tril functie in, wat schijnbaar de darmen stimuleert....
donderdag 19 april 2012 om 23:13
Wij hebben er zoeen van titanium baby / torck. Ideaal ding. Als baby kan hij helemaal plat, nu (8 mnd) in de halfzitstand en voor grote zus is hij tot ruim 1,5 jaar in gebruik geweest. De wipstoel heeft een 5 punts gordel, heel fijn! Hoorde laatst van een vriendin met een andere wipstoel dat haar dochter ging hangen en dat ze bijna met wipstoel en al omgekieperd was.
Babybjorn hoor ik ook goede verhalen over, vooral voor het eerste half jaar.
Babybjorn hoor ik ook goede verhalen over, vooral voor het eerste half jaar.
donderdag 19 april 2012 om 23:24
Hier een Babybjörn Babysitter 1-2-3, ik vind hem ideaal.
Hij is zo gemaakt, dat ook al een paar maanden oude baby hem zelf tot (rustig) wippen kan krijgen. De stof is er makkelijk af te halen en is na wassen in enkele uren weer droog. Verder laat hij zich plat samenklappen, handig bij meenemen of opbergen.
Toevoeging: hij kan in 3 standen.
Verder van meerdere vrienden met babies die we op bezoek hadden, de opmerking gekregen dat ze deze toch wel erg fijn vonden, juist omdat hij zo flexibel is dat het kindje zichzelf ermee kan schommelen.
Hij is zo gemaakt, dat ook al een paar maanden oude baby hem zelf tot (rustig) wippen kan krijgen. De stof is er makkelijk af te halen en is na wassen in enkele uren weer droog. Verder laat hij zich plat samenklappen, handig bij meenemen of opbergen.
Toevoeging: hij kan in 3 standen.
Verder van meerdere vrienden met babies die we op bezoek hadden, de opmerking gekregen dat ze deze toch wel erg fijn vonden, juist omdat hij zo flexibel is dat het kindje zichzelf ermee kan schommelen.