Centraal Moderatortopic deel 2

28-02-2012 11:33 3484 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Kan het echt niet vinden....sorry! Het gaat om mijn vraag van April 14, 00:14? Niet om het sticky verhaal.
Optimist tot in de kist!
Het topic "gezocht: mooie toespraken en redes" is verplaatst naar het prikbord, 'gevraagd'.

Met vriendelijke groeten,

Moderator viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

quote:ModeratorViva schreef op 14 april 2012 @ 20:55:

[...]

Onze welgemeende excuses! Het topic is destijds gesloten omdat het inderdaad uit de hand liep. Posts die in strijd zijn met onze huisregels (nog net geen 4G, maar dermate ernstig om het topic te sluiten).

Moderator viva forumOk helder! Bedankt voor de reactie.
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 14 april 2012 @ 21:07:

Kan het echt niet vinden....sorry! Het gaat om mijn vraag van April 14, 00:14? Niet om het sticky verhaal.

Excuses, je vraag wordt op dit moment doorgestuurd naar alle moderators. Wij zullen je vraag in behandeling nemen. Je hoort nog van ons!

Moderator viva forum

O.k. bedankt!
Optimist tot in de kist!
Verwijderd ivm onnodige kwetsende opmerking/posting;

Siempje in "Betaalde seks, no. 2"

mvg,

Junior.
Hai Junior, de post die je zegt te hebben verwijderd, staat bij mij als laatste nieuwe topic? Ik forum op dit moment mobiel.
quote:Artemis schreef op 14 april 2012 @ 23:26:

Hai Junior, de post die je zegt te hebben verwijderd, staat bij mij als laatste nieuwe topic? Ik forum op dit moment mobiel.Artemis, ik kan de posting niet meer zien. Posting verwijderd, quote uit een andere posting verwijderd, de stafjes.

Bij deze, Moderators, willen jullie kijken wat het zou kunnen zijn, ik kan niets meer vinden van die posting (forum niet mobiel).

Sorry voor het ongemak Artemis, hopelijk kunnen de moderators het zien waardoor jij het op die manier nog wel kan zien.

mvg,

Junior.

Gevonden en verwijderd.
quote:Artemis schreef op 14 april 2012 @ 23:26:

Hai Junior, de post die je zegt te hebben verwijderd, staat bij mij als laatste nieuwe topic? Ik forum op dit moment mobiel.Ik forum op laptop en zie het bericht ook nog.
Ik zie de posting ook, en kan 'm ook rechtstreeks oproepen (dus zonder op de link te klikken): de post is belandt op de pijler "Tips" in de categorie "doen" en is daar 'n apart topic geworden.
quote:juniormoderatorviva schreef op 14 april 2012 @ 23:31:

[...]

mvg,

Junior.

Volgens mij gevonden.

En weg.
quote:juniormoderatorviva schreef op 14 april 2012 @ 23:37:

[...]

Volgens mij gevonden.

En weg.Ja, bij mij is het bericht nu verwijderd!
quote:tzippa schreef op 14 april 2012 @ 23:48:

[...]

Ja, bij mij is het bericht nu verwijderd!

Gelukkig. Excuus dat het even mis is gegaan bij het verwijderen.

mvg,

Junior.
Ik vind het fijn dat je er bent Junior.

Ben natuurlijk zeer mosterd, maar krijgen we nu ook de plaatjeplakfunctie terug
quote:juniormoderatorviva schreef op 14 april 2012 @ 23:50:

[...]

Gelukkig. Excuus dat het even mis is gegaan bij het verwijderen.

mvg,

Junior.Ik zat niet zo met het bericht hoor Ik wilde alleen even meehelpen wat zichtbaar was en voor wie, het gaat hartstikke goed met de juniors vind ik!
quote:galadriel schreef op 14 april 2012 @ 23:54:

Ik vind het fijn dat je er bent junior.

Ben natuurlijk zeer mosterd, maar krijgen we nu ook de plaatjeplakfunctie terug

Dank je voor het compliment.

Ja het is zeker de bedoeling dat we binnenkort de functie voor het plaatjesplakken weer terug krijgen.

Hou het topic Mededelingen van de moderators hier op Overig in de gaten dan moet het goed komen . Daar staat ook vermeld dat er vermeld gaat worden wanneer het weer actief gaat worden.

mvg,

Junior.
Verplaatst naar psyche;

Ik denk dat ik gek word

mvg,

Junior.
Ik heb iets bedacht waardoor het plakken van plaatjes weer mogelijk wordt, maar toch waardoor het misbruik van het plakken van plaatjes, zoals die terror-plaatjes van een tijd geleden niet meer mogelijk is.

- Maak groepen aan, waarbij elke groep gelinkt wordt aan forumrechten. Een van die groepen zou kunnen zijn: Recht op plaatjes plakken. Maak alle forummers lid van die groep;

- Als een forrummer walgelijke plaatjes toont wordt die forummer uit die groep gehaald. Hij/zij kan geen plaatjes meer plakken omdat hij/zij niet meer in die groep zit. Alle andere forummers die zich wel goed gedragen m.b.t. plaatjes plakken, kunnen gewoon plaatjes blijven plakken.

Alleen de moderator bepaalt wie er uit die groep verwijderd wordt, en wie er na enige tijd weer in mag komen.

Het onderstaande is veel minder noodzakelijk, maar is misschien aardig om daarover na te denken:

Men kan ook andere groepen creëren met andere functies. Deze groepen kunnen zijn:

- Open: iedereen kan lid worden zonder tussenkomst van de moderator;

- Besloten: forummer moet lidmaatschap aanvragen bij de moderator. Moderator bepaalt of hij/zij lid kan worden. Zo ja, dan kan de mod hem/haar lid maken.

De moderator kan altijd iemand lid maken of verwijderen met of zonder diens toestemming.

Men kan een groep zodanig instellen dat iemand vrijwillig de groep kan verlaten, maar ook dat iemand een groep niet kan verlaten, alleen met tussenkomst van de moderator.
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 15 april 2012 @ 07:34:

Ik heb iets bedacht waardoor het plakken van plaatjes weer mogelijk wordt, maar toch waardoor het misbruik van het plakken van plaatjes, zoals die terror-plaatjes van een tijd geleden niet meer mogelijk is.

- Maak groepen aan, waarbij elke groep gelinkt wordt aan forumrechten. Een van die groepen zou kunnen zijn: Recht op plaatjes plakken. Maak alle forummers lid van die groep;

- Als een forrummer walgelijke plaatjes toont wordt die forummer uit die groep gehaald. Hij/zij kan geen plaatjes meer plakken omdat hij/zij niet meer in die groep zit. Alle andere forummers die zich wel goed gedragen m.b.t. plaatjes plakken, kunnen gewoon plaatjes blijven plakken.

Alleen de moderator bepaalt wie er uit die groep verwijderd wordt, en wie er na enige tijd weer in mag komen.

Het onderstaande is veel minder noodzakelijk, maar is misschien aardig om daarover na te denken:

Men kan ook andere groepen creëren met andere functies. Deze groepen kunnen zijn:

- Open: iedereen kan lid worden zonder tussenkomst van de moderator;

- Besloten: forummer moet lidmaatschap aanvragen bij de moderator. Moderator bepaalt of hij/zij lid kan worden. Zo ja, dan kan de mod hem/haar lid maken.

De moderator kan altijd iemand lid maken of verwijderen met of zonder diens toestemming.

Men kan een groep zodanig instellen dat iemand vrijwillig de groep kan verlaten, maar ook dat iemand een groep niet kan verlaten, alleen met tussenkomst van de moderator.

Dank voor het idee, wij zullen hier serieus naar kijken!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

freethefear in "Liftwedstrijd Route du Soleil 2012 !"

Verplaatst naar het Prikbord.
angelique_1986_12 in "Veel kleding, schoenen, jassen, accessoi..."

joanneberkhof in "doop kindje vrienden - kado geven?"

joanneberkhof in "Cadeau 21ste verjaardag vriendin"

joanneberkhof in "Origineel huwelijkscadeau"

vanesa in "vaderdag"

Gratis promocodes voor mijn educatieve app voor kinderen

phantasma-helena in "Tips voor bruiloftskleding"

phantasma-helena in "Carnaval: black swan"

janssenadvocaten in "Ouder onvrijwillig onder bewind/ curatel..."

phantasma-helena in "Eigen kleding ontwerp"

Allen verwijderd ivm commerciele link.
Willen jullie uit openingspost spelfout weghalen? Ze zitten meer over spelfouten dan het topic zelf. Bij Debat op 2 geld en recht
quote:redband schreef op 15 april 2012 @ 12:08:

Willen jullie uit openingspost spelfout weghalen? Ze zitten meer over spelfouten dan het topic zelf. Bij Debat op 2 geld en recht

Gedaan.

mvg,

Junior.
quote:juniormoderatorviva schreef op 15 april 2012 @ 12:11:

[...]

Gedaan.

mvg,

Junior.tnx
Hoi Angels,

In verband met mijn naderende bevalling vroeg ik mij af of jullie Yezka ipv mijzelf als topicopener kunnen zetten bij het topic 'Kind in je uppie deel 2'

Dit zodat zij de tabel bij kan houden en ik hier niet meer naar om zal kijken......

Ik hoop dat het mogelijk is en alvast bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven