Geld & Recht alle pijlers

loon op zaterdag

20-04-2012 15:07 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Mijn loon zou morgen gestort worden, nu heb ik zondag een uitje wat nogal prijzig is en het wel nodig heb.

Maar nu ging ik denken, word loon wel op zaterdag gestort? Of word dit pas maandag?
Nee, loon wordt over het algemeen niet op zaterdag gestort.
bij ons storten ze nooit loon op zaterdag of zondag maar wordt het automatisch de vrijdag ervoor. Geen idee hoe dat bij jou is.
Voor zover ik weet word er in het weekend helemaal niks overgeschreven. Dus of de vrijdag of de maandag....
Ik krijg mijn salaris altijd de 20e en als dat toevallig op een zaterdag valt, wordt het op vrijdag gestort. Als het op zondag valt, krijg ik mijn salaris op maandag.
Nee, geen loon in het weekend. Dan komt het waarschijnlijk de vrijdag ervoor of de maandag erna.
Nee zaterdag vind er geen storting plaats idd, word dus maandagochtend.. klote voor je..Misschien kun je ergens wat lenen of is dat geen optie.
Dat is flink balen. Had al gehoopt dat het vandaag nog zou komen, maar staat nog niks op. Dus vrees dat het niet meer komt vandaag..
Wat de rest zegt. Krijg je het normaliter op de 20e en valt dat in het weekend zal dat de vrijdag ervoor zijn.
Bij mij wordt het dan de vrijdag van tevoren gestort. In het weekend doen ze geen overboekingen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Kan nog komen vandaag hoor, ik verwacht het ook vandaag en staat er nu nog niet op. Maar uit ervaring weet ik inmiddels dat het dan toch nog wel komt. Dan is het er om 17.00 uur ineens wel.
Het kan vanavond of morgenmiddag ook gestort worden hoor.

Ik heb ook nog wel eens op zaterdag middag gehad.

Heel vreemd maar het is echt waar.
Er wordt tot 1900 uur gestort, dus wie weet heb je geluk.
Bij mij komt het dan de maandag erna.

Het wordt niet gestort omdat de salarisadministrateur het over moet maken, en die werkt van ook niet op zaterdag

Ik heb ING en al zouden ze het wel overmaken i.t.t. sommige andere banken stort de ING helemaal niet in het weekend.
Geen banktransacties in het weekend.
Ben je nog op je werk? Kun je niet een voorschot(je) uit de kleine kas vragen? En dan maandag terugstorten? Dat gebeurt in mijn bedrijf weleens. Natuurlijk niet voor hele grote bedragen maar zoiets als 100 euro uit de kas omdat iemand anders in het weekend geen geld heeft vind ik geen probleem.
betaal gewoon met je creditcard, dan wordt het pas eind van de maand afgeschreven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven