Gezondheid alle pijlers

ontsteking kniespier

20-04-2012 17:50 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo,

een eindje geleden heb ik een topic geopend over pijn aan mijn knie, ik ben dan naar de dokter geweest, en die zei dat ik een ontsteking had op een spier in mijn knie, en ik mocht een week niet turnen, en het zou over zijn in een kleine week, maar het doet nog altijd pijn, nog veel meer dan in het begin zelfs, weet iemand misschien raad? Alvast bedankt!
Hi! kan langer duren dan een week, maar gezien de toename van klachten lijkt mij verstandig om terug te gaan naar je huisarts. Wat heeft je huisarts gezegd over kniebelasting. Springen en rennen is heel kniebelastend. Echter lopen, staan, trappenlopen, klimmen tillen, dragen, duwen, trekken, knielen en hurken zijn allemaal kniebelastende activiteiten. Heb je jezelf voldoende rust gegeven?

Daarnaast ook best een complex gewricht, raadzaam om nog eens naar je huisarts te gaan, kan ook iets anders aan de hand zijn.

Sterkte en beterschap! Amber
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 20 april 2012 @ 17:54:

Hi! kan langer duren dan een week, maar gezien de toename van klachten lijkt mij verstandig om terug te gaan naar je huisarts. Wat heeft je huisarts gezegd over kniebelasting. Springen en rennen is heel kniebelastend. Echter lopen, staan, trappenlopen, klimmen tillen, dragen, duwen, trekken, knielen en hurken zijn allemaal kniebelastende activiteiten. Heb je jezelf voldoende rust gegeven?

Daarnaast ook best een complex gewricht, raadzaam om nog eens naar je huisarts te gaan, kan ook iets anders aan de hand zijn.

Sterkte en beterschap! Amberjammer genoeg moest ik deze week terug naar school en moest ik dus redelijk veel trappen doen, en ja, ik zal waarschijnlijk terug moeten gaan, Bedankt!!
Ga naar een sportarts
En hoe gaat het nu?
nu heb ik nog altijd veel pijn, maar nu zegt de dokter dat het groeipijn is??? ik geloof het niet egt maarja, ze zei: het enigste dat het kan genezen is de tijd, dus eigenlijk moet ik nu gewoon wachten tot het over is :(
Dit zij een sportarts tegen je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven