Goed wipstoeltje

19-04-2012 20:38 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Hier ook die van babybjorn, voor mij onbetwiste nr 1 onder de wippers
quote:gemelitos schreef op 20 april 2012 @ 10:04:

Wij hadden ook de Babybjörn. Prijzig maar wel een heel fijn stoeltje. Deze dus: http://www.strollerdepot.com/photos/20225.lg.jpg

Hij is tweedehands ook prima te vinden, en is achteraf voor een goede prijs nog door te verkopen. De stof blijft, ondanks veel wassen, goed en ik vind hem ook mooi van kleur blijven.
Ik had hem zelf via marktplaats, twee kindjes in gehad, uitgeleend voor een kindje van vriendin en nu zelf voor derde. Onverwoestbaar dus!
Wij hebben de Titanium Baby Swing (de luxe variant met speelboog en zonnekapje, maar het stoeltje zelf is precies hetzelfde als de basisvariant). Heel tevreden! Zoon kon er al snel in, lekker plat en met vijfpuntsgordel vast. De gordel was in het begin alleen wat erg ruim voor hem. Nu staat het ding in halfzit en over een poosje kan hij nog rechter. Ik vind het een fijn stoeltje. Kan ook vast staan (dus niet wippen) en is heel stabiel. En hij kan ook van links naar rechts schommelen maar dat doen wij eigenlijk nooit.
Hier de Koelstra. Kost geloof ik 40 euro ofzo en is prima. Stof is makkelijk af te nemen en vocht-afstotend. Ze heeft er hier eens in gespuugd en dat druppelde er gewoon af. Verder staat ie stevig en je kan hem vergrendelen per stand enzo. Als wipper gebruik ik hem nog noet zo heel veel, meer gewoon om in te liggen (ivm reflux vind ze plat in de box niet zo leuk) en idd bij me zetten tijdens schoonmaken enzo. Al die dingen die zelf wiebelen en met zee- geluiden enzo vind ik echt onzinnig. Ze heeft hier een mobiel in de box en haar in slaap "wiegen" doe ik zelf wel ff. Zonde om voor die vrij korte periode zo'n duur ding aan te schaffen. En ik vind het altijd een beetje makkelijk overkomen ook. Kind in dat ding en je hebt er geen omkijken meer naar
.
!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven