Fashionista's getting ready for summer! #72
maandag 16 april 2012 om 00:09
Deel 72 met een briljante OP die schaamteloos gekopieerd is van het vorige deel waarin Fashionista's elkaar weer gaan ontmoeten, en waarin we verder praten over alles dat van levensbelang is, of helemaal niet. Voor iedereen die op zoek is naar inspiratie, WOG/SOG, een goed gesprek, DIY tips, een luisterend oor of briljant advies.
Deel 71
Deel 71
zaterdag 21 april 2012 om 11:18
zaterdag 21 april 2012 om 11:30
quote:Ceci schreef op 21 april 2012 @ 11:28:
Ik zou gaan voor zoiets
[afbeelding]
LaDress, E325,-
Met dan zwarte pumps
[afbeelding]
Of zoiets, vind de kleur wel passend eigenlijk.
[afbeelding]
LaDress, E275,-
[afbeelding]
Asos, E74,-
[afbeelding]
Ketting, River Island, E17,-
Tasje zou ik dan vintage halen, maar de site van Laura Dols ligt eruit.dat is ook mooi en feestelijk idd !
Ik zou gaan voor zoiets
[afbeelding]
LaDress, E325,-
Met dan zwarte pumps
[afbeelding]
Of zoiets, vind de kleur wel passend eigenlijk.
[afbeelding]
LaDress, E275,-
[afbeelding]
Asos, E74,-
[afbeelding]
Ketting, River Island, E17,-
Tasje zou ik dan vintage halen, maar de site van Laura Dols ligt eruit.dat is ook mooi en feestelijk idd !
zaterdag 21 april 2012 om 11:37
die bruine is wel heel netjes toch ?
maar goed ik heb nog nooit gehoord dat iemand voor zoiets uitgenodigd werd, ik zie juist altijd dat ze zeggen dat de burgermeester komt en dan staat er opeens maxima in de ruimte tussen heel gewoon geklede mensen, schijnbaar vinden ze dat niet erg bij het koningshuis, cq willen ze mensen niet op kosten jagen.
maar goed ik heb nog nooit gehoord dat iemand voor zoiets uitgenodigd werd, ik zie juist altijd dat ze zeggen dat de burgermeester komt en dan staat er opeens maxima in de ruimte tussen heel gewoon geklede mensen, schijnbaar vinden ze dat niet erg bij het koningshuis, cq willen ze mensen niet op kosten jagen.
zaterdag 21 april 2012 om 11:42
zaterdag 21 april 2012 om 12:10
ik bedoel deze site trouwens van beatrijs ritsema
http://www.beatrijs.com/
die het verschil tussen high en afternoon tea niet benoemt maar dat terzijde
http://www.beatrijs.com/
die het verschil tussen high en afternoon tea niet benoemt maar dat terzijde
zaterdag 21 april 2012 om 12:20
Jup, al vind ik het elitaire er wel vanaf stralen...quote:
Na haar diploma gymnasium-alpha aan het onvolprezen Gymnasium Arnhemiense studeerde zij geschiedenis in Nijmegen, Wenen en Barcelona.
[..]
Op het gymnasium leerde zij zoals iedereen in die tijd niet minder dan zes talen. Het onderwijs was toen beduidend grondiger dan tegenwoordigHet onderwijs was anders, niet per se beter... gymnasium was vroeger vooral stampwerk.
Na haar diploma gymnasium-alpha aan het onvolprezen Gymnasium Arnhemiense studeerde zij geschiedenis in Nijmegen, Wenen en Barcelona.
[..]
Op het gymnasium leerde zij zoals iedereen in die tijd niet minder dan zes talen. Het onderwijs was toen beduidend grondiger dan tegenwoordigHet onderwijs was anders, niet per se beter... gymnasium was vroeger vooral stampwerk.