Bibbereieren #26

02-02-2012 21:27 3394 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 7kg / 63cmIkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/109780gr 81cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??CharlotteS: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

J: 23/03/123950gr

24/4 cbMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/118.7kg / 64.7cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1255cm / 4600grHuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/119555gram 76cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 86cm / 11,9 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 12.2kg / gram 82cm ?: 7/11/12goede echo!Poll?: 23/09/12 blauwe jompel! 7 mei 20w echoMaris

?: 5/12/12 24/4 echo

Special guests aka suikertantes: Erine
Plopsaland leek mij ook wel leuk, maar ik hoor daar ook niet zulke geweldige verhalen over van mensen die er geweest zijn....

Merk echt dat de meningen daarover ver uiteen liggen.. Óf mensen vinden het erg leuk, óf ze vinden het niets...

Dus hier nog een twijfel over Plopsaland.

En volgens mij betalen wij daar voor T ook al de volle mep (gaat om de lengte toch, meende ik op de site gelezen te hebben??)

Zal hier ook wel dierentuin gaan worden..

Oh, en in het kader van dagjes uit... Zijn er nog mensen die in de maand mei of juni naar w@libi willen?? Hebben hier nog kortingsbonnen liggen. Geldig voor 6 personen..

Is denk ik nog niets voor onze kids?? Maar als er iemand zelf heenwil??
Oh, en Maris: al bijna de echo!!! Spannend! Voel je je nog al zo beroerd??
Zus is wel al bij plopsa geweest, vond het wel leuk

(ik vind het alleen raar dat ik als ouder de volle mep betaal)
Moom, hoe krijg je die streepjescodes er in vredsnaam af van de olv@rit? Zitten steeds precies op het lijmrandje..

S is nu net aan de nummer 2,als ik er om denk haal ik die er ook af.

Julianatoren is misschien ook nog wel een optie.

We hebben hier ook wel veel dingen in de buurt die ook leuk zijn voor D, en die sowieso heel goedkoop zijn.

Ik laat het wel even weten als ik zegels over heb!
Het is volgens vrij prijzig volgens mij gw. Schoonzus is er ook met de kindjes geweest (6 en 2 jaar) Voor de oudste vond ze het wel leuk, voor de jongste minder. Drinken was ook erg duur, en je mag niets zelf mee nemen. Maar dat zal op meer plekken wel zo zijn.
Duuv, ik scheur het etiket altijd halverwege, even met nagel van oven naar beneden, dan krijg je hem er zo af. No prob als je vergeet hoor, we hebben al heel veel, al zal het hier nu niet zo sel meer gaan, A eet momenteel beoorlijk goed mee! Doet er wel eeuwigheid over, van de week drie kwartier gezeten. Maar goed

Hier geeen rode suup zegels, goh! Wel mini's te ruil. Al zijn Sommigen wat groot voorbrievenbus geloof ik
Moom, mini's gaan hier goed !! Nog maar iets van 20 te gaan ! Op kantoor zijn we flink aan het ruilen en sparen hahaha. Iedereen komt z'n mini's inbrengen hahaha.

Ik blijf het grappig vinden. Ik spaarde wel gewoon met de streepjescodes van Nutril0n 1... nooit gezeur mee gehad. Heb alle spaarkaarten gewoon ingeleverd en daar codes voor gekregen (en houten poppenwagentje mee gekocht)

Plopsaland lijkt mij ook niet zo leuk voor M...
Ik wil bij ons op kantoor egk een ruilmarkt houden. Mss eens briefjes ophangen koemnde week, al ben ik er de weeek erna niet veel. Hier trouwens twee suups die geeen mini's meer hadden eind vd middag!! En ik moet er ook nog iets van 20. Welke heb jij dubbel, fan? Ruilen?
Bij ons zijn de meeste al stuk. We hadden alleen maar doosjes, en D gaat nog wel eens per ongeluk op wat staan.

Even iets heel anders, is er al iemand bezig met het uitzoeken van een basisschool? Ik heb geen idee hoe lang van te voren je je kind aan moet melden. We wonen in een wijk met heel veel kinderen, en de scholen zijn er niet zo groot.

Welk onderwijs kiezen jullie en waarom? Vind het echt zo moelijk!

Er zitten hier 4 basisscholen, allemaal verschillende vormen van onderwijs.

Denk dat we binnenkort maar wat informatie avonden gaan bezoeken. Nog even en het is zomervakantie. Dan nog een jaartje en dan gaat mijn kleine ventje al naar school..
H gaat pas naar school als ze zes is, maar ik wil wel dit jaar naar de open dag.

Keuze is vrij beperkt, er is maar een katholieke school, paar evangelische n rest is stedelijk. Dus wij gaan wss voor de openbare aan het begin van onze straat.

In nl had ik wel naar jenaplan of montesori willen kijken
Hier hebben we een openbare, een christelijke ( waar ze vrij veel met het geloof doen), dalton onderwijs en een jenaplan school. De laatste is ook christelijk geloof ik.
Moom, goed idee die ruilbeurs. Dat zijn wij dus op kantoor ook aan het doen. Heb niet echt dubbele. Alleen 2x de mandarijn en 2x de appel. Maar die bewaar ik gewoon omdat M. die zo leuk vindt. Verder geen dubbele !! Alles geruild op de zaak !!

Heeft iemand trouwens de p@mpers mini & zwits@l mini wel eens gespot? Die zijn schaars hier !!

Oh Duuf, wij hebben de doosjes ingetaped met plakband !!! Dan kan M. ze ook niet meer kapot trekken

Hier ook al bezig met basisschool. Moet nog wel gaan kijken. Maar weet voor 90% zeker welke het gaat worden.. Moeten het op tijd geregeld hebben ook ivm bso. Als we haar inschrijven voor haar 3e verjaardag dan kunnen ze ons dezelfde opvangdagen garanderen als nu op het kdv (is allemaal dezelfde opvang stichting hier)
Zijn jullie zelf christelijk duuv?
Wij weten wel al naar welke basisschool we T willen hebben.. Ga van de week bellen voor een rondleiding op die school, kijken of het echt zo'n leuke en goede school is als de verhalen doen vermoeden.

De open avond hebben we gemist, die viel in mijn kraamweek, dus uiteraard niet geweest.

Als het goed is krijg je van de gemeente bericht op het moment dat je je kindje moet inschrijven voor de basisschool.. Daar ga ik echter niet op wachten.

Er zitten in onze woonplaats zeker wel 10-12 basisscholen, misschien wel meer, waarvan er 3 in de buurt zijn.

Wij kiezen voor een openbare basisschool, die het dichtste bij is. Waarom?? Alle kinderen uit onze wijk gaan naar die basisschool, én die andere 2 scholen staan minder goed bekend.
nee gw. ik ging zelf vroeger ook naar een christelijke basisschool en vind het helemaal niet erg als ze iets van het geloof mee krijgen. Maar vind dan dat we thuis ook wat mee zouden moeten doen. Neig nu naar de openbare school, zit ook naast het kdv waar D nu heen gaat.
Ik zou zeker die christelijke dalton school gaan bekijken, wij zijn niet christelijk meer, maar ik vind beetje basis kennis geen kwaad kunnen
Hier :

- Katholiek (daar gaat M. hoogstwaarschijnlijk naartoe, is de beste school in de wijk)

- 2x christelijk

- 1x openbaar

- 1x montessori

- 1x jenaplan

Ik wil gewoon graag dat ze niet elk jaar in een zogenaamde "meng" klas zit. De meeste scholen hanteren 1-2 (vind ik niet zo erg), en dan 3-4-5 en dan 6-7-8. Van mij hoeft dat niet zo nodig. Ik heb 2x in mengklas gezeten maar vond het niet fijn. En vent heeft dus altijd in mengklassen gezeten, heeft hem volgens mij echt geen goed gedaan (hij is gramaticaal echt heel erg zwak/slecht). Niet dat ik zeg dat het daar vandaan komt, maar misschien wel te weinig aandacht aan hem besteed?
Bedoel je dan dat de scholen zo klein zijn dat het daarom mengklassen waren?
Of meer vanuit idieel oogpunt?
Nee de scholen zijn groot GW. Maar dan hebben ze gewoon bijv. 2 keer groep 3-4-5 en 3x 6-7-8 (om maar een voorbeeld te noemen). Maar met name Jenaplan & Montessori werken op deze manier. Omdat alle kinderen iets van elkaar kunnen leren. Ik snap het concept wel. Maar vind dat het niet voor elk kind geschikt is op een basisschool.

Kijk, op het kdv zit M. nu ook verticaal. En dat vind ik fijn omdat ze met kleinere kinderen om leert gaan, maar ook met ouderen. Maar ik vind KDV toch wat "speelser" dan een basisschool...
Ik denk dat als dat de opzet is, zoals bij jenaplan, er wel oog moet zijn/is voor ieder kind, maar kan me voorstellen dat het niet voor iedereen goed past, voor mij als kind had het wel gepast en denk dat h wel wat op mij lihkt
Voor mij had het niet gepast. Alles met hulp van anderen en zelf je tempo bepalen? Dan had ik nu nog op de basisschool gezeten
Ik was een streber
Hahaha. Ik niet echt GW. Vond het allemaal wel best hahaha
1x = genoeg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven