hartoperatie zoontje

22-04-2012 10:39 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Ik heb vaker gepost over de hartafwijking van mijn zoontje van nu 10 weken oud. Hij heeft afgelopen maandag dan eindelijk zijn grote herstel operatie gehad en dat was heel spannend. De chirurg had ons verteld dat het slagingspercentage 80/90% was en dat lijkt heel veel, maar die andere 10/20% van de kindjes overleven de operatie niet. We hebben hem om 8u 's morgen naar de OK gebracht en toen hij onder narcose was moest ik de OK verlaten. De chirurg had gezegd dat hij ieg tot 15u bezig verwachtte te zijn maar uiteindelijk kregen we pas om 18u15 het verlossende telefoontje dat we naar de IC mochten komen. Die spanning was haast ondraaglijk. Het had dus veel langer geduurd dan ze gehoopt hadden maar het was ieg wel gelukt! Opluchting. Maar doordat het heel lang geduurd heeft en zijn hartje heel lang heeft stilgelegen heeft het extra ruimte nodig om te herstellen en is nu zijn borstkas nog open. Wij kunnen dus nu zijn hart zien kloppen in zijn borstkas. De verwachting was dat ze dat een paar dagen laten alsnog zouden kunnen sluiten maar omdat hij heel veel vocht vasthoudt is dat nu bijna een week later nog niet gelukt. Dus zijn herstel gaat nog niet snel genoeg. Ook wat betreft de artsen niet. En al die tijd wordt hij in slaap gehouden omdat hij natuurlijk niet mag bewegen met een open bosrtkas. Ik mis hem echt vreselijk en kan niet wachten totdat ze hem weer wakker maken. Ben inmiddels veel onzekerheid gewend maar merk dat de rek eruit is en dat ik het nu niet meer zo goed kan handelen. Wil zo graag dat hij snel herstelt zodat we eindelijk dan misschien over een week of 3 naar huis kunnen. Na 6 weken ziekenhuis voor de geboorte en nu alweer 10 weken erna ben ik het ook zo zat. Wilde gewoon even hart luchten en wat steun denk ik
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
heel veel strekte!

en hopen dat jullie snel weer naar huis kunnen!
Jee, wat een verhaal, wat heftig.....

Weet niet zo goed wat te zeggen, maar wil je wel heel veel sterkte wensen en hoop dat je je zoontje weer snel bij je thuis hebt....

Heel veel sterkte!!!
Jullie hebben het ook heel erg voor jullie kiezen gekregen zeg Heel veel sterkte!
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Heel veel sterkte en beterschap voor jullie kindje
Wat een emotionele rollercoaster,

Heel veel sterkte.

Poeh hee, dat is heftig! Heel veel sterkte.
@boannan, het is ook niet niks wat je schrijft. Sterkte met de zorg om je kleine manneke
Ach jeetje wat een spannende tijd. Ik duim dat je zoontje snel opknapt en dat ze zijn borstkas kunnen sluiten. En dat hij daarna snel mee naar huis mag. Heel veel sterkte en beterschap voor jullie zoontje.
Veel sterkte gewenst.
Wat heftig! Heel veel sterkte, ik hoop dat je je zoontje snel weer kan knuffelen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Poeh, wat heftig. Ligt je kleintje daar op de meest kwetsbare manier die je maar bedenken kan. Wat moet dat machteloos voelen zeg.

Meid toch Heel veel sterkte en beterschap. Denk ook aan jezelf hoor!
Lieve TO, wat moet dat zwaar zijn voor jullie.

Heel veel strekte de komende tijd

Hoop dat snel alles goed gaat met jullie kleine mannetje.

Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Oh lieve boannan wat moet dat vreselijk zijn... Ik hoop dat het herstel va nu wat sneller zal gaan en je je grote kleine man weer snel in je armen kan sluiten
Computer says nooooo
Pfff, dat je je hart even wil luchten, heel begrijpelijk. Zo'n kleintje en dan al zo'n zware operatie en dan nu nog steeds geen zekerheid over hoe het gaat aflopen.... Een hele dikke .
Lieve boannan, wat moet dat enorm zwaar voor je zijn!

Ik kan me voorstellen dat je je zoontje vreselijk mist en hem zou willen knuffelen. Ik voel een steekje in mijn moederhart als ik je verhaal lees.

heel veel sterkte de komende tijd, en veel beterschap voor je zoontje. Dat hij maar gauw in je armen mag liggen. Zet 'm op boannanmini!
Wat een ongelofelijk heftig verhaal, dit moet wel heel heel heel erg zwaar zijn, voor jullie zoon, maar ook voor jullie als ouders.

Ik hoop van harte dat het herstel goed zal verlopen.
Heel veel beterschap voor jullie zoon, heel veel sterkte voor jullie!
Oh wat heftig en wat zullen jullie je zorgen maken. Je schreef dat zijn hart vrij lang heeft stilgelegen, kan dat ook nog consequenties hebben?

Heel veel sterkte
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik heb de ogen uitmn kop gehuild bij je verhaal.. Wat vreselijk.. Wat moeten jij en je man sterk zijn om de dagen door te komen. Ik kan me daar geen voorstelling van maken. Ik denk aan jullie zoontje, veel liefs van mij.
Sterkte Boannan, ik wens jou , je man en zoontje veel vechtlust toe!
Wat een onzekerheid. Veel sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven