Ik heb het hem verteld!

22-04-2012 11:58 151 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Eens met Waldorf
.
Jij kunt niet omdat je op dit forum zit?
Kun je helemaal niet vandaag? Geen 5 minuten? Is t voor jou ook niet belangrijk?
Je zit al van 12 tot 15 op het forum, dan hadden jullie in die tijd toch kunnen afspreken?
Misschien een beetje bang voor de afwijzing? Als je een week hiermee wacht ga je jezelf opvreten met het analyseren van knipogen en woorden..
Ik heb t wellicht fout, maar ik heb het idee dat het voor hem totaal geen prioriteit heeft, dat de gevoelens niet wederzijds zijn, dat hij zich te pletter schrok, je zo netjes mogelijk heeft afgewezen en je nu een beetje vermijdt..

Maar, omdat je dat niet voor jezelf wilt/kunt erkennen doe je nu net of jij degene bent die geen tijd heeft.
quote:pandorab schreef op zondag 22 april 2012 15:08 Je zit al van 12 tot 15 op het forum, dan hadden jullie in die tijd toch kunnen afspreken?Misschien is TO niet in de buurt van haar woonplaats/die van de vriend?
Toevallig dat TO het u ook ineens te druk voor het forum heeft:)

Succes meid, dapper dat je het gezegd hebt.
Dapper van je TO !! Echt knap!

Ik hoop dat het goed uitpakt, succes
@doowahdiddy, als ik bepaalde gevoelens voor een man zou hebben, maar die hem niet zou durven te vertellen en als dan die betreffende man mij wel zou vertellen bepaalde gevoelens voor mij te hebben, dan zou ik hem ook mijn gevoelens wel zeggen. Dan ligt de weg immers open, want je vind elkaar meer dan leuk.

Jij hebt het voor die vriend open gegooit (de eventuele liefdes verklaring voor hem makkelijk gemaakt) en hij geeft aan zich gevleid te voelen (wie niet in zo'n geval en hij moet toch iets zeggen) maar heeft het daarna over gevolgen van jullie vriendschap, dan denkt hij volgens mij toch echt alleen aan vriendschap. Als hij al wel gevoelens voor jou had en deze na jouwn openbaring nog niet zou durven te vertellen, dan zou ik hem een slapjanus vinden.

Ik persoonlijk zou het dan ook wel leuk vinden als hij een spontane aktie er tegen aan gooit door een bezoekje en anders op z'n minst een belletje. Dan wil je het toch via de stem horen en niet via letters op een scherm. Als het allemaal een week moet wachten, dan zit het sowieso niet hoog lijkt mij. Als de liefde van je leven (denk en hoop je dan) je net de liefde heeft verklaard dan is Gouda-Utrecht meer dan makkelijk op een avond te doen.
een week wachten is geen ramp.
.
ook al zou het wel de tandarts zijn, waarom zo'n haast?
.
@ksenija Vind ik ook. Over een week is de situatie niet ineens anders.
over een maand ook niet
Als jullie het allebei niet erg vinden dan is dat natuurlijk alleen maar mooi! Maar omdat je in je OP aangeeft dat je het graag wilt afsluiten (als het niet wederzijds is) dan zou ik het toch z.s.m. geregeld willen hebben.

Ik hoop dat jullie er uit komen en dat jullie de vriendschap voort kunnen zetten :-) Tenzij hij natuurlijk hetzelfde voelt. Dan hoop ik dat jullie een leuk setje worden!
@Waldorf Ik wil het ook zo snel mogelijk afsluiten, maar een week kan ik wel wachten. Ik hou jullie op de hoogte.
Ok, leuk! Succes he
Goh ik ben dus de enige die denk dat hij het juist anders bedoelt, hij is nieuwsgierig hoe het jullie vriendschap zal beinvloeden (dan denk ik in de trant van dat hij het wel wil proberen en benieuwd is hoe dat alles zal beinvloeden)

Maar we wachten af!
Het is toch nog gelukt om eerder af te spreken. Over een paar dagen. Ik begin nu zelfs zenuwachtig te worden.

@priempje Dat vroeg ik me ook af. Je kan het op twee manieren opvatten.
Wanneer net? Dan zet ik een herinnering in mijn agenda ;)

Wel dapper hoor om het gewoon te zeggen. Ik heb dat ook 2x gedaan: bij de 1e vriend (jaren geleden) kreeg ik een vage reactie, waardoor er nog lang twijfels waren van mijn kant 'wil hij, wil hij niet'. Zeer frustrerend! Tweede keer was anderhalve maand geleden en dat was gelijk raak hoor Geen twijfels, geen vage antwoorden, gewoon een duidelijke kus die niets aan de verbeelding overliet en sindsdien hebben we elkaar niet meer losgelaten

Op basis van zijn antwoord zou ik zeggen 'not into you', maar het feit dat hij wil afspreken om erover te praten, geeft volgens mij wel aan dat jullie vriendschap het wel zal overleven!
.
Dat zou wel heel leuk voor je zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven