Ik heb het hem verteld!

22-04-2012 11:58 151 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Helaas, hij voelt niet hetzelfde voor jou
Een nette manier van afwijzing..
nou, hij zei niet dat het niet wederzijds is dus..met die woorden zegt hij m.i. dat hij het wil proberen..toch?..succes
.
Daar hoef je niet onzeker over te zijn hoor

Want zijn antwoord heel duidelijk, hij voelt niet hetzelfde voor jou.

Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Als iemand zegt dat hij zih gevleid voelt en benieuwd is hoe t de vriendschap beïnvloedt dan zegt iemand dus niet dat hij het wel wil proberen!

Als je daarvan uitgaat ga je keihard op je neus....

Wel dapper dat je het gezegd hebt trouwens. Maar hij voelt niet t zelfde voor jou....
Je hebt het gezegd over de chat?!
Niccus, en toen vloog hij TO om de hals en wisselde ze even flink wat speeksel uit?!? It not: sorry, het is echt niet wederzijds.
Eens met de rest: hij voelt niet hetzelfde voor jou, maar omdat je een goede vriendin bent vertelt hij dat niet expliciet maar houdt hij het vaag. Als hij hetzelfde voelde dat hij dat wel expliciet benoemd.
Als hij wel wat voor je voelt, dan had hij natuurlijk een gat in de lucht gesprongen. Het feit dat hij zij afvraagt hoe het jullie 'vriendschap' zal gaan beïnvloeden, zegt genoeg. Het komt op mij over alsof hij niet hardop durft te zeggen dat het niet wederzijds is.
Oh. De chat. Niet slim.

En jullie wonen hoe ver uit elkaar? Als hij namelijk hetzelfde voor jou zou voelen zouden jullie toch direct op elkaar afgevlogen zijn.... Echt, hij voelt niet wat jij voelt. Helaas voor jou.
.
Gemaild? Of gechat?
Ik geloof wat jullie zeggen. Ik denk alleen niet dat als het wel wederzijds was geweest, hij dat direct zou zeggen. Daarvoor is het gevoel te onduidelijk, en daarvoor is het internet te onpersoonlijk.
Dapper van je!
En dit hem je digitaal gedaan?

Hmmkee...laat ik het zo zeggen, dat zou ik nooit gedaan hebben!

Maar goed, ik ben dan ook heel ouderwets in dat soort dingen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Jij gebruikt internet voor een heel persoonlijke mededeling, en dan zou hij internet niet kunnen gebruiken voor zo'n zelfde mededeling als jij deed?
quote:daydream schreef op 22 april 2012 @ 12:09:

Dapper van je!dat is het zeker, maar wel via mail/chat en dat maakt het toch wat veiliger naar mijn idee.
@jeane_avril, ik had over de chat iets laten vallen, toen spraken we elkaar tijdens een feestje en bleek dat hij niet door had dat het over hem ging. Dat heb ik hem toen gezegd. Maar veel geluid en mensen, dus afgesproken er later verder over te praten. Vervolgens heb ik hem een mail gestuurd om het uit te leggen en daar hebben we online even kort over gepraat.
.
quote:doowahdiddy schreef op 22 april 2012 @ 12:13:

Vroeger zette je dit soort dingen toch in een brief? Is mail dan niet de moderne variant?ehm, nee.
quote:doowahdiddy schreef op 22 april 2012 @ 12:11:

@jeane_avril, ik had over de chat iets laten vallen, toen spraken we elkaar tijdens een feestje en bleek dat hij niet door had dat het over hem ging. Dat heb ik hem toen gezegd. Maar veel geluid en mensen, dus afgesproken er later verder over te praten. Vervolgens heb ik hem een mail gestuurd om het uit te leggen en daar hebben we online even kort over gepraat.Maakt niet uit hoe of wat, je hebt voor deze belangrijke boodschap meerdere malen internet gebruikt. Veilig, maar onhandig voor de helderheid.
@Suze Hij woont in Gouda, ik in Utrecht.
Je bent nu allerlei excuses en redenen aan het zoeken om maar niet aan jezelf toe te hoeven geven dat het gevoel niet wederzijds is. Mannen lijken soms moeilijk te begrijpen, maar een ding is heel zeker en zo klaar als een klontje: als een man verliefd op je is doet ie ALLES om bij je te komen.

Dus veel muziek, veel mensen, veel apen of een orkaan met onweer: he wouldn't give a fuck. Als jij hem op dat moment over je gevoelens verteld zal hij zorgen dat niks hem in de weg staat om die gevoelens te beantwoorden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven