Ik heb het hem verteld!
zondag 22 april 2012 om 12:04
zondag 22 april 2012 om 12:11
@jeane_avril, ik had over de chat iets laten vallen, toen spraken we elkaar tijdens een feestje en bleek dat hij niet door had dat het over hem ging. Dat heb ik hem toen gezegd. Maar veel geluid en mensen, dus afgesproken er later verder over te praten. Vervolgens heb ik hem een mail gestuurd om het uit te leggen en daar hebben we online even kort over gepraat.
zondag 22 april 2012 om 12:15
quote:doowahdiddy schreef op 22 april 2012 @ 12:11:
@jeane_avril, ik had over de chat iets laten vallen, toen spraken we elkaar tijdens een feestje en bleek dat hij niet door had dat het over hem ging. Dat heb ik hem toen gezegd. Maar veel geluid en mensen, dus afgesproken er later verder over te praten. Vervolgens heb ik hem een mail gestuurd om het uit te leggen en daar hebben we online even kort over gepraat.Maakt niet uit hoe of wat, je hebt voor deze belangrijke boodschap meerdere malen internet gebruikt. Veilig, maar onhandig voor de helderheid.
@jeane_avril, ik had over de chat iets laten vallen, toen spraken we elkaar tijdens een feestje en bleek dat hij niet door had dat het over hem ging. Dat heb ik hem toen gezegd. Maar veel geluid en mensen, dus afgesproken er later verder over te praten. Vervolgens heb ik hem een mail gestuurd om het uit te leggen en daar hebben we online even kort over gepraat.Maakt niet uit hoe of wat, je hebt voor deze belangrijke boodschap meerdere malen internet gebruikt. Veilig, maar onhandig voor de helderheid.
zondag 22 april 2012 om 12:17
Je bent nu allerlei excuses en redenen aan het zoeken om maar niet aan jezelf toe te hoeven geven dat het gevoel niet wederzijds is. Mannen lijken soms moeilijk te begrijpen, maar een ding is heel zeker en zo klaar als een klontje: als een man verliefd op je is doet ie ALLES om bij je te komen.
Dus veel muziek, veel mensen, veel apen of een orkaan met onweer: he wouldn't give a fuck. Als jij hem op dat moment over je gevoelens verteld zal hij zorgen dat niks hem in de weg staat om die gevoelens te beantwoorden.
Dus veel muziek, veel mensen, veel apen of een orkaan met onweer: he wouldn't give a fuck. Als jij hem op dat moment over je gevoelens verteld zal hij zorgen dat niks hem in de weg staat om die gevoelens te beantwoorden.