Vanavond vanaf 20:00 Ik kan niet wachten om Dan eh ik bedoel natuurlijk de dansers te aanschouwen vanavond
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik ben blijkbaar de enige haha. Vond het echt niet speciaal. Wel goed maar niet ja speciaal. Misschien was isabel beter omdat zij er toch meer emotie in gooide ( ongelooflijk dat ik zoiets zeg, nooit gedacht dat ik ooit isabels kant zou kiezen )
quote:rogue_1987 schreef op 22 april 2012 @ 20:56:
Ik vond er niet zoveel aan eigenlijk. Iedereen vond het geweldig maar ik blijf niet echt fan van modern al vind ik min hee orgineler dan isabelIk vind Min Hee juist veel voller van clichés.
Anoniem_6491926aadf04
zondag 22 april 2012 om 20:59
quote:fantastissima schreef op 22 april 2012 @ 20:56:
Kitty helemaal mee eens.
Mijn vriend vindt minhee het beste. Moet ik het nu uitmaken?k zou een topic openen en Sjon bellen: 'Help, mijn man vindt MinHee het beste'
Anoniem_113882
zondag 22 april 2012 om 20:59
Eensch Rogue. Behalve over Isabel, die heb ik nooit bezig gezien.
Fiew hij vindt minhee origineel maar slecht gekleed. En vindt mij knapper. Ja duh! Anders had e er echt uitgevlogen nu hoor. Misschien voor de zekerheid Sjon alvast bellen.
Serieus ik vond het cool! Vintcent maakt shaker belachelijk.
Dan noemde shaker de koning van hiphop maar ik vind Vintcent de keizer. Zijn choreo's zijn veel beter dan die van shaker en hij maakt er een echt team van.
Ik denk dat vincent gaat winnen. Thom gaat vandaag naar huis vrees ik. Min hee- vincent finale. Hij wint. Hij heeft veel fans. Zeker dankzij zijn flashmob gedoe van net