Vanaf oktober 2010 kindervrij - deel 16

22-04-2012 21:27 2512 berichten
Alle reacties Link kopieren
Babybrabbel is niet ons ding

Incompleet (zo zonder kinderen) zijn we zeker niet

Niks geen rammelende eierstokken

Geen kinderen is wat wij willen

Oftewel:

Het is zover:......

Het allernieuwste (zestiende deel) van het topic “vanaf oktober 2010, kindvrij” is geboren

We blijven ook nu weer doorgaan met slap ouwehoeren, serieuze aangelegenheden, het ondersteunen van elkaars ellende. Maar ook goede grappen en grollen mogen ook op deze plaats.

Oude bekenden, nieuwe leden en meelezers van harte welkom!!
Snjókorn falla, á allt og alla
Was het een zware bevalling Snjo?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Neuh, viel uiteindelijk wel mee
Geweldige OP!

Kunnen we de bingohokjes een voor een neutraliseren?

Ik kies het tweede hokje rechtsonder: "Your husband will leave you". Ik ben niet getrouwd dus die mag doorgestreept worden .
I choose happy!
En nummer 16 is een feit! Goede OP Snjo!

En voor EB streep ik 'don't you want a little you?' weg. Eén van mij lijkt me meer dan voldoende voor deze wereld!
quote:EssentialBliss schreef op 22 april 2012 @ 21:30:

Kunnen we de bingohokjes een voor een neutraliseren?

Ik kies het tweede hokje rechtsonder: "Your husband will leave you". Ik ben niet getrouwd dus die mag doorgestreept worden .Ik kras rechtsonder, you're still young weg.
*breekt even in*

Wat een gave bingo! Ik kan minimaal de helft wel afstrepen... (op een gemiddelde familieverjaardag )
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Degene die als eerste alle hokjes heeft weggestreept mag het volgende topic openen.....

1 of me is al meer dan genoeg.
Hoera! Een applausje voor Snjo!

Dames: de bingo werkt alleen als mensen het op dát moment tegen je zeggen he? Niet als je het zélf niet leuk vind of niet meer op je van toepassing is!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Dan streep ik weer de tweede van links, bovenste rij weg. "You'd make a great parent". Ik ben druk, erg op mezelf en kan niet tegen harde onverwachte geluiden... dus waarschijnlijk niet.
I choose happy!
@Hasse, ik ben een rebel en leef volgens mijn eigen regels
I choose happy!
Goeie OP Snjo!
Happy new topic!

Trouwens ik ga naar bed, want ben nog niet helemaal beter.
quote:Doornroosje75 schreef op 22 april 2012 @ 21:33:

*breekt even in*

Wat een gave bingo! Ik kan minimaal de helft wel afstrepen... (op een gemiddelde familieverjaardag )Dan wordt meeschrijven een hele goed optie voor jou ipv inbreken!
@Wereldmeid, even iets heel anders. Elke keer dat ik jou zie verschijnen moet ik aan Katja Schuurman denken. Welterusten:)
I choose happy!
quote:wereldmeid schreef op 22 april 2012 @ 21:36:

Happy new topic!

Trouwens ik ga naar bed, want ben nog niet helemaal beter.Trusten en beterschap.
quote:Hasse88 schreef op 22 april 2012 @ 21:33:

Hoera! Een applausje voor Snjo!

Dames: de bingo werkt alleen als mensen het op dát moment tegen je zeggen he? Niet als je het zélf niet leuk vind of niet meer op je van toepassing is!Joh, wij leven toch sowieso met onze eigen regels?
quote:Hasse88 schreef op 22 april 2012 @ 21:33:

Dames: de bingo werkt alleen als mensen het op dát moment tegen je zeggen he? Niet als je het zélf niet leuk vind of niet meer op je van toepassing is!Zeur. Als ik te oud ben, ben ik niet meer jong genoeg. Moet ik dan wachten totdat iemand me dat inpepert?
Leuke Bingo Snjo. Complimenten!

Baby's smell nice? Ik las vanmiddag een topic op Gezondheid waarin een baby naar rotte eieren stinkt.
Nu ben ik echt weg.
quote:wereldmeid schreef op 22 april 2012 @ 21:36:

Happy new topic!

Trouwens ik ga naar bed, want ben nog niet helemaal beter.Slaap lekker WM
quote:Doornroosje75 schreef op 22 april 2012 @ 21:33:

*breekt even in*

Wat een gave bingo! Ik kan minimaal de helft wel afstrepen... (op een gemiddelde familieverjaardag )Kom gezellig meeschrijven dan!!!
quote:himalaya schreef op 22 april 2012 @ 21:38:

[...]

Zeur. Als ik te oud ben, ben ik niet meer jong genoeg. Moet ik dan wachten totdat iemand me dat inpepert? Je hoeft niet álles vol te maken he? Alleen recht naar beneden, recht opzij of diagonaal... Dan heb je al Breeder-Bingo... Énig spelletje! I used to luuuurrrrfffff it!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Dank jullie wel voor de complimenten.

Wereldmeid: beterschap
Is dat een uitnodiging? Bij deze geaccepteerd! En dan meteen de meest gehoorde: It's different when it's your own. Dan antwoord ik dat dat misschien wel zo is, maar dat ik het risico liever niet neem

Doornroosje dus.

37 lentes jong, samenwonend (geregistreerd om precies te zijn), bewust kindvrij sinds mijn 20e, geaccepteerd door mijn moeder sinds een jaar of 4 ofzo.
Ik geloof niet meer in sprookjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven