Entertainment alle pijlers

The Ultimate Dance Battle

04-03-2012 17:29 3450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond vanaf 20:00 Ik kan niet wachten om Dan eh ik bedoel natuurlijk de dansers te aanschouwen vanavond
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Thom tot nu toe de beste hoor, het zou mij heel erg verbazen als hij in de sing off battle staat!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Fantissima; ik kan me herinneren dat er een heel sexy dans werd gedaan in het laatste seizoen van SYTYCD. WEet niet meer wie het precies waren maar het hele program werd er gruizig van en wij met zijn allen ook
quote:coolpack2 schreef op 22 april 2012 @ 21:40:

En, smsje al verstuurd, SD?

Yep!

Net gedaan!

Daar Thom met een H
quote:amaia schreef op 22 april 2012 @ 21:37:

[...]

Dat is "Air" Hier een LinkjeThanks!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik vond het heel goed gedanst.

Mooie passievolle latin. En met ballen. Ja leuk, mooie dans. Hopen dat michel naar huis gaat vandaag. Thom was zeker niet de slechtste. Dat was min hee voor mij tot nu toe.
ik ga ook sms -en
Ik weet niet eens meer wie er mee deden met SYTYCD.....
quote:Summerdance schreef op 22 april 2012 @ 21:41:

Thom tot nu toe de beste hoor, het zou mij heel erg verbazen als hij in de sing off battle staat!Mij niet, thom heeft minder fans blijkbaar. Vincent en min hee hebben super veel fans. MAar ik ga ook stemmen op thom met een h
F*ck mijn telefoon maakt er thomas van
quote:Pippin schreef op 22 april 2012 @ 21:41:

Fantissima; ik kan me herinneren dat er een heel sexy dans werd gedaan in het laatste seizoen van SYTYCD. WEet niet meer wie het precies waren maar het hele program werd er gruizig van en wij met zijn allen ook

Ja wat was dat ook alweer?

Kan me ook nog een waanzinnige paso herinneren op the Pirates of the Caribbean, maar die bedoel je niet hè

Want die is al langer geleden
krijg smsje terug, dus thomas telt ook
quote:rogue_1987 schreef op 22 april 2012 @ 21:42:

Ik vond het heel goed gedanst.

Mooie passievolle latin. En met ballen. Ja leuk, mooie dans. Hopen dat michel naar huis gaat vandaag. Thom was zeker niet de slechtste. Dat was min hee voor mij tot nu toe.Ik las: Passievolle ballen
Waar moeten we naar sms'en voor Thom met een h?
Hahaha Tickel. Hoe is het met de lieve kat trouwens? is hij nog steeds lief?
Ik zit nu klassieke muziek te youtuben, dat moet ik eigenlijk weer eens wat vaker luisteren.
quote:S0LEIL schreef op 22 april 2012 @ 21:45:

Waar moeten we naar sms'en voor Thom met een h?Ja dat vroeg ik me ook af, ik ren steeds op en neer van de pc naar de tv en terug dus mis het sms nummer steeds.
quote:rogue_1987 schreef op 22 april 2012 @ 21:46:

Hahaha Tickel. Hoe is het met de lieve kat trouwens? is hij nog steeds lief?Hij gaat zo goed! Begin van het jaar wat minder, oogontstelking, maar dat is helemaal oke nu. Hij is helemaal jolig geworden door de kater die we er sinds december bij hebben. En iedere keer als hij "de" veter aanvalt en er mee aan de haal gaat hoor ik in mijn achterhoofd M die zegt dat hij niet speels is
Deze bedoelde ik van Floris en Lise

http://www.youtube.com/watch?v=DpSzegioyHI
6620
Haha goed om te horen Tickel, ik mis hem af en toe nog wel maar ja ik weet dat hij goed terecht gekomen is bij je.

En ja hij is zeker wel speels, dat had ik allang door toen ik op hem paste maar ja M speelde nooit met hem. Fijn om te horen dat het goed met hem gaat.
Sum, als kind begin je je klassieke opvoeding met Peter en de Wolf. Misschien ook iets voor jou?

http://www.youtube.com/watch?v=EulWNzgk62o
Mooi nummer, maar ik ben ook een fan van het eerste uur van Jason Mraz
en de notenkraker
quote:S0LEIL schreef op 22 april 2012 @ 21:51:

Sum, als kind begin je je klassieke opvoeding met Peter en de Wolf. Misschien ook iets voor jou?

http://www.youtube.com/watch?v=EulWNzgk62oWat schattig is dat zeg!
Juvat en Anna, die hadden bij SYTYCD die choreo's waarvan iedereen het wel een beetje warm kreeg, toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven